AndroidHealthClinic

AAS op lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kun je zonder aas ook bereiken in 3 jaar

sorry hoor, maar in 3 tot 5 jaar jaar tijd kan je echt wel van 75 naar 90kg gaan. En dan bedoel ik keiharde spiermassa. Daar heb je geen AAS voor nodig. Het grote voordeel is dat als je het naturel hebt gegained dat het veel langer blijft zitten. Als je toch zoveel tijd ervoor uittrekt, doe het dan naturel. Met AAS kan je die 15kg binnen 1 jaar wel gainen.

bij 1.72? Met 10% vet? Natural? Vergeet het maar....
 
waarom zou je zo'n lichaam als die gozer willen hebben als je geen wedstrijd ambities hebt? Als je het puur voor cosmetische redenen doet, zoals de meeste gymratten dan heb je al een zeer goed fysiek als je 85kg bij 8% bent. (bij 1.80 meter dan)

Ik heb wel nog wedstrijdambities, ten minste als alles groeit en evolueert zoals ik hoop.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 18:14 ----------

Vergeet de HGH year round niet. 7 duizend euro per jaar aan HGH, nog een paar duizend aan test en dergelijke. Dan komen je supps er nog bij, je voeding, je vaste lasten.. Ja dure hobby hoor als je het niveau van Flex Lewis wilt bereiken. Dat is waarom hun allemaal een sponsor hebben. Misschien moet je die eerst maar vinden..

Ja met zen 2007+ shape zal hij daar wel al aanzitten, maar ik heb nog een vroegr filmpje gevonden van 2004. Die benen blijven natuurlijk gek.


Denk je dat hij hier ook al zo zware middelen nodig had? En het hele jaar door?
 
kijk die 'pens' ook man. Dat hebben al die BB'ers.. wel een sixpack maar gewoon een buikje.. ik vind dat zo lelijk..
 
wat veronder sta jij met zwaar? om een beetje in de beurt te komen moet je vaker kuren, hoevaak ben jij bereid om te kuren? iets zegt me dat je maar 1 kuur wilt doen en hoppa zon fysiek wilt zien
 
wat veronder sta jij met zwaar? om een beetje in de beurt te komen moet je vaker kuren, hoevaak ben jij bereid om te kuren? iets zegt me dat je maar 1 kuur wilt doen en hoppa zon fysiek wilt zien

Ik ben wel bereid een jaar of 5 te kuren(1 massa en cut kuur per jaar) om aan m'n doel te geraken.

Maar dat 15/25 jaar vol te houden, gewoon om te onderhouden zou ik erover vinden. Minderen zou ik wel zien zitten.
 
kijk die 'pens' ook man. Dat hebben al die BB'ers.. wel een sixpack maar gewoon een buikje.. ik vind dat zo lelijk..

Bonkers ik zie jouw echt alleen maar BS overal in het rond spugen. Ga eens in de echte wereld leven, 90kg droog bij de lengte van ts is ziek. Flex doet mee aan de 202 dat is 91kg.

Die "pens" die flex zogezegd zou hebben is gewoon een volle maag van eten, de verdikking zit enkel op de plaats van de maag. Flex heeft totaal geen gut. Een hgh gut zit lager.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel bereid een jaar of 5 te kuren(1 massa en cut kuur per jaar) om aan m'n doel te geraken.

Maar dat 15/25 jaar vol te houden, gewoon om te onderhouden zou ik erover vinden. Minderen zou ik wel zien zitten.

Lol, we'll talk again in 15 year ;-)
 
Naturel 90 kg is haalbaar zonder troep in 3 jaar.


ligt eraan waar je vandaan komt.

ik train nu iets langers als 2 jaar start gewicht 63 kilo. nu 83.
maar denk niet dat ik de 90 ga halen binnen een jaar zonder mijn vetpercentage te verhogen
 
ligt eraan waar je vandaan komt.

ik train nu iets langers als 2 jaar start gewicht 63 kilo. nu 83.
maar denk niet dat ik de 90 ga halen binnen een jaar zonder mijn vetpercentage te verhogen

bakstenen vreten jongen,waar een wil is,is een weg:D
 
ligt eraan waar je vandaan komt.

ik train nu iets langers als 2 jaar start gewicht 63 kilo. nu 83.
maar denk niet dat ik de 90 ga halen binnen een jaar zonder mijn vetpercentage te verhogen
DE TS heeft het over 15 KG maat, jij praat over 20 KG in 2 jaar, ben je er nog wel bij?
 
wat veronder sta jij met zwaar? om een beetje in de beurt te komen moet je vaker kuren, hoevaak ben jij bereid om te kuren? iets zegt me dat je maar 1 kuur wilt doen en hoppa zon fysiek wilt zien

heheh dan zagen we er allemaal zo uit :D
 
15 kilo pure keiharde spiermassa in drie jaar tijd, zonder as.....yeah right.
Dan moeten jullie maar toch eens de doorgewinterde atleten die het hele arsenaal aan as,slin,hgh etc gebruiken toch eens vertellen wat zij dan verkeerd doen.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 03:16 ----------

En massa is niet het zelfde als vet vrije spiermassa, dus niet louter op de weegschaal kijken!
 
  • Like
Waarderingen: KaLe
15 kilo pure keiharde spiermassa in drie jaar tijd, zonder as.....yeah right.
Dan moeten jullie maar toch eens de doorgewinterde atleten die het hele arsenaal aan as,slin,hgh etc gebruiken toch eens vertellen wat zij dan verkeerd doen.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 03:16 ----------

En massa is niet het zelfde als vet vrije spiermassa, dus niet louter op de weegschaal kijken!

Precies, sommige kijken teveel naar de fabeltjes krant!

15kg spiermassa erbij is heel erg veel.
Visualiseer jezelf nu maar eens, met 10kg pure massa erbij, dat gaat je waarschijnlijk (zonder aas) niet lukken in 10 jaren...
 
Naturel 90 kg is haalbaar zonder troep in 3 jaar.

praat geen BS gast...90 kg bij 1.72 bij een vet% van 10%....= AAS of anders de genen van Jay Cutler maar dan nog.
 
Met een bulkkuur kom je denk ik 70%vocht en 30% echte spier aan. Reken maar uit. En daarna raak je nog iets kwijt ook.
15 kilo cleanmassa behalen? zijn meerdere kuren voor nodig en zeker als je zo droog wil staan.
Maar de TS heeft nog geen echte antwoord gehad op zijn vraag.
Je zou dan moeten TRTen je leven lang.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 12:40 ----------

Bonkers ik zie jouw echt alleen maar BS overal in het rond spugen. Ga eens in de echte wereld leven, 90kg droog bij de lengte van ts is ziek. Flex doet mee aan de 202 dat is 91kg.

Die "pens" die flex zogezegd zou hebben is gewoon een volle maag van eten, de verdikking zit enkel op de plaats van de maag. Flex heeft totaal geen gut. Een hgh gut zit lager.

Zou die maag uitzetting niet komen door groeihormonen?
Of is voeding alleen de oorzaak?
Wie o wie?
 
Naturel 90 kg is haalbaar zonder troep in 3 jaar.

15kg netto spiermassa in 3 jaar natural is ****ing lulkoek! 90 kilo bij 1.70 is prima te halen, maar niet met een kwalitatieve look en degelijk vet%. Oogkleppen af aub.
 
  • Like
Waarderingen: D77
Met een bulkkuur kom je denk ik 70%vocht en 30% echte spier aan. Reken maar uit. En daarna raak je nog iets kwijt ook.
15 kilo cleanmassa behalen? zijn meerdere kuren voor nodig en zeker als je zo droog wil staan.
Maar de TS heeft nog geen echte antwoord gehad op zijn vraag.
Je zou dan moeten TRTen je leven lang.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 12:40 ----------



Zou die maag uitzetting niet komen door groeihormonen?
Of is voeding alleen de oorzaak?
Wie o wie?

Bronnen?Je praat onzin namelijk.
 
Precies, sommige kijken teveel naar de fabeltjes krant!

15kg spiermassa erbij is heel erg veel.
Visualiseer jezelf nu maar eens, met 10kg pure massa erbij, dat gaat je waarschijnlijk (zonder aas) niet lukken in 10 jaren...

15 kg gebakken kipfilet (dus netto vlees).. leg dat maar eens op een hoopje... ;)
 
Back
Naar boven