Fitness Seller

Kan iemand me vertellen of dit echt een Teen world record leg press is?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Filmpje niet eens gekeken, maar het antwoord is; nee. Het is niet alsof er wedstrijden worden gehouden in leg pressen (zover ik weet), en daarnaast is elke leg press anders.

Laat hem maar squatten, dan kunnen we zeggen of ie sterk is of niet.
 
Zoooooooow G :D welk been stond het eerst naast t bed?? :p hahhaha!
 
Misschien in het guiness book of world records
 
toen die begon met overstrekken van zn benen bij het uitnemen ben ik gestopt met kijken
 
:roflol: ik ken die legpresses ze zijn retelicht. Hetgeen hij daar pressed, pressed iedereen hier
 
haha, dat kan je ook pas zeggen als de hele wereld op dezelfde leg press apparaten zou pressen... die dingen verschillen per apparaat. besides that... who gives a shit?
 
Ziet er echt uit als iemand met immens sterke benen.
 
Ik heb gister het wereld record one-legged-leg-extension-with-two-fingers-up-my-ass gebroken. Niet gefilmd helaas...
 
"Teen world record leg press" :roflol:
 
Moet ineens denken aan die magere ouwe vent op de chest press met zijn "world record".
 
en dat dat filmpje ook van het internet verdwenen was dan, of ten minste van youtube en zo; die man dacht echt dat hij retesterk was en dat dat hem het recht had om anderen te trainen, he was zelfs een dokter als ik me niet vergis
 
Back
Naar boven