AndroidHealthClinic

Uitsmijters! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Hallo mensen!

Zoals jullie waarschijnlijk in mijn profiel kunnen zien, ben ik nog vrij jong in tegenstelling tot vele hierzo :D Ben in maart 18 geworden en ben nu bijna 2 meter lang. (tussen de 1.96 en 2m). Sporten die ik vroeger heb gedaan zijn judo, voetbal en hardlopen. Conditie zit dus wel redelijk goed bij mij. Nu ben ik alweer een tijdje bezig met fitness en sinds kort wil ik ook zo af en toe een beetje boksen. Tot zover even wat (belangrijke) informatie.

Ik zou graag wat meer te weten willen komen over het 'vak' horecaportier. Mijn interesse in dat soort beroepen neemt toch wel toe. Laatst zag ik op tv een arrestatieteam, en ook zulke beroepen leken me ontzettend interessant! Al ben ik me er wel van bewust dat dat geen kinderspelletjes zijn, en dat je daar echt niet zomaar even binnen 5 jaar voor in aanmerking komt. Misschien kunnen jullie wat vertellen over de 'horecaportiers' en het 'arrestatieteam'..

- Wat is bij deze beroepen belangrijk?
- Wat zijn de voordelen van het werk?
- Wat zijn de nadelen van het werk?

Ook ben ik wel benieuwd of ik geschikt ben voor het beroep 'horecaportier'. En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik op mijn 18e voor die deur ga staan, want dat slaat nergens op natuurlijk, maar ik bedoel in potentie geschikt.

Want ik ben van mezelf een 'ectomorph'. Ik heb een lang bovenlichaam, lange armen etc. Vroeger was ik dan ook erg mager. Maar heeft een 'ectomorph' de potentie om horecaportier te worden of bij een arrestatieteam te werken? Of moet je daar gewoon echt minimaal 'endomorph' voor zijn?

Want mijn boksleraar is tevens ook uitsmijter. Hij staat al zeker 15 jaar voor verschillende tenten als uitsmijter. Die vent is echt megadroog, six-pack, alles is gewoon helemaal zichtbaar, borstspieren met zo 'streepje' ertussen, echt afgetraind. (anabolen, creatine? I don't know? )...Zal vast ook door het boksen komen?

Maar waar het mij dus om draait is of ik potentie heb om het vak van 'horecaportier' ooit de gaan doen? En zo ja, wanneer? En hoe zit dat met werken bij een arrestatieteam?

Ik zou zeggen, vertel maar, informatie is altijd welkom boys! :D:cool:
 
Hangt ervan af man.. over horecaportier kan ik je vertellen dat veel afhangt van de plaats/team waar je werkt :)
Als je goed team achter je hebt dus letterlijk achter je hebt staan als er iets is is het oke maar als het van die schijterds zijn tjah dan sta jij daar als enigste waneer het erop aan komt.. ( true story :D )
Ook heb ik al in bv marokaanse cabaret's gewerkt en daar is het niet te doen hahah man man wat een gekken elke weekend vrijdag en zaterdag heel die tent kapot ik liet altijd een meisje komen om daar gwn te zitten en stopte heel haar handtas vol met messen,pepperspray, matrak,..
Maar geloof me uitsmuiter is zeker geen droomjob hoor als je bekend geraakt kun je later niet zomaar met je vrouw en kinderen in je buurt waar het wat druk is rondlopen grote kans dat je iemand tegen komt dat je toen hebt geweigerd/geslagen,.. dat geen **** geeft met wie je daar bent en laat hem dan net op die moment wel met een grote groep zijn ben jij dus ****ed :D
Arrestatie team kan ik niets over zeggen maar lijkt me wat beter :D
 
zo zie je maar wat een goed getypte post kan doen, normaal zou ik trollen in zo een topic. Maar op de een of andere manier heb ik wel sympathie voor de TS. Hierbij zal ik dus niet trollen.

Mvg, Ruud
 
ik heb zo het vermoeden dat die boks leraar van jouw aan de shakies zit
 
zo zie je maar wat een goed getypte post kan doen, normaal zou ik trollen in zo een topic. Maar op de een of andere manier heb ik wel sympathie voor de TS. Hierbij zal ik dus niet trollen.

Mvg, Ruud

Waarschijnlijk waardeert de topicstarter dit heel erg van je!
Je bent een toffe kerel!
 
supertopic in wording..
 
zo zie je maar wat een goed getypte post kan doen, normaal zou ik trollen in zo een topic. Maar op de een of andere manier heb ik wel sympathie voor de TS. Hierbij zal ik dus niet trollen.

Mvg, Ruud

Mr. Nice Guy!:p


OT: Weleens van google gehoord?Horecaportier en lid zijn van een arrestatieteam zijn sws werelden van verschil.
Elke boerelul die kan lezen en een verklaring omtrent gedrag heeft kan trouwens horecaportier worden en ik kan het weten.
 
Kan je een groep crapuleuze, opgefokte bezoekers recht in de ogen kijken en zeggen "jullie komen er niet in"? Dan ben je er klaar voor :)
 
Mr. Nice Guy!:p


OT: Weleens van google gehoord?Horecaportier en lid zijn van een arrestatieteam zijn sws werelden van verschil.
Elke boerelul die kan lezen en een verklaring omtrent gedrag heeft kan trouwens horecaportier worden en ik kan het weten.

heb jij een verklaring omtrent gedrag dan? :roflol:
 
heb jij een verklaring omtrent gedrag dan? :roflol:

Ja.Is dat zo vreemd?
Het gaat voornamelijk om geweldsdelicten (heb ik none) en dan nog wordt er heel specifiek gevraagd waar de verklaring voor bedoeld is.
Een geldtransport beveiligen of een baan in de beveiliging bij de overheid kan ik wel schudden, daar moet je helemaal clean voor zijn en je naaste familie wordt trouwens ook gecheckt in bepaalde gevallen.
 
Ja.Is dat zo vreemd?
Het gaat voornamelijk om geweldsdelicten (heb ik none) en dan nog wordt er heel specifiek gevraagd waar de verklaring voor bedoeld is.
Een geldtransport beveiligen of een baan in de beveiliging bij de overheid kan ik wel schudden, daar moet je helemaal clean voor zijn en je naaste familie wordt trouwens ook gecheckt in bepaalde gevallen.

ik dacht dat jij een thug was
 
zo zie je maar wat een goed getypte post kan doen, normaal zou ik trollen in zo een topic. Maar op de een of andere manier heb ik wel sympathie voor de TS. Hierbij zal ik dus niet trollen.

Mvg, Ruud

+1 mijn trollinstinct kwam al naar boven bij het zien van de titel en de eerste zin, maar na het lezen van de hele reply vind ik dit een waardevol topic.

Opbouwende kritiek volgt.
 
De meest belangrijke vaardigheid in ieder beroep: Communicatief sterk zijn!
 
Maar qua fysiek?

Want zoals ik al zei, ik ben een 'ectomorph'. Wel tussen de 1.96 en 2 meter lang. 18 jaar.
Heb ik potentie om een horecaportier te worden. Of is de minimale vereiste gewoon dat je flink gebouwd moet zijn van nature? Want ik ken portiers die superbreed zijn, ook aardig wat vet hebben, etc. Maar ik ken ook hele slanke die aan vechtsporten doen, en bv niet zo breed zijn. Of verklaar ik nu zelf het antwoord al?
 
Maar qua fysiek?

Want zoals ik al zei, ik ben een 'ectomorph'. Wel tussen de 1.96 en 2 meter lang. 18 jaar.
Heb ik potentie om een horecaportier te worden. Of is de minimale vereiste gewoon dat je flink gebouwd moet zijn van nature? Want ik ken portiers die superbreed zijn, ook aardig wat vet hebben, etc. Maar ik ken ook hele slanke die aan vechtsporten doen, en bv niet zo breed zijn. Of verklaar ik nu zelf het antwoord al?

Fysiek maakt in theorie niet zo heel veel uit, hoewel er van een kleerkast natuurlijk een sterkere preventieve werking uitgaat dan van een mager scharminkel.
Belangrijk is ook dat je communicatief vaardig bent en situaties verbaal kunt oplossen, geweld is de laatste optie.
 
Idd mijn broer kent een uitsmijter van 1.75 bij ongeveer 68KG, niets dus eigenlijk, maar hij is een MMA vechter, en men broer zag hem een buffe kerel K.O slaan. Gewicht maakt dus weinig uit als je een master bent in een vechtsport. Alleen werkt dat NIET preventief. Als je liever preventief wilt werken, zou ik 100KG bij jouw lengte nemen.
 
Fysiek maakt in theorie niet zo heel veel uit, hoewel er van een kleerkast natuurlijk een sterkere preventieve werking uitgaat dan van een mager scharminkel.
Belangrijk is ook dat je communicatief vaardig bent en situaties verbaal kunt oplossen, geweld is de laatste optie.

toen ik laatst wat eerder naar huis liep liep ik langs zo een tent werd er een kerel uitgegooid hij rolde over de grond, twee uitsmijters achter hem aan trappen hem nog 3x na in ze maag :roflol:

ik zie uitsmijters nooit verbaal dingen oplossen, ze rammen er altijd op los :D
 
toen ik laatst wat eerder naar huis liep liep ik langs zo een tent werd er een kerel uitgegooid hij rolde over de grond, twee uitsmijters achter hem aan trappen hem nog 3x na in ze maag :roflol:

ik zie uitsmijters nooit verbaal dingen oplossen, ze rammen er altijd op los :D

Ik beschrijf ook de theorie, praktijk werkt vaak anders idd.:o
Maar je weet ook niet wat eraan vooraf is gegaan, hoewel natrappen natuurlijk not done is.
 
Ik beschrijf ook de theorie, praktijk werkt vaak anders idd.:o
Maar je weet ook niet wat eraan vooraf is gegaan, hoewel natrappen natuurlijk not done is.

jawel man lachen lekker schoppen :D moet die zich maar gedragen toch ik vind dat altijd wel mooi als die uitsmijters iemand pakken, sensatie :D
 
Back
Naar boven