XXL Nutrition

beginnerskuur!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hey guys,

Effe ter info,klopt dit hele verhaal of niet...15kg bijkomen is wel veel

vindt ik...en wat is week 1-10!? week 1 tem 10 elke week 1x testo en 1xdeca

en de eerste 4 weken elke dag dianabol!? graag wat advies aub...

Dit is onze beginnerskuur:

Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 1-10 Deca 400mg
Week 1-4 Dianabol 40mg

Week 12-14 Nolvadex 30mg (dit is je nakuur)

Dit is een goede veilige beginnerskuur zonder bijwerkingen waar je
15kg van zult aankomen.

Je hebt dan nodig 2 x test, 2 x deca, 2 x dbol en 1 x nolvadex.
 
Beginners kuur op een gr?
 
Hey guys,

Effe ter info,klopt dit hele verhaal of niet...15kg bijkomen is wel veel

vindt ik...en wat is week 1-10!? week 1 tem 10 elke week 1x testo en 1xdeca

en de eerste 4 weken elke dag dianabol!? graag wat advies aub...

Dit is onze beginnerskuur:

Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 1-10 Deca 400mg
Week 1-4 Dianabol 40mg

Week 12-14 Nolvadex 30mg (dit is je nakuur)


Dit is een goede veilige beginnerskuur zonder bijwerkingen waar je
15kg van zult aankomen.

Je hebt dan nodig 2 x test, 2 x deca, 2 x dbol en 1 x nolvadex.

dit is alles behalve een beginnerskuur,dit is een gevorderden kuur man
er klopt ook niet veel van, de deca moet je sowieso 2 weken korter nemen dan de test.
de nakuur is ook niet goed,het moet zijn
wk12-15 20mg nolvadex
ook zou ik bij een kuur als deze hcg gebruiken
15 kilo kan met deze kuur,alleen van de 15 kilo zullen er 10kg uit vocht bestaan.
ik weet niet wie je deze zogenaamde beginnerskuur hebt aangeraadden,maar dit is GEEN beginnerskuur
ga jezelf eens inlezen man,je snapt er duidelijk zelf geen bal van,sorry no offense
 
Laatst bewerkt:
Ga je nu voor elke vraag een nieuw topic openen?
Ga anders eerst de sticky's lezen.
Want volgens mij loop de hele zooi hier te zieken met dit soort kansloze topics.
 
Ga je nu voor elke vraag een nieuw topic openen?
Ga anders eerst de sticky's lezen.
Want volgens mij loop de hele zooi hier te zieken met dit soort kansloze topics.

Wat is jou probleem jongen,ik stel hier "VRAGEN" en vraag niet om "DOMME"

antwoorden!!!:eek:
 
Als je geen 'domme' antwoorden wilt. Stel dan ook geen 'slimme' vragen in de verkeerde sectie. Want in je andere topic werd ook al gezegd dat je verkeerd zit. Dus als jij je slimme vragen nou is zet in de goed sectie en niet hier bij de kuurdagboeken krijg je vast en zeker en sneller en slimmer antwoord.

Misschien dat het nu tot je door dringt, slimme knul.
 
500mg test-e 1-10/12 weken.
Dianabol 40mg week 1-4.
Nolva 2 weken na laatste inject voor 2 weken @ 20mg.

Laat die deca maar lekker voor wat het is in je 1e kuur.
 
Dit is een goede veilige beginnerskuur zonder bijwerkingen waar je 15kg van zult aankomen.

Kuren is altijd met bijwerkingen en is nooit helemaal veilig. 15 kilo aankomen is bullshit, wees blij met 4-8 kilo. Ik neem aan dat je deze promotie tekst voor anabolen ergens gekopieerd en geplakt van hebt.

Denk eens na! Geloof jij zulke rooskleurige verhalen. Vooral het punt dat het veilig en met 0 risico zou zijn is misleidend. Ga eens heel goed sticky's lezen ook de nadelen en maak een afweging. Zonder risico en helemaal veilig 15 kilo aankomen, tja dan zou werkelijk iedereen moeten kuren. Zoek het addertje onder het gras eens op.

En zoals al gezegd dit is GEEN beginnerskuur. Beginnerskuur is test only 250-500mg per week evt met wat winny oid.

Nolva nakuren kan prima op 20mg hoeft geen 30mg.
 
Als je geen 'domme' antwoorden wilt. Stel dan ook geen 'slimme' vragen in de verkeerde sectie. Want in je andere topic werd ook al gezegd dat je verkeerd zit. Dus als jij je slimme vragen nou is zet in de goed sectie en niet hier bij de kuurdagboeken krijg je vast en zeker en sneller en slimmer antwoord.

Misschien dat het nu tot je door dringt, slimme knul.


Jij bent de ENIGE DIE HIER LULT...SO SHUT THE **** UP!!!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 15:35 ----------

Kuren is altijd met bijwerkingen en is nooit helemaal veilig. 15 kilo aankomen is bullshit, wees blij met 4-8 kilo. Ik neem aan dat je deze promotie tekst voor anabolen ergens gekopieerd en geplakt van hebt.

Denk eens na! Geloof jij zulke rooskleurige verhalen. Vooral het punt dat het veilig en met 0 risico zou zijn is misleidend. Ga eens heel goed sticky's lezen ook de nadelen en maak een afweging. Zonder risico en helemaal veilig 15 kilo aankomen, tja dan zou werkelijk iedereen moeten kuren. Zoek het addertje onder het gras eens op.

En zoals al gezegd dit is GEEN beginnerskuur. Beginnerskuur is test only 250-500mg per week evt met wat winny oid.

Nolva nakuren kan prima op 20mg hoeft geen 30mg.

Nee ik geloof het niet daarom vraag ik jullie advies...thx
 
roid rage?

toontje lager zingen aub. Je vragen zijn zo standaard dat het gewoon duidelijk is dat je je niet goed ingelezen hebt.
Succes met lezen
 
lijkt mij de tekst van de anabolenreus
en die praten in eigen belang, is inderdaad geen beginnerskuur, antwoorden zijn gegeven door lui die al wat langer meedraaien.
normaal kijk je eerst hoe je een beetje reageert op aas, niet iedereen reageert hetzelfde.
Er is al een goed antwoord gegeven, begin met 250-500mg max per week over een periode van 10 weken, en start 2 weken daarna met tamoxifen (nolva) 20mg per dag voor 2 tot 4 weken afhankelijk hoe hoog en hoe lang je hebt gekuurd.
Op deze manier heb je nog rek voor als je nog meer wilt gaan kuren, in verband met verhogen of stacken (meerdere middelen gelijkertijd).
Doe het gewoon rustig aan, hulken worden niet met een kuur of met een jaar gemaakt.
Dat kost tijd en toewijding en dat druk je uit in jaren.
 
roid rage?

toontje lager zingen aub. Je vragen zijn zo standaard dat het gewoon duidelijk is dat je je niet goed ingelezen hebt.
Succes met lezen

Dank je. Zoiets dacht ik dus ook al. Whaha
 
lijkt mij de tekst van de anabolenreus
en die praten in eigen belang, is inderdaad geen beginnerskuur, antwoorden zijn gegeven door lui die al wat langer meedraaien.
normaal kijk je eerst hoe je een beetje reageert op aas, niet iedereen reageert hetzelfde.
Er is al een goed antwoord gegeven, begin met 250-500mg max per week over een periode van 10 weken, en start 2 weken daarna met tamoxifen (nolva) 20mg per dag voor 2 tot 4 weken afhankelijk hoe hoog en hoe lang je hebt gekuurd.
Op deze manier heb je nog rek voor als je nog meer wilt gaan kuren, in verband met verhogen of stacken (meerdere middelen gelijkertijd).
Doe het gewoon rustig aan, hulken worden niet met een kuur of met een jaar gemaakt.
Dat kost tijd en toewijding en dat druk je uit in jaren.


Hartelijk bedankt KIJO ;)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 20:22 ----------

Dank je. Zoiets dacht ik dus ook al. Whaha


Stop met je belachelijke gedoe,je verziekt het forum kerel:mier:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven