AndroidHealthClinic

Een bootje van 3,3 miljard euro

Bezoekers in dit topic

Dit lijkt niet helemaal waar te zijn? 100 ton goud lijkt me zwaar overdreven. De boot is gewoon van staal met hooguit een film bladgoud erop. Dat het hele ding 100 ton weegt/verplaatst ok.

3,3 miljard kan gewoon niet mensen! Max 250 miljoen.
 
brb ff yussuff met koevoet bellen
 
kansloze idioten:)
wat denk je dat mensen uit de 3de of 4de wereld zeggen van jullie Iphone, audi/bmw, groot plasmascreen, ps3, 2 pc's+laptops p.p, en weet ik veel wat nog meer

Ja, dat is natuurlijk een goede vergelijking met een gouden boot van 3,3 miljard :rolleyes:
 
2drxukx.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U mad? Dit is de niet gephotoshopte versie. Komop dit geloof je toch ook niet...
 
zit er ook wifi op?
 
Een kg goud kost 34.000 euro, 100.000kg dus al 3,4mld. De makers zouden dus verlies maken.
 
Waarom zou die boot niet 3.3miljard kunnen kosten? Je flikkert er een paar dikke diamanten in en het gaat rap.
 
Bullshit, Angelus. Als ik mijn iPod in goud zou laten verhullen zou het onzin zijn. Je kunt dingen gewoon normaal kopen, maar je kunt het ook gewoon overdrijven.

Als ik ooit zoveel geld heb koop ik een boot van 10 miljard zodat jullie allemaal kunnen discussiëren over mijn boot. U mad :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is natuurlijk een goede vergelijking met een gouden boot van 3,3 miljard :rolleyes:
Een welstellende afrikaan koopt na een maandje sparen een pakje sigaretten.

de week daarna woedt er in het dorp een discussie over de nieuwe gsm van Realist die 400 euro kostte.
De beste afrikaan zegt: "Kansloos, geef je geld lekker aan zielige kindertjes als je niet weet wat je ermee moet, met 400 euro voed je mijn hele gezin voor ons hele leven"

waarop een andere afrikaan zegt: "kansloze idioot, wat denk je dat de straatkinderen die sterven van de honger en dorst van jouw sigaretten zeggen?"

waarop de eerste afrikaan weer zegt:
"Ja, dat is natuurlijk een goede vergelijking met een gsm van 400 euro :rolleyes:"
 
Waarom zou die boot niet 3.3miljard kunnen kosten? Je flikkert er een paar dikke diamanten in en het gaat rap.

Tuurlijk zou het kunnen, maar het is niet zo. Het is fake. Een promotiestunt.
 
Een welstellende afrikaan koopt na een maandje sparen een pakje sigaretten.

de week daarna woedt er in het dorp een discussie over de nieuwe gsm van Realist die 400 euro kostte.
De beste afrikaan zegt: "Kansloos, geef je geld lekker aan zielige kindertjes als je niet weet wat je ermee moet, met 400 euro voed je mijn hele gezin voor ons hele leven"

waarop een andere afrikaan zegt: "kansloze idioot, wat denk je dat de straatkinderen die sterven van de honger en dorst van jouw sigaretten zeggen?"

waarop de eerste afrikaan weer zegt:
"Ja, dat is natuurlijk een goede vergelijking met een gsm van 400 euro :rolleyes:"

pakje sigaretten 4 euro, telefoon 400 euro

boot 3,3 miljard euro, normale boot 33 miljoen euro?
 
pakje sigaretten 4 euro, telefoon 400 euro

boot 3,3 miljard euro, normale boot 33 miljoen euro?

het gaat er niet om hoeveel het kost in vgl met een normale boot, het gaat erom hoeveel die persoon uitgeeft van zijn vermogen (ook al is het een hoax, blijft mijn punt nog geldig)
 
het gaat erom dat je vergelijking nergens op slaat
 
het gaat er niet om hoeveel het kost in vgl met een normale boot, het gaat erom hoeveel die persoon uitgeeft van zijn vermogen (ook al is het een hoax, blijft mijn punt nog geldig)
Het gaat er om dat je dingen kunt kopen en dat je dingen kunt overdrijven. Stel dat het echt was: Dan had 'ie toch ook gewoon een boot van 50 miljoen kunnen kopen? Zou niemand wat geboeid hebben. Helemaal met goud bekleden is gewoon absurd.
 
Een welstellende afrikaan koopt na een maandje sparen een pakje sigaretten.

de week daarna woedt er in het dorp een discussie over de nieuwe gsm van Realist die 400 euro kostte.
De beste afrikaan zegt: "Kansloos, geef je geld lekker aan zielige kindertjes als je niet weet wat je ermee moet, met 400 euro voed je mijn hele gezin voor ons hele leven"

waarop een andere afrikaan zegt: "kansloze idioot, wat denk je dat de straatkinderen die sterven van de honger en dorst van jouw sigaretten zeggen?"

waarop de eerste afrikaan weer zegt:
"Ja, dat is natuurlijk een goede vergelijking met een gsm van 400 euro :rolleyes:"

Dus omdat er in Afrika nood is moet ik maar niks meer kopen :rolleyes:
 
Het gaat er om dat je dingen kunt kopen en dat je dingen kunt overdrijven. Stel dat het echt was: Dan had 'ie toch ook gewoon een boot van 50 miljoen kunnen kopen? Zou niemand wat geboeid hebben. Helemaal met goud bekleden is gewoon absurd.
Als iemand een boot van 50 miljoen koopt kunnen we toch dezelfde discussie voeren?
 
Back
Naar boven