Fitness Seller

Betaalbaar crea linkje. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
7.508
Waardering
1.477
Nog nooit creatine gebruikt noch gekocht, nu kan ik het zo halen bij deTuinen maar die troep is ook niks waard.

Iemand linkje van betaalbare creatine die gewoon goedwerkt en merkbaar een "trainingsboost" geeft van bodylab of bodyenfitshop?

En als je toch aan het zoeken bent kijk aub ook meteen naar chille protien/whey die ook betaalbaar is. Heb nu nog 2kg staan maar is niet te pruimen en krijg lichte troep in me gezicht.

Had trouwens 1200gram voor €25 gekocht, dus ongeveer die prijslijn en het mag eventueel iets meer maar geen gekke bedragen:P


Thnx,

ps:karma voor de moeite


Nu wou ik er nog iets bijzetten maar het is me helemaal ontgaan.....
 
Whey perfection aardbei van b&f 4-5kg ofzo 54,90
 
Nog nooit creatine gebruikt noch gekocht, nu kan ik het zo halen bij deTuinen maar die troep is ook niks waard.

Hoezo niets waard .. creatine = creatine.
 
Ja als ik aas bij jimmy koop krijg ik ook gratis een pot creatine, ik bedoelde meer gewoon een link naar een potje creatine waar je zelf ervaring mee hebt.

En ik heb een beetje rondgeneust, en van die supplementenlijst staan wel leuke bij, maar vindt die maar eens in die webshops.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 23:00 ----------

Hoezo niets waard .. creatine = creatine.

Dat zijn omgebouwde vitamine pillen.
 
Ja als ik aas bij jimmy koop krijg ik ook gratis een pot creatine, ik bedoelde meer gewoon een link naar een potje creatine waar je zelf ervaring mee hebt.

En ik heb een beetje rondgeneust, en van die supplementenlijst staan wel leuke bij, maar vindt die maar eens in die webshops.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 23:00 ----------



Dat zijn omgebouwde vitamine pillen.

ik heb trouwens die van de tuinen, 20 euro voor 1kg mono ofzo, die goede versie. Je kan ook 20 euro voor 2kg die slechte.

Maar ik neem nu weer 3 dagen in, nog 2 weken gebruiken en dan vakantie.

Maar het spul werkt wel , laat het je van rest van de week wel horen.
 
Dat zijn omgebouwde vitamine pillen.

Natuurlijk niet. Loop niet zo dom te lullen. (zeker als je nog nooit creatine gebruikt of zelfs maar gekocht hebt ben en je vraagt hier om advies, moet je niet gaan denken dat je een expert bent die het allemaal wel weet...)
 
gratis creatine!!
 
Ik heb onlangs CreaPure gekocht. Prima spul, voor een goede prijs.

Ik had voor de tijd nog een topic aangemaakt, over welke creatine goed en goedkoop was. En dat kwam er dus uit.

Graag gedaan, ;)
 
ik heb trouwens die van de tuinen, 20 euro voor 1kg mono ofzo, die goede versie. Je kan ook 20 euro voor 2kg die slechte.

Maar ik neem nu weer 3 dagen in, nog 2 weken gebruiken en dan vakantie.

Maar het spul werkt wel , laat het je van rest van de week wel horen.

Heb je ook die whey/protien van hardcore series, wat een gore vieze meuk is dat zeg, als iemand nog 1,2kg wilt voor 20euro mag je het gratis komen ophalen.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 23:47 ----------

Ik heb onlangs CreaPure gekocht. Prima spul, voor een goede prijs.

Ik had voor de tijd nog een topic aangemaakt, over welke creatine goed en goedkoop was. En dat kwam er dus uit.

Graag gedaan, ;)

kijk hier heb ik wat aan, thnx maat meteen karma gegund.


Iemand nog lekkere whey? zo niet dan kijk ik die zelf wel, had zo proefzakje gekregen van appel ofzo, was fcking lekker.
 
Zoek een pot met een leuk plaatje.. en klaar. Boosten maar!..
 
Natuurlijk niet. Loop niet zo dom te lullen. (zeker als je nog nooit creatine gebruikt of zelfs maar gekocht hebt ben en je vraagt hier om advies, moet je niet gaan denken dat je een expert bent die het allemaal wel weet...)

Ik heb die reviews gelezen, en alle meuk van deTuinen komt als slechte uit de kast.

Ik vroeg ook nadrukkelijk om een linkje.... en degene met een leuk linkje krijgt karma.
 
Ultimate Creatine is geen pure creatine :)

Slechts 3,6g/10g UC
 
Back
Naar boven