AndroidHealthClinic

Polsen zeer bij bankdrukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OF je bijt de eerste week gewoon even door de pijn heen en kweekt wat eelten ;)

of dat heb ik ook gedaan, maanden met eelt getraind. Maar als je bijvoorbeeld dumbbell rows doet, is het gewoon zwaar k*t als je pijn hebt met het vasthouden van de dumbbell.

Handschoenen bieden oplossing :)

En zo stoer is het nou ook weer niet, zonder handschoenen trainen..
 
Zeg niet dat zonder handschoenen trainen stoer is, alleen dat met handschoenen voor watjes is ;) Dumbbells rows gebruik ik gewoon een blokje magnesium voor, is nog beter voor je griptraining ook :D
 
of dat heb ik ook gedaan, maanden met eelt getraind. Maar als je bijvoorbeeld dumbbell rows doet, is het gewoon zwaar k*t als je pijn hebt met het vasthouden van de dumbbell.

Handschoenen bieden oplossing :)

En zo stoer is het nou ook weer niet, zonder handschoenen trainen..

Volgens mij ben je verdwaald.
 
Volgens mij is het beter dat ik mijn abo'tje hier even opzeg...
 
Oh boy :roflol:

Dit topic/de reacties van sommigen hier (zal geen namen noemen) hebben gewoon m'n dag goed gemaakt :roflol:
 
of dat heb ik ook gedaan, maanden met eelt getraind. Maar als je bijvoorbeeld dumbbell rows doet, is het gewoon zwaar k*t als je pijn hebt met het vasthouden van de dumbbell.

Handschoenen bieden oplossing :)

En zo stoer is het nou ook weer niet, zonder handschoenen trainen..

Donder eens op naar het geouwehoer hok.
 
Donder eens op naar het geouwehoer hok.

Idd, ik was door die post even bang dat ik per ongeluk buiten het powerlifting hok zat te kijken...
 
(sorry had niet door dat ik in het powerlifting gedeelte zat)
 
of dat heb ik ook gedaan, maanden met eelt getraind. Maar als je bijvoorbeeld dumbbell rows doet, is het gewoon zwaar k*t als je pijn hebt met het vasthouden van de dumbbell.

Handschoenen bieden oplossing :)

En zo stoer is het nou ook weer niet, zonder handschoenen trainen..

Met handschoenen heb je alleen maar k*ttere grip want je maakt de stang stiekum dikker. heb een keer voor de gein deadlift gedaan met handschoen kreeg geen flikker van de grond.
Als je zwaarder drukt kun je eventueel wel polsverstevigers gebruiken.
 
Bedankt voor alle reacties, nu ik erop letten pakte ik de stang inderdaad te hoog in mijn hand!
 
Bedankt voor alle reacties, nu ik erop letten pakte ik de stang inderdaad te hoog in mijn hand!

Wat ik al verwachte ;)

Vaak zit de fout in de techniek, en de techniek verbeteren werkt beter dan allerlei hulpmiddeltjes die het probleem alleen verbergen ;)
 
Niet overdrijven nu, Bosman
 
Niet overdrijven nu, Bosman

Ik wil ook niet overdrijven, maar bij de meesten (en de meesten hier drukken echt niet zulke extreme gewichten, myself included) zit de fout eerder in de techniek
 
Daar had ik t niet over. Maar er is niets mis met hulpmiddelen als polsbandages. Die verbergen helemaal niets.
 
Daar had ik t niet over. Maar er is niets mis met hulpmiddelen als polsbandages. Die verbergen helemaal niets.

IK bedoelde het eigenlijk anders, in de zin van ''je moet geen hulpmiddelen als bandages gebruiken om techniekfouten te verbergen/compenseren'' snap je?

Natuurlijk kan je ze gebruiken voor versteviging als je zoals jou 200+ drukt, maar als je bij 80 kilo oid pijn in je polsen krijgt ligt het waarschijnlijk aan je techniek (uitzonderingen of blessures nagelaten)
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven