MuscleMeat

Stemverzoek Foxy Magazine

Bezoekers in dit topic

meer pics van je zusje?

Was al aan het zoeken.
Ze heeft in 2009 meegedaan aan de Miss Pabo verkiezing ergens in Belgie.
Ze was daar ergens in de top 10 beland van de paar honderd.

Maar kan de foto's niet vinden... Ga even verder zoeken..
 
Je zus zit in de erotiek?
 
Je zus zit in de erotiek?

Nee mijn zusje deed wel veel modellenwerk in bikini en lingerie..

Maar dit echt 1 van de mindere foto's. Blijkbaar niet uitgeslapen (wallen), geen make-up ect..

Waarom ze ineens voor de foxy poseerde weet ik ook niet. Vond ze leuk denk ik.
Ze hebben een professionele betaalde shoot aangeboden maar die heeft ze afgewezen.
 
Laatst bewerkt:
Daar zitten me een paar knapperds tussen zeg.
 
Holy wat een mensen... kvind je zusje wel 1 van de betere, voted
 
Vond dit op de fox website:
Wilt u een FOXY model bij u thuis ontvangen? Wij zijn op zoek naar spannende locaties waar onze fotograaf ongestoord zijn gang kan gaan!

Niet altijd is het voor een model mogelijk om de FOXY fotograaf thuis te ontvangen, en daarom zijn wij op zoek naar gastheren/vrouwen die voor een middag of avond hun huis, flat, villa, boerderij, woonboot, vakantiehuisje, bedrijf of andere bijzondere locatie ter beschikking willen stellen. Ook als u in een doodgewone flat of doorzonwoning woont, komt onze fotograaf met zijn model graag naar u toe. U komt zelf niet op de foto natuurlijk. Lijkt het u leuk om uw eigen woon- en slaapkamer in de FOXY terug te zien? Stuur dan een mailtje met foto van het interieur naar info@foxymagazine.nl en wij nemen contact met u op

Als er nog iemand is met een leuke huisje of misschien een shoot in je homegym :D
 
Gestemd! Pff wat een volk staat er tussen zeg.
 
Vond dit op de fox website:


Als er nog iemand is met een leuke huisje of misschien een shoot in je homegym :D

Een dildo vast tapen op de je bankje :p
 
Volgens mij zoeken Don & Ad ook nog modellen. Misschien leuk idee voor je zusje? :P
 
Volgens mij zoeken Don & Ad ook nog modellen. Misschien leuk idee voor je zusje? :P

Denk dat ik bij Don, Ad en me zusje de nekjes omdraai zodra ik mijn zusje met een koekje in der trommel op internet of tv zie :p

Foto oke.. Maar wel solo of met der vriend :cool:
 
Ik heb zelden zoveel lelijke mensen gezien op 1 pagina in het kader van "toppers". Tering hee, op je zusje na dan, daar heb ik dan ook op gestemd.

Vies ranzig tokkievolk :P
 
Denk dat ik bij Don, Ad en me zusje de nekjes omdraai zodra ik mijn zusje met een koekje in der trommel op internet of tv zie :p

Foto oke.. Maar wel solo of met der vriend :cool:

oh ze is dus al bezet. Dan verander ik me stem in Fred.
 
Zou me doodschamen als mijn zusje zoiets zou willen. Je kan het niet verbieden maar om er op een bodybuilding forum mee te pronken nee.
 
done

ik hoop dat de toekomistige beursbabes er niet zo uit komen te zien als de meeste daar :roflol:
 
Zou me doodschamen als mijn zusje zoiets zou willen. Je kan het niet verbieden maar om er op een bodybuilding forum mee te pronken nee.

Weet je wat het is.. Je houd het toch niet tegen.

Zolang ze er niet hoerig bijstaat vind ik het niet erg.
Het blad zelf is het laagste van het laagste maar dan valt ze iig op :p
 
Done.

Karma is niet nodig. Zolang we die nude pics maar te zien krijgen!
 
Back
Naar boven