Fitness Seller

Een bootje van 3,3 miljard euro

Bezoekers in dit topic

Die 3,3 miljard had hij beter aan afrika kunnen geven...

Zelfzuchtige trieste figuren heb je toch in de wereld :kots:.
 
Die 3,3 miljard had hij beter aan afrika kunnen geven...

Zelfzuchtige trieste figuren heb je toch in de wereld :kots:.

Hoeveel geef jij per jaar aan afrika als ik vragen mag?
 
Hoeveel geef jij per jaar aan afrika als ik vragen mag?

Zoveel als mogelijk, en als ik mocht kiezen, dan zou ik het liefst alles geven!!!

Maar heb ook een gezin...

Ja ik vind mezelf ook zelfzuchtig :(...


Dit kan toch niet:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
als ge in zoiets vaart dan zedde nen baas =D
 
Zoveel als mogelijk, en als ik mocht kiezen, dan zou ik het liefst alles geven!!!

Maar heb ook een gezin...

Ja ik vind mezelf ook zelfzuchtig :(...


Je hebt de keuze om alles te geven hoor, die keuze ligt in jou handen.
 
Zoveel als mogelijk, en als ik mocht kiezen, dan zou ik het liefst alles geven!!!

Maar heb ook een gezin...

Ja ik vind mezelf ook zelfzuchtig :(...


Dit kan toch niet:

[Link niet meer beschikbaar]

en dat is?:rolleyes:
 
Wat ik kan missen.:mad:

ik geef ook al het geld wat ik kan missen aan goede doelen:)
raad eens hoeveel euro dat precies is per jaar?:rolleyes:
 
Wat je kan missen???

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 21:17 ----------



:roflol:

precies;) dus mooi mondje toe houden:)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 21:30 ----------

Eigenlijk vind ik dat Angelus toch zeker een heel goed punt heeft. Vreemd ook dat niet meer mensen het met hem eens zijn.

het is eenzaam om een van de enige geestelijk gezonde personen te zijn op deze wereld:o
en het is epic om dan als gestoord/gek/achterlijk bestempeld te worden door domme aapjes:)
 
Die 3,3 miljard had hij beter aan afrika kunnen geven...

Zelfzuchtige trieste figuren heb je toch in de wereld :kots:.

Al dat goud is vast in Afrika gedolven, dus werkgelegenheid! Leer die luie negers maar eens werken voor hun geld. Met die mentaliteit van jou ontwikkeld dat 6e rangs continent zich nooit.
 
Eigenlijk vind ik dat Angelus toch zeker een heel goed punt heeft. Vreemd ook dat niet meer mensen het met hem eens zijn.

Ben het ook met Angelus eens. Iedereen doet mijn zijn geld wat ie wil. Zie ook niet in waarom hij Afrika zou moeten sponsoren omdat hij toevallig wat meer geld heeft dan wij.
 
Ben het ook met Angelus eens. Iedereen doet met zijn geld wat ie wil. Zie ook niet in waarom hij Afrika zou moeten sponsoren omdat hij toevallig wat meer geld heeft dan wij.

en jij doet wat jij wil met het geld van iedereen:trollface:
 
Wel sick 100.000kg aan goud en platina. Hoeveel kilo zou daar precies van goud zijn?
 
Eigenlijk vind ik dat Angelus toch zeker een heel goed punt heeft. Vreemd ook dat niet meer mensen het met hem eens zijn.
hij heeft een goed punt, maar die man is wel egoistischer dan de meeste mensen, gezien zijn luxe, duurder is dan onze luxe ;) misschien niet relatief tot zijn kapitaal, maar qua gehele kosten wel
 
hij heeft een goed punt, maar die man is wel egoistischer dan de meeste mensen, gezien zijn luxe, duurder is dan onze luxe ;) misschien niet relatief tot zijn kapitaal, maar qua gehele kosten wel

ik verzoek je vriendelijk om de richtlijnen in mijn handtekening te volgen in de toekomst.

mvg,
Bert
 
Back
Naar boven