AndroidHealthClinic

Hoe lang slaap jij gemiddeld? (1 bezoeker)

Hoe lang slaap jij gemiddeld?


  • Totaal stemmers
    92

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hoe lang slaap jij momenteel?
Ikzelf 12-13 uur per dag. Geen grapje, ik doe er soms 8 uur over om in te slapen. Ik had al slaapproblemen maar nu het vakantie is loopt het helemaal fout :s Misschien toch eens naar de dokter gaan om wat slaappillen.
 
Melatonine.

Gedachten die je wakker houden?
 
ik elke dag de klok rond 1 uur naar bed 1 uur eruit.:D
 
in de vakantie 12 uur oid

schooltijd meestal 6-7 uur
 
Melatonine.

Gedachten die je wakker houden?

Ja vaak gedachten, ook stress en kan nooit een goede houding vinden om in te slapen dus ik keer me constant om.

Is melatonine vrij verkrijgbaar of op voorschrift?
 
Meestal een uur of 9 tot 9,5, maar ook weleens minder. School of geen school hetzelfde.
 
Ja vaak gedachten, ook stress en kan nooit een goede houding vinden om in te slapen dus ik keer me constant om.

Is melatonine vrij verkrijgbaar of op voorschrift?

Ja, gewoon bij de drogisterij te verkrijgen.

Heb melatonine zelf een periode gebruikt en beviel opzich wel, maar had op den duur wel een gevoel van afhankelijkheid (placebo of niet). Laatste jaar geen problemen meer met inslapen, maar de tijden dat ik niet kon slapen was puur mentaal.
 
Tnx, ik ga er eens achter kijken en zien of het helpt. Momenteel trekt mijn levenskwaliteit echt op nix meer door mijn slaapprobleem.
 
7 tot 8. Als ik meer slaap kan ik niet meer opstaan en ben de hele dag lui.
 
Die van de apo is 0.1 mg, bestel op import-vitamins.nl 3 mg van Natrol.

Ga sowieso naar de huisarts als je 8 uur nodig hebt om in slaap te vallen.
 
Altijd minimaal 8,5 uur :).
 
Te kort. Door de week meestal zo'n 6,5 tot 7 uur, echt te kort want ben bijna permanent verbrakt doordeweeks.
 
Hangt er van af

Soms 4 uur per nacht, soms 8 of soms helemaal niet.

Maar dan de volgende dag slaap ik 24 uur ofzo ...
 
@ TS...

Remeron (mirtzapine) 15 mg uurtje voor het slapen nemen doet wonderen, vraag je huisarts!
 
Tijdens vakantie haal ik wat ik nodig heb, 10 uur, en daarbuiten varieert het helaas van 6 tot 8. Dagen zijn gewoon te kort man.
 
werkdagen rond de 7 a 8 uur.
vakantie meestal 9 uur (zoals nu :))
 
Hoe lang slaap jij momenteel?
Ikzelf 12-13 uur per dag. Geen grapje, ik doe er soms 8 uur over om in te slapen. Ik had al slaapproblemen maar nu het vakantie is loopt het helemaal fout :s Misschien toch eens naar de dokter gaan om wat slaappillen.

dan slaap je toch geen 12 uur? ik heb hetzelfde probleem, maar slaap effectief 10 uur, anders ben ik zo brak als iets.
 
Ik heb gestemd op 7u gemiddeld.
Sinds ik train heb ik gewoon meer slaap nodig dan voorheen, 8u is ideaal, maar dat haal ik zelden.

Slaap gewoonlijk zo'n 5-8u + af en toe eens een dag dat ik geen wekker zet en dan is het vaak 10-11u :)
 
Back
Naar boven