MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Zelfs 1 euro is nog te veel voor een fake klok, tenzij mensen een wannabee willen zijn. Je koopt een orginele klok voor de techniek waaruit het gemaakt is, voor de beleving en het verhaal wat er vaak bij gepaard gaat. Veel mensen moeten immers lang sparen voordat ze zo'n klok kunnen aanschaffen.

Een en ander is bijna te vergelijken met mensen die twee maanden voor de zomer gaan trainen, gelijk een kuurtje pakken en op het stand lopen van kijk mij eens.

(maar kan het mis hebben natuurlijk)

ze zien er gewoon prima uit, klaar. de een wilt 14 kop er voor neerleggen de ander 50 euro, voor ieder wat wils. ik weet ook wel dat er een heel ander techniek word gebruikt in een echte (alsof je dat ding ooit open gaat schroeven). maar je vergelijking met kuren slaat dus nergens op..
 
je hebt het mis

Hmmm moet toch mijn beeld over die gasten in hun namaak d&g shirtjes met daaronder een broek die lijkt op en jacob cohen en iets wat op prada lijkt( oh ja en niet te vergeten dat tasje van vuitton) toch veranderen.

Je hoort wel eens niets is wat het lijkt

maar wederom.... Ik kan het mis hebben
 
je hebt het mis. Gaat hier over goede namaak man.

zie je nauwelijks verschil en vind onzin om belachelijk veel geld neer te tellen voor horloge als ik goede namaak
goedkoper kan krijgen
 
maak is foto van je horloge kix
 
heb hem niet bij me nu, maar ziet er uit als deze..
die terugslag knopje enzo werken ook goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oke nice. coco bandjes of geurloos?
 
oke nice. coco bandjes of geurloos?

nee die coco is alleen op bepaalde modellen, deze is gewoon plain.
klasgenoot heeft een originele met die coco geur, we hadden ze naastelkaar gelegd.. hij schrok er van :D
maar je ziet dat die orignele duidelijk smoother tikt
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hierbij de mijne
 
Maar wat is het nou het nut van een fake horloge? Indruk maken?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D:D

Qua wegligging een nieuwe auto :)
 
Maar wat is het nou het nut van een fake horloge? Indruk maken?

+1, koop een echte of één van een ander merk die je wel betalen kan.
 
haal je dat gewoon uit turkiye?


ziet wel goed uit philly
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is het nou het nut van een fake horloge? Indruk maken?

zijn knappe horloges, maar net niet knap genoeg om 7500€ (die van kix) aan uit te geven.. zeker hublot heeft een speciale stijl
 
haal je dat gewoon uit turkiye?

in turkije halen we wat anders

210880239_7475a5c476.jpg
 
zijn knappe horloges, maar net niet knap genoeg om 7500€ (die van kix) aan uit te geven.. zeker hublot heeft een speciale stijl

Die 7,5 K is een hoop geld maar het gevoel wat je ervan krijgt als je hem draagt is onbetaalbaar. En dit doe je puur voor jezelf want de meeste mensen weten niet dat het een prijzig klokkie is of ze denken dat je hem op het strand hebt gekocht.

Dit is natuurlijk mijn mening en misschien een beetje beinvloed omdat ik nu zo'n twintig jaar een klokken liefhebber ben er veel geflipperd heb in deze tijd

Voor mij persoonlijk is de mooiste fake klok... een met een hamer kapot geslagen exemplaar.
 
als ik iets fake haal dan vind ik het gewoon een vreselijk mooi ding maar valt het simpelweg buiten mijn budget. kwaliteit is minder maar uiterlijk vaak identiek aan een originele.

als ik het voor de kwaliteit zou doen, dan moet je gewoon een originele hebben.
 
Back
Naar boven