XXL Nutrition

Nieuws Internet Explorer gebruikers hebben laag IQ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen zin om alles te lezen, maar wat is het gem. IQ van een Firefox gebruiker?
 
Ik gebruik ze allemaal...

Einstein???


:D
 
is gewoon een zeer subtiele vorm van anti-reclame.
 
Waarom?
Als je een beetje aan het programmeren bent zou ik sowieso geen Windows gebruiken. Of denk ik dat helemaal verkeerd?
wat maakt een os nou uit voor programmeren?
 
YESS ik ben intelligent, eindelijk bevestiging :D
 
Waarom verbaast dit nieuws mij niet?
 
Laatst bewerkt:
Een boel.


Het hebben over 'de grootste IT professionals' en dan komen met webdesigners en systeembeheerders? ???


Ok. Ik moet niet overdrijven, maar het zijn zeer gerespecteerde it techneuten.
 
wat dan precies?

Wat betreft gebruikersgemak, maar dat is vooral 'n persoonlijke mening en zal ik dus lekker beknopt houden: ik vind programmeren op Linux chiller :)

Wat betreft programmeren voor; denk aan verschillende compilers met bijv. C (al is dat natuurlijk zo op te lossen door gewoon GCC te gebruiken) of libraries (de verschillende GUI's van Windows en Linux zijn een voor de hand liggend voorbeeld).


Ok. Ik moet niet overdrijven, maar het zijn zeer gerespecteerde it techneuten.
Nou, ik ben nog geen enkele leraar tegengekomen die IE gebruikte, en onder mijn medestudenten ben ik ook nog geen IE gebruik tegengekomen (ik studeer informatica overigens).
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft gebruikersgemak, maar dat is vooral 'n persoonlijke mening en zal ik dus lekker beknopt houden: ik vind programmeren op Linux chiller :)

Wat betreft programmeren voor; denk aan verschillende compilers met bijv. C (al is dat natuurlijk zo op te lossen door gewoon GCC te gebruiken) of libraries (de verschillende GUI's van Windows en Linux zijn een voor de hand liggend voorbeeld).
ja ok qua gebruikers gemak, maar in princiepen kan je alles gwn op alle OS doen toch?
 
ja ok qua gebruikers gemak, maar in princiepen kan je alles gwn op alle OS doen toch?
Kan wel, maar qua snelheid en compatibiliteit (van bijvoorbeeld compilers inderdaad) werkt Linux gewoon stukken beter.

Niet voor niets dat bijvoorbeeld de meeste supercomputers ook op Linux draaien.
 
Ben al lang geleden tot de conclussie gekomen dat voor het veel geld verdienen en uitgeven wat ik doe ik geen hoog IQ nodig heb.
Beetje vegeteren is soms best lekker.
More intelligense more problems.
 
Ik heb zelf het liefste IE6, ik heb nu helaas een geupgrade versie omdat ik een nieuwe computer heb gekocht (IE7 ofzo?). Weet iemand waar ik hem weer naar IE6 kan maken? :)
 
Kan wel, maar qua snelheid en compatibiliteit (van bijvoorbeeld compilers inderdaad) werkt Linux gewoon stukken beter.

Niet voor niets dat bijvoorbeeld de meeste supercomputers ook op Linux draaien.
volgens mij (correct me if wrong) ligt de snelheid van het compilen meer aan het programma dat je gebruikt en aan de hardware dan de OS.
 
Kan wel, maar qua snelheid en compatibiliteit (van bijvoorbeeld compilers inderdaad) werkt Linux gewoon stukken beter.

Niet voor niets dat bijvoorbeeld de meeste supercomputers ook op Linux draaien.

Weet er niet zoveel van, maar dat soort dingen hebben vooral te maken met de semantiek van UNIX die zich daar beter voor laat lenen (en daarnaast open source).

Maar Windows kan ook heel goed functioneren als soort van 'supercomputer', denk bijv. aan BOINC
 
IE............ :gay:

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 18:11 ----------

Geen zin om alles te lezen, maar wat is het gem. IQ van een Firefox gebruiker?

Maak een poll :o

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 18:13 ----------

YESS ik ben intelligent, eindelijk bevestiging :D

You just proved the opposite, son.
 
Back
Naar boven