MuscleMeat

Een bootje van 3,3 miljard euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De vraag is hoezo koopt die Afrikaan schoenen voor 3 euro ipv het te doneren aan Europa? Hij kan ook op blote voeten lopen. Het is niet alsof ze daar wegen hebben.

ben zeker dat hij wel eens een eurocentje onze kant op stuurt hoor.
 
juist, wij middenklasse mensen leven niet met alle mogelijke luxe die we maar kunnen betalen.
onze iphone is de met-goud-beplate-boot versie van onze gsm's;)

zoals ik al vaker heb gezegd, degenen die ergens een lijn trekken zijn achterlijk en verdienen een nekschot:)
stel er zijn 20 mensen op een eiland, 16 hebben geen voedsel 3 hebben voedsel voor 2 mensen en 1 heeft voedsel voor 14 mensen. dan mogen volgens jou de 3 mensen met voedsel voor 2 niet klagen dat de persoon met voedsel voor 14 alles voor zichzelf houdt?
 
en door die houding zul jij nooit zoveel geld hebben:)

Ik zag laatst een documentaire over een (voormalig) Ierse miljardair die al zijn geld heeft weggeven aan goede doelen. Helaas ben ik zijn naam vergeten. - Edit: Chuck Feeney.


http://www.guardian.co.uk/technology/2010/aug/04/us-billionaires-half-fortune-gates

US billionaires club together – to give away half their fortunes to good causes
• Ultra-rich queue to take the 'giving pledge'
• Bill Gates and Warren Buffett apply peer pressure

Gelukkig is niet iedereen asociaal.
 
Laatst bewerkt:
stel er zijn 20 mensen op een eiland, 16 hebben geen voedsel 3 hebben voedsel voor 2 mensen en 1 heeft voedsel voor 14 mensen. dan mogen volgens jou de 3 mensen met voedsel voor 2 niet klagen dat de persoon met voedsel voor 14 alles voor zichzelf houdt?

dat mogen ze zeker:)

maar stel er zijn 20 mensen op een eiland, 16 hebben geen voedsel, 3 hebben voedsel voor 8 mensen en 1 heeft voedsel voor 20 mensen. Dan mogen volgens mij de 3 mensen met voedsel voor 8 (die in de bulk zitten en daarom niet willen delen) niet klagen over de persoon met voedsel voor 20 die graag torentjes bouwt met dat voedsel:)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:29 ----------

Ik zag laatst een documentaire over een (voormalig) Ierse miljardair die al zijn geld heeft weggeven aan goede doelen. Helaas ben ik zijn naam vergeten. - Edit: Chuck Feeney.


http://www.guardian.co.uk/technology/2010/aug/04/us-billionaires-half-fortune-gates



Gelukkig is niet iedereen asociaal.

vraag me af hoeveel er werkelijk weggegeven wordt (en aan wat).
 
ik weet niet hoe oud je bent, maar ik neem aan dat jij niet veel boven de 7000 euro op je bankrekening hebt staan?
70 euro is dus al 1% van je vermogen, pc=700euro = 10% van je vermogen, tv, auto,... tel maar uit:)

iedereen leeft op (en meestal zelfs boven) zijn stand, en je moet een kansloze hypocriet zijn om hier dan commentaar te komen geven op de superrijken als je zelf geen **** doet om minderbedeelden te helpen.

@ eerste stukje: :mier:

Iedereen leeft op zijn eigen stand, en mijn mening is dat dit asociale geldverspilling is. :)
 
sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.

afrikaan hivaids heeft 10 euro op zijn rekening staan en koopt een paar schoenen voor 3 euro

Beetje smakeloos "afrikaan hivaids".

"Angelus".
 
@ eerste stukje: :mier:

Iedereen leeft op zijn eigen stand, en mijn mening is dat dit asociale geldverspilling is. :)

menig afrikaan zegt dat ook van jouw bmw m3;)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:34 ----------

Beetje smakeloos "afrikaan hivaids".

"Angelus".

sheik abullabulla was idd zo politiek correct:roflol:
 
sheik abullabulla heeft 10 miljard euro op zijn rekening staan en koopt een boot van 3 miljard.

Student angelus heeft 10000 euro op zijn rekening staan en koopt een volkswagen golf van 3000 euro.

afrikaan hivaids heeft 10 euro op zijn rekening staan en koopt een paar schoenen voor 3 euro

sheik Abullabulla had ook een VW golf kunnen kopen voor 3000 euro, en de rest van zijn geld kunnen gebruiken om half Afrika te voorzien van aids remmers en medicijnen.
 
Laatst bewerkt:
sheik Abullabulla had ook een VW gold kunnen kopen voor 3000 euro, en de rest van zijn geld kunnen gebruiken om half Afrika te voorzien van aids remmers en medicijnen.
3miljard euro voor een half miljard mensen is 6 euro p.p;)

en jij had ook een VW golf kunnen kopen voor 3000 euro en de overige 60000 kunnen gebruiken om 10 afrikaanse gezinnen een gezond leven te laten leiden.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:38 ----------

Jongens jongens er is geen geldverspilling. Het is gewoon een succesfull troll.

http://www.mby.com/news/529278/3-billion-golden-superyacht-story-confirmed-as-fake

was al langer bekend, discussie blijft immers nog steeds geldig:) aangezien hun reactie ook achterlijk is ook al is het hypothetisch
 
dat mogen ze zeker:)

maar stel er zijn 20 mensen op een eiland, 16 hebben geen voedsel, 3 hebben voedsel voor 8 mensen en 1 heeft voedsel voor 20 mensen. Dan mogen volgens mij de 3 mensen met voedsel voor 8 (die in de bulk zitten en daarom niet willen delen) niet klagen over de persoon met voedsel voor 20 die graag torentjes bouwt met dat voedsel:)
als jij ff opzoekt wie er het dichts bij de werkelijke percentage's zit kunnen we een winnaar van deze discussie uitroepen.


EDIT: bij nader inzien moet ik zeggen dat je een goed punt hebt, maar het is nog steeds veel egoïstischer om een boot van 3,3 miljard te kopen.
 
Laatst bewerkt:
als jij ff opzoekt wie er het dichts bij de werkelijke percentage's zit kunnen we een winnaar van deze discussie uitroepen.

de eerdere discussie ging over percentages, de kern van dit (door jouw genoemde) voorbeeld is het feit dat als je in staat bent veel anderen te helpen en het niet doet, je in geen positie bent om dan anderen, die in staat zijn om nog veel meer anderen te helpen, het te verwijten dat ze dit niet doen;)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:46 ----------

als jij ff opzoekt wie er het dichts bij de werkelijke percentage's zit kunnen we een winnaar van deze discussie uitroepen.


EDIT: bij nader inzien moet ik zeggen dat je een goed punt hebt, maar het is nog steeds veel egoïstischer om een boot van 3,3 miljard te kopen.

het is ook veel klootzakkeriger om iemand te verkrachten en te vermoorden dan iemand gewoon te verkrachten.
Leve verkrachting dus?:dunno:
 
Waarschijnlijk ben ik degene met het meeste voedsel en ik geef lekker niks af!:p
Come at me broski's.
 
de eerdere discussie ging over percentages, de kern van dit (door jouw genoemde) voorbeeld is het feit dat als je in staat bent veel anderen te helpen en het niet doet, je in geen positie bent om dan anderen, die in staat zijn om nog veel meer anderen te helpen, het te verwijten dat ze dit niet doen;)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:46 ----------



het is ook veel klootzakkeriger om iemand te verkrachten en te vermoorden dan iemand gewoon te verkrachten.
Leve verkrachting dus?:dunno:
oke je hebt gelijk.... hier is je trofee :1e:
 
i'm still a retard:cool:
 
Nou dat kun je wel zeggen ja! :D
 
Eigenlijk vind ik dat Angelus toch zeker een heel goed punt heeft. Vreemd ook dat niet meer mensen het met hem eens zijn.
 
Back
Naar boven