AndroidHealthClinic

MTV Made

Bezoekers in dit topic

Anoniem36295

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
18.794
Waardering
3.530
Iemand Made net gezien. Dit keer een ecto die na 2 sets leg extensions moest kotsen in de gym :roflol: Moest meteen +3500kcal per dag, waarvan 3 shakes. Maar dat joch moest serieus na elke workout kotsen, wel vermakelijk :D

Die made coach was wel grappig en buff btw, Anthony Presciano

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 cool story bro
 
[Link niet meer beschikbaar]

oh is nog niet te zien lolz jammer
 
gezien, er is ook een made aflevering, of andere serie op mtv waar een joch powerlifter wil worden, hij deadlift op het eind 115kg en in het begin kon hij die stang nie eens tillen.
best leuk (:
 
Is hij nu een made nigga?
 
gezien, er is ook een made aflevering, of andere serie op mtv waar een joch powerlifter wil worden, hij deadlift op het eind 115kg en in het begin kon hij die stang nie eens tillen.
best leuk (:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hehe, had er al 2 gezien.
Van een meisje en een dikkertje.
Meisje had wel een prijs gewonnen en de prijs van beste nieuwkomer.
Maar die gast was zwaar afgegaan op het podium terwijl de tegenstand doorsnee fitnessbezoekers waren.
 
Ik wil ook best wel meedoen met Made als ik word getraind door Johnny Jackson :eek:
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat ik ook eens zo ga beginnen doen. Als je al die ziet hoeveel vrouwvolk er rond hem hangt. :D
 
ja ook gezien! weer een keer wat leuks op tv..
 
veel mooier is de made met Kevin Nee. en kijk waar die gast 1 a 2 jaar later was nadat die uitzending op onze mtv te zien was
 
''i just wanna tell y'all that we can't go to the airport any more''
''why?''
''Cuz of these Guunnnzzzzzz''

ventje heeft wel humor xD
 
bump ff als die ander online staat thanks
 
Er is ook nog een episode met een blonde blanke bb'er, die een dikke begeleid. Maar die is paar jaar oud. kan de link niet vinden:(
 
Tering, hij deadlift die 115kg alsof het niks is..

volgens mij train ik fout :P
 
Back
Naar boven