AndroidHealthClinic

NIET-volkoren macaroni/pasta van de AH voor koolhydraten

Bezoekers in dit topic

beestusmaximus

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
148
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik heb meestal die van de eushopper 60 cent voor 1kg lol, dit zijn nog steeds complexe koolhydraten toch? ze zijn echter niet volkoren. verbranden ze dan aan de snelle kant net als aardappelen? of valt dat wel mee.
 
Eet je ze zonder eiwit/vet bron dan?
 
meestal met tonijn of eieren. maar dat boeit toch niet? het ging me meer om de macaroni zelf. is het wel voedzaam/goed voor bodybuilden
 
mij lijkt dat hele verhaal overrated. Witte rijst en gewone pastaproducten (dus geen volkoren) zijn gewoon prima KH bronnen.
 
mij lijkt dat hele verhaal overrated. Witte rijst en gewone pastaproducten (dus geen volkoren) zijn gewoon prima KH bronnen.

bronnen? het gaat erom dat ze snel verbranden. dus als je niet binnen korte tijd sport dat het snel vet wordt
 
Al eet je suiker, vetopslag op het einde vd dag blijft gelijk.
Altijd dat gebitch over GI en suikers...
 
Al eet je suiker, vetopslag op het einde vd dag blijft gelijk.
Altijd dat gebitch over GI en suikers...

Jij dacht dat het timen van macro's geen effect had op je lichaam? Heb je enig idee hoe complex alle functies in je lichaam zijn? Was het maar zo simpel als kcals in vs kcals out aan het einde van de dag, dan aten we allemaal (inclusief de top IFBB pro's) lekker pizza's, ijsjes, suiker etc etc. Het is wel iets ingewikkelder dan dat hoor.

Maar goed, verders:

Zodra je er eiwit/vet bij neemt, wordt de opname vertraagd, geen zorgen maken dus.

Dat dus.
 
Jij dacht dat het timen van macro's geen effect had op je lichaam? Heb je enig idee hoe complex alle functies in je lichaam zijn? Was het maar zo simpel als kcals in vs kcals out aan het einde van de dag, dan aten we allemaal (inclusief de top IFBB pro's) lekker pizza's, ijsjes, suiker etc etc. Het is wel iets ingewikkelder dan dat hoor.

Timen wel, al wordt dat alleen belangrijker naarmate je vordert en wordt het in het begin alleen maar overdreven imo.
Met timing bedoel ik tijdstip van inname btw, niet snel/traag verteerbaar.
Sowieso zetten carbs zelden om in vet bij een normaal bb'ing dieet dus waarom zou je je zo druk maken om enkele grammen suiker.
De vergelijking met pro's is onzin.

Neemt niet weg dat ik zelf clean eet hoor, maar het effect op groei wordt enorm overdreven vind ik.
 
Timen wel, al wordt dat alleen belangrijker naarmate je vordert en wordt het in het begin alleen maar overdreven imo.
Met timing bedoel ik tijdstip van inname btw, niet snel/traag verteerbaar.
Sowieso zetten carbs zelden om in vet bij een normaal bb'ing dieet dus waarom zou je je zo druk maken om enkele grammen suiker.
De vergelijking met pro's is onzin.

Neemt niet weg dat ik zelf clean eet hoor, maar het effect op groei wordt enorm overdreven vind ik.
dus je wordt alleen dik van eiwitten of vet volgens jou? O rly?

"Al eet je suiker, vetopslag op het einde vd dag blijft gelijk.
Altijd dat gebitch over GI en suikers..."

Ook niet mee eens. Maakt wel verschil of ik als lunch 3 donuts eet + 2 eieren (bv samen ~750kcal) of dat ik een groot bord rijst eet met een stuk zalm ~750kcal).
 
dus je wordt alleen dik van eiwitten of vet volgens jou? O rly?

"Al eet je suiker, vetopslag op het einde vd dag blijft gelijk.
Altijd dat gebitch over GI en suikers..."

Ook niet mee eens. Maakt wel verschil of ik als lunch 3 donuts eet + 2 eieren (bv samen ~750kcal) of dat ik een groot bord rijst eet met een stuk zalm ~750kcal).

Alleen vet eigenlijk.

1. Carbs are rarely converted to fat and stored as such
2. When you eat more carbs you burn more carbs and less fat; eat less carbs and you burn less carbs and more fat
3. Protein is basically never going to be converted to fat and stored as such
4. When you eat more protein, you burn more protein (and by extension, less carbs and less fat); eat less protein and you burn less protein (and by extension, more carbs and more fat)
5. Ingested dietary fat is primarily stored, eating more of it doesn’t impact on fat oxidation to a significant degree

http://www.bodyrecomposition.com/nu...-nutrient-storage-and-nutrient-oxidation.html
 
Back
Naar boven