MuscleMeat

Een bootje van 3,3 miljard euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wtf geef dat geld gwn aan Griekenland voor de economie wtf wat een waste.


Geld aan Griekenland geven is nog een grotere "waste", dan die boot laten maken. :roflol:
 
Voor 800 miljoen dollar heb je overigens iets veel beters. Namelijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En als je die kneus dan tegenkomt met zijn 3miljard euro speedbootje vaar je er compleet overheen. :trollface:
 
ook een nice ride

wtf geef dat geld gwn aan Griekenland voor de economie wtf wat een waste.

in griekenland hebben ze zichzelf genakt door de hele dag op een stoel te gaan zitten met 1 of ander kralenkoortje in hun klauwen... gasten zijn te lui om ook maar iets te doen daaro.

1.1220905800.dsc00153.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lol freedom/liberty of the seas (1 van die 2 boten, ben al vergeten welke). Ben daar een weekje op geweest, was echt superchill.

Vriend van me had bij fit4free een dertigduizend euro vakantiereis gewonnen, lekker cruisen in de caribische zee. Jelly? :trollface:
 
*facepalm*

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 14:46 ----------



*quadtriple facepalm*

Iets dat van goud gebouwd is daar gaan me nekharen van overeind staan, dat jij er anders over denkt zegt genoeg over jezelf.
 
Denk dat het een reclamestunt is van Stuart Hughes, met deze keer een lelijke boot. De twee rijkste mensen in Maleisië tellen geen 3.3 miljard neer lijkt me (zou 20% en bijna 50% van totaal geschat vermogen zijn). En dat gezeur over geld geven aan goede doelen..Miljardairs geven gemiddeld genomen vrij veel als je kijkt naar % van hun vermogen. Meer als de niet miljonairs en miljardairs. Ben wel benieuwd hoeveel % teamsjonnie, realist & hoody jaarlijks doneren. Als het 1% a 2% is dan is het al veel vrees ik.
 
  • Like
Waarderingen: fhoc
de scheve verhoudingen van geld op de wereld............

Idd, 3,3 miljard voor een boot?? Houdt toch op!:o
Neemt niet weg dat ie érg mooi is.
Maar niets in de wereld is dat waard qwua materialisme.
Andere hebben niet te vreten ...
Vindt dit zwaar overdreven, hij kan ook een bootkopen van 3,3 miljoen
en de rest in mij investeren.;)
 
Denk dat het een reclamestunt is van Stuart Hughes, met deze keer een lelijke boot. De twee rijkste mensen in Maleisië tellen geen 3.3 miljard neer lijkt me (zou 20% en bijna 50% van totaal geschat vermogen zijn). En dat gezeur over geld geven aan goede doelen..Miljardairs geven gemiddeld genomen vrij veel als je kijkt naar % van hun vermogen. Meer als de niet miljonairs en miljardairs. Ben wel benieuwd hoeveel % teamsjonnie, realist & hoody jaarlijks doneren. Als het 1% a 2% is dan is het al veel vrees ik.

Ik heb het nooit over doneren gehad. Dit is gewoon geldverspilling klaar. Maakt het de eigenaar tot een slecht persoon? Nee. Maar deze actie is gewoon over de top geldverspilling, echt een astronomisch bedrag, punt uit.
 
Ik heb het nooit over doneren gehad. Dit is gewoon geldverspilling klaar. Maakt het de eigenaar tot een slecht persoon? Nee. Maar deze actie is gewoon over de top geldverspilling, echt een astronomisch bedrag, punt uit.
Fair enough. Als het al klopt.
 
En dan in een tijd dat Somalische kinderen worden achtergelaten in de woestijn.
 
een Bentley om te rijden, 'n Ferretti om te varen
we eten bij Joop en we nken in Laren
zonnen in Saint tropés en feesten in marbella
kerst in New York, echt het leven is een hell ja
Panerai om de pols, maîtresse altijd krols
Dom perignon in plaats van die jonge boss
ligt je jacht in je haven, onder honderd voet
dan wordt je uitgelachen want dan doe je het niet goed
 
Walgelijk inderdaad zoveel geld uitgeven aan iets compleet overbodigs. Wel mooie boot hoor, dat ontken ik niet!
 
Kansloos, geef je geld lekker aan zielige kindertjes als je niet weet wat je ermee moet.

de scheve verhoudingen van geld op de wereld............

Ik heb het nooit over doneren gehad. Dit is gewoon geldverspilling klaar. Maakt het de eigenaar tot een slecht persoon? Nee. Maar deze actie is gewoon over de top geldverspilling, echt een astronomisch bedrag, punt uit.

Walgelijk inderdaad zoveel geld uitgeven aan iets compleet overbodigs. Wel mooie boot hoor, dat ontken ik niet!

kansloze idioten:)
wat denk je dat mensen uit de 3de of 4de wereld zeggen van jullie Iphone, audi/bmw, groot plasmascreen, ps3, 2 pc's+laptops p.p, en weet ik veel wat nog meer
 
kansloze idioten:)
wat denk je dat mensen uit de 3de of 4de wereld zeggen van jullie Iphone, audi/bmw, groot plasmascreen, ps3, 2 pc's+laptops p.p, en weet ik veel wat nog meer

Mijn Ipod kost 70 euro, geen 3,3 miljard. Zelfs de waarde van mijn pc, tv, auto en alles bij elkaar is nog geen 1% van 3,3 miljard. Dit is appels met peren vergelijken. Verder is een boot van goud gewoon niet functioneel, en alleen maar een manier om te laten zien hoe rijk je wel niet bent. Nogal egoïstisch niet?
 
kansloze idioten:)
wat denk je dat mensen uit de 3de of 4de wereld zeggen van jullie Iphone, audi/bmw, groot plasmascreen, ps3, 2 pc's+laptops p.p, en weet ik veel wat nog meer

Vind ik toch iets heel anders. 3,3 miljard is een gigantisch bedrag voor iedereen op de wereld. Zelfs voor een regering van een land is 3,3 miljard erg lekker. Een iphone is voor een afrikaan in verhouding wat het hier waard is ook enorm veel.

Maar met een bedrag van 700 euro kan ik niet ontzettend veel betekenen voor mensen in Afrika. Met een bedrag van 3,3 miljard kan deze meneer enorm veel betekenen. Geen haat naar deze meneer verders want ik ken hem niet en mischien heeft ie wel een miljard ook weggegeven aan goeie doelen.

Maar iedereen weet dat dit zwaar over de top is. Maar eerlijk is eerlijk het levert wel mooie foto's op en daar hebben we allemaal wat aan.
 
Mijn Ipod kost 70 euro, geen 3,3 miljard. Zelfs de waarde van mijn pc, tv, auto en alles bij elkaar is nog geen 1% van 3,3 miljard. Dit is appels met peren vergelijken. Verder is een boot van goud gewoon niet functioneel, en alleen maar een manier om te laten zien hoe rijk je wel niet bent. Nogal egoïstisch niet?

ik weet niet hoe oud je bent, maar ik neem aan dat jij niet veel boven de 7000 euro op je bankrekening hebt staan?
70 euro is dus al 1% van je vermogen, pc=700euro = 10% van je vermogen, tv, auto,... tel maar uit:)

iedereen leeft op (en meestal zelfs boven) zijn stand, en je moet een kansloze hypocriet zijn om hier dan commentaar te komen geven op de superrijken als je zelf geen **** doet om minderbedeelden te helpen.
 
Back
Naar boven