MuscleMeat

Een bootje van 3,3 miljard euro

Bezoekers in dit topic

Waar gaat dit over? Zinloze discussie jongens
 
Wat een jankerds hier, ga lekker vrijwilligerswerk doen in Afrika ofzo.
jij hebt zeker een stanbeeld van jezelf in de woonkamer staan?
als 1% van de wereldbevolking 40% van mijn piem0l in diens mond heeft, weet ik wel dat jij de eerste bent in wiens mond ik mijn kwakje zal doneren.
wat wil je precies bereiken met deze post?
 
juist, ik heb nog nooit een vrouw gezien met een juweel van enkele duizenden euros, of een kerel met een auto van 100k+

om maar niet te spreken van de villas van de hogere middenklasse:eyes:
Wat kan ik daar aan doen? :roflol:
Dit hele verhaal met die boot gaat over een ander en nu begin jij weer over iemand anders. Hoe is dit nou een discussie :roflol:
 
Wat kan ik daar aan doen? :roflol:
Dit hele verhaal met die boot gaat over een ander en nu begin jij weer over iemand anders. Hoe is dit nou een discussie :roflol:
doe maar niet alsof jij je nooit laat meeslepen in overbodige luxe. en ook al is dit niet zo mag je nog steeds je bek houden over anderen. Ofwel mag je ook beginnen te zagen over die "iemand anders" die ik eerder aanhaalde.
 
leer je normaal in je 6de jaar bij biologie, dus nog even geduld:)
2e jaar al, op mijn school iig. alleen dat de grootste penis in de monden van 40% van de bevolking past is mij ontgaan. waarschijnlijk zat ik niet op te letten.
 
2e jaar al, op mijn school iig. alleen dat de grootste penis in de monden van 40% van de bevolking past is mij ontgaan. waarschijnlijk zat ik niet op te letten.

potverdomme ik moest gewoon lachen totdat ik je gebruikersnaam zag
 
2e jaar al, op mijn school iig. alleen dat de grootste penis in de monden van 40% van de bevolking past is mij ontgaan. waarschijnlijk zat ik niet op te letten.
gebeurt blijkbaar wel vaker, want wat jij nu zegt heeft helemaal niks te maken met wat ik zei:)
 
doe maar niet alsof jij je nooit laat meeslepen in overbodige luxe. en ook al is dit niet zo mag je nog steeds je bek houden over anderen. Ofwel mag je ook beginnen te zagen over die "iemand anders" die ik eerder aanhaalde.
jij hebt echt geen begrip van verhoudingen hé?
 
doe maar niet alsof jij je nooit laat meeslepen in overbodige luxe. en ook al is dit niet zo mag je nog steeds je bek houden over anderen. Ofwel mag je ook beginnen te zagen over die "iemand anders" die ik eerder aanhaalde.
IK MOET HELEMAAL NIKS!!!!!!!!:mad:



Natuurlijk heb ik wel eens iets van luxe, daar werk ik ook voor. Wat kan ik er aan doen dat hun dat wel doen? Wtf is dit :roflol:. Hou maar op, dit wordt niks.
 
jij hebt echt geen begrip van verhoudingen hé?

sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.

afrikaan hivaids heeft 10 euro op zijn rekening staan en koopt een paar schoenen voor 3 euro
 
Laatst bewerkt:
gebeurt blijkbaar wel vaker, want wat jij nu zegt heeft helemaal niks te maken met wat ik zei:)
of je zit zwaar te trollen in dit topic, of je hebt een zware geestekuhje achterstand ontwikkeld. ik hoop voor je dat het dat eerste is
 
sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.
Heb jij je golf ook met 1000 kg goud laten beplaten?
 
Heb jij je golf ook met 1000 kg goud laten beplaten?

nee maar de uitvoering met speciale velgen en tuningshit kostte me wel 10x zoveel dan een gewone domme ford fiesta:)
 
sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.
jan de vuilnisman heeft een bedrag van 100 euro op zijn rekening staan en koopt een auto van 30 euro..... je kan wel zeggen, tja het is gewoon 30% van zijn geld, maar het verschil zit het hem in hoeverre dat vervoertuig luxe is. maar ik houd maar op met deze discussie want ik bereik alleen het tegengestelde van mijn doel namelijk je wordt steeds meer overtuigd wordt door je eigen standpunt.
 
jan de vuilnisman heeft een bedrag van 100 euro op zijn rekening staan en koopt een auto van 30 euro..... je kan wel zeggen, tja het is gewoon 30% van zijn geld, maar het verschil zit het hem in hoeverre dat vervoertuig luxe is. maar ik houd maar op met deze discussie want ik bereik alleen het tegengestelde van mijn doel namelijk je wordt steeds meer overtuigd wordt door je eigen standpunt.
juist, wij middenklasse mensen leven niet met alle mogelijke luxe die we maar kunnen betalen.
onze iphone is de met-goud-beplate-boot versie van onze gsm's;)

zoals ik al vaker heb gezegd, degenen die ergens een lijn trekken zijn achterlijk en verdienen een nekschot:)
 
strong discussie
 
sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.

afrikaan hivaids heeft 10 euro op zijn rekening staan en koopt een paar schoenen voor 3 euro

De vraag is hoezo koopt die Afrikaan schoenen voor 3 euro ipv het te doneren aan Europa? Hij kan ook op blote voeten lopen. Het is niet alsof ze daar wegen hebben.
 
Back
Naar boven