MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nice gek

had ik maar genoeg ruimte, ik moet het nogsteeds doen met 2 dumbbells van 10kg
 
rack: wiebelen opgelost, was men eigen domme fout. Rack is dus perfect inorde en staat als een huis.
Mooi zo!

Vergelijk de stabiliteit van de Barbarian Power Cage nu maar eens met andere power racks :cool: Veel plezier gewenst met trainen!
 
Laatst bewerkt:
@515
Er zit ook spul bij van Henk of vergis ik me? (swiss bar, sled)

@Gman
Je geeft meer uit aan je homegym dan aan je fototoestel in elk geval:p
 
Nette home gyms hier..,
Helaas moet ik het nog met de sportschool doen><..,
 
P1030814.jpg


hier is hij dan, mijn home gym!!! :D vandaag in elkaar gezet.
opmerking op eerste zicht:

gewichten: mooi afgewerkt, niks op aan te merken
bankje: oerdegelijk en geeft geen mm mee, enkel van incline naar flat zetten is een beetje foefelwerk
rack: wiebelen opgelost, was men eigen domme fout. Rack is dus perfect inorde en staat als een huis.
J-hooks: superstevig alleen een beetje lang voor mijn smaak, ik ga er denkik een stukje afslijpen en dan zijn ze perfect
Dip belt: perfect!

sorry voor de mini review maar ik vind wel dat dat hierbij mag staan ;)
wat ik nog wil kopen: bands/pins, chains, ez curl, DB handles, specialty bars (hex, etc.) en NOG gewichten ofc ;)

Heb je buiten hetgeen op de foto ligt nog schijven? Anders lijkt het me wat weinig


En mijn home gym is onderweg:cool:
 
Heb je buiten hetgeen op de foto ligt nog schijven? Anders lijkt het me wat weinig


En mijn home gym is onderweg:cool:

nu heb ik maar 161kg + barbell, (4x20 2x10 12x5 4x2.5 4x1.25 2x0.5) maar ik ga nog 50kg bijbestellen en dan kan ik wel een tijdje verder denkek ;)
 
Wanneer ik dit optel, kom ik toch echt op 176kg..?:D

haha xD je hebt gelijk, tis 125kg van de barbell set en nog eens 50kg erbij plus 2 schijfjes van 0.5, kwist gewoon dat ik rekenfouten ging maken, how embarrassing :D
 
P1030814.jpg


hier is hij dan, mijn home gym!!! :D vandaag in elkaar gezet.
opmerking op eerste zicht:

gewichten: mooi afgewerkt, niks op aan te merken
bankje: oerdegelijk en geeft geen mm mee, enkel van incline naar flat zetten is een beetje foefelwerk
rack: wiebelen opgelost, was men eigen domme fout. Rack is dus perfect inorde en staat als een huis.
J-hooks: superstevig alleen een beetje lang voor mijn smaak, ik ga er denkik een stukje afslijpen en dan zijn ze perfect
Dip belt: perfect!

sorry voor de mini review maar ik vind wel dat dat hierbij mag staan ;)
wat ik nog wil kopen: bands/pins, chains, ez curl, DB handles, specialty bars (hex, etc.) en NOG gewichten ofc ;)

Kan je dat ook gebruiken om te dippen? Want de afstanden ertussen lijkt me wel groot
 
Schuine stangen die naar elkaar toe lopen
 
Schuine stangen die naar elkaar toe lopen

jup, afbeeldingen kunnen een vertekend beeld geven, maar de astand tussen de pijlers is 70cm in de diepte, (en 126cm in de breedte geloof ik)

maar dippen is echt geen probleem met zo'n cage, ik zet de dipbars altijd hoog ga op de safety bars staan en dan kun je makkelijk beginnen en zonder de grond te hoeven raken :)
 
@515
Er zit ook spul bij van Henk of vergis ik me? (swiss bar, sled)

@Gman
Je geeft meer uit aan je homegym dan aan je fototoestel in elk geval:p

Even denken wat ik belangrijker vind...........:rolleyes:

Is gewoon nog steeds een 100 jaar oude nokia tel. Maar binnenkort komt er een mooie vid.
 
Even denken wat ik belangrijker vind...........:rolleyes:

Is gewoon nog steeds een 100 jaar oude nokia tel. Maar binnenkort komt er een mooie vid.

+1
Een gsm moet alleen kunnen bellen en sms'en! :cool:
Gijs, ik ben echt zo ****ing jaloers op uw raw power barn :p

Ach, ik ga het bij mij ook 'hardcore' houden :o
 
Weer wat spul opgehaald voor mijn gym RawPowerBaarn. Oly barbell, ez stang, verstelbare bank, pulley, legpress etc. Ook een nieuwe vikingpress/squatmachine voor strongman. Hier alvast wat foto's binnenkort zal ik eens een video rondleiding maken van alles wat ik heb.

ziet er goed uit! die legpress lijkt mij oerdegelijk, loopt ie smooth? ik krijg mijn wielen maar niet goed , bij zware gewichten komt er een soort knik in, op zich niet heel erg maar het hoort niet.
 
Die legpress is ouder dan ik ben en is perfect. Ding loopt perfect. Vroeger was alles beter.
 
weet er iemand nog een leuk adres voor een grote wandspiegel?
 
weet er iemand nog een leuk adres voor een grote wandspiegel?

Tweedehands? Ik heb nog wat spul liggen, mag voor weinig weg ... weet niet wat ik allemaal
nog heb want het ligt er al lang.
 
Tweedehands? Ik heb nog wat spul liggen, mag voor weinig weg ... weet niet wat ik allemaal
nog heb want het ligt er al lang.

een spiegel is een spiegel:)
laat maar weten wat de omvang is en wat je er voor wilt hebben via pm.
 
Back
Naar boven