XXL Nutrition

Beste Supplement? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daanyo

Novice
Lid geworden
26 feb 2011
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Zelf heb ik al wat supplementen gebruikt zoals NO shotgun, NOX Pump, Jack3d en daarnaast heb ik altijd proteine genomen.

NO shotgun vind ik tot nu toe de beste pre-workout EVER!
Helaas raak je er na een tijdje aan gewend!!

Ik ben door NO shotgun in korte tijd ongeveer 10kg aangekomen (puur spier) en weeg nu 93kg met een lengte van 1.88M.

Ik heb nog nooit creatine geprobeerd (ik hoor dat dit veel vocht vast houd). En ik moet er ook bij vertellen dat ik snel vet aankom van mezelf, dus weight gainers enzo hoef ik echt niet te nemen! Het liefst zo vetarm mogelijk!

Kortom ben ik op zoek naar een supplement die ik kan gaan gebruiken inplaats van NO shotgun, het LIEFST niet in pilvorm en het liefst iets wat ik vóór het trainen kan nemen zodat ik die gruwelijke energieboost voel tijdens het trainen! of misschien iets voor ervoor en erna?
Nogmaals KORTOM iets dat ECHT WERKT! (per persoon verschillend, maar in het algemeen gewoon SUPER GOED)?? Iemand?

Alvast heel erg bedankt!

Mvg,
 
NO Shotgun is wel een wondermiddel als ik jou goed begrijp. Superpump 250 van Gaspari is voor mij de beste preworkout nog steeds na alles wat ik heb geprobeerd. Jack3d bijvoorbeeld is ongeveer even sterk echter mist dat de voedingsstoffen zoals EAA/BCAA etc die superpump wel heeft.
 
in no shortgun zit toch ook creatine?? :P
 
Lol OWNED :D. En 10 kilo door een pre-wo supp met een lading caffeïne en een kleine dosis van andere zaken, lijkt me sterk. Je gaat me niet wijsmaken dat je 10 kilo massa gaint door puur dit product en niet doordat je drastische wijzigingen in je voedingsschema/trainingsschema hebt gemaakt ?

Ontopic : Mijn favo supplementen is whey, creatine en multivits. Dit omdat je er 100% zeker van bent dat het werkt.
 
Lol OWNED :D. En 10 kilo door een pre-wo supp met een lading caffeïne en een kleine dosis van andere zaken, lijkt me sterk. Je gaat me niet wijsmaken dat je 10 kilo massa gaint door puur dit product en niet doordat je drastische wijzigingen in je voedingsschema/trainingsschema hebt gemaakt ?

Ontopic : Mijn favo supplementen is whey, creatine en multivits. Dit omdat je er 100% zeker van bent dat het werkt.

Preworkout werkt ook, dat voel je duidelijk. Je moet het echter niet gebruiken voor de massa maar om lekker met energie te trainen, no more no less.
 
Denk dat je het nog niet begrijpt. Je bent zoveel aangekomen door je voeding. Niet door de NO-shotgun. Je kunt nog zoveel supplementen en AAS nemen. Door de voeding bouw je uiteindelijk spiermassa op.
 
uiteindelijk kom je altijd aan door je voeding, maar door NO shotgun til ik veel zwaarder waardoor uiteindelijk je spieren ook weer sneller groeien, dus dat staat allemaal in verbinding met elkaar. In NO shotgun zit een zeer laag creatine gehalte (zo goed als niks, en dit vereist dus ook geen pauze om de 6 weken). Sinds kort zit ik ook aan een voedingsschema om wat droger te worden en dat werkt ook prima moet ik zeggen!
 
Creatine verreist sowieso geen pauze.
 
reclame makende troll is reclame makend

Bullshit dat No de drempel is van zwaarder worden, ik train ook vaak met pre workout en kan dan net die paar kg zwaarder of die rep meer trainen, maar als me voeding niet klopt kom ik echt geen grammetje aan hoor...

Dus wat mij betreft;

tumblr_ln6f1t6EFF1qi1qe5o1_500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toen je NO-shotgun gebruikte kwam je wel 10 kg aan en met de andere Pre-workout supplementen dan? Is er in die tijd dat je NO-shotgun ging gebruiken niet toevallig ook iets aan je voeding, rust of trainingsmethode veranderd?

Hoe lang train je?
 
Laatst bewerkt:
Je groeide niet door de pwo... maar door goede stricte voeding + harde training.
 
Laatst bewerkt:
Het beste supplement - hoewel in pilvorm - vind ik eigenlijk nog altijd een sterke multivitamine.
 
Ik ben door NO shotgun in korte tijd ongeveer 10kg aangekomen (puur spier) en weeg nu 93kg met een lengte van 1.88M.
Mvg,
Hey pannekoek, als je aankomt door een potje NO shotgun, waarom maak je dan threads in de AAS sectie?
Is toch niet nodig met zon gains?


Lmao wat een bs weer
 
Op een of andere manier lijkt TS avatar op Synthol , of zie ik dat verkeerd :S ?
 
Mensen, ik vind persoonlijk NO shotgun echt een wondermiddel, ik zou zeggen probeer het eens allemaal! ik zeg ook tegen maten van mij dat als ze het niet vinden werken krijgen ze van mij hun geld terug! haha (overdreven) maar het werkt echt SUPER! ik ben gewoon benieuwd wat JULLIE echt net zo'n goed supplement vinden als wat ik dus van NO shotgun vind, wellicht dat ik jullie advies opvolg en eens iets anders probeer!

P.S. je kan blijven zeuren over mijn post, maar een forum is ervoor om vragen te beantwoorden en niet om te zeuren over de post zelf. Wat betreft mijn stats, die heb ik niet geupdate sinds ik dit heb aangemaakt dus daar klopt inderdaad geen reet meer van mijn excuses!
 
Back
Naar boven