Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

Ano_61292

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
1.651
Waardering
126
Lengte
1m86
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Hoe weerhouden jullie het als het soms zo verleidelijk is? Als je bijvoorbeeld als naturel zelf met een deftig voedingsschemaen optimaal en hard trainen er wel gains komen, maar wanneer je een van je vrienden of zo een gastje in de gym na 1 cycle, met zonder een deftig voedingsschemagains haalt waar jezelf bijna een jaar hard moet voor trainen...

En als je dan over de nadelen leest,dat als je veilig en met verstand een paar cycles doet er zelf bijna/tot geen zijn.

Toch, blijf ik hard er voor gaan maar je steekt er zelf zoveel tijd en werk in ( je leven bijna )

Ik blijf er voorlopig nog af, want ik wel zelf kijken hoe ver ik naturel kan... maar het blijft toch soms moeilijk
 
Laatst bewerkt:
-De risico's die er aan kleven.
-Alles op eigen kracht halen zonder extreme hulpmiddelen.
-De kosten van het kuren.
-Voor een aantal zal het injecteren ook een obstakel kunnen vormen.
 
Het is een dure grap en ik ga geen naald in mn bil steken.
 
Ik vind het ook wel wat hebben om te kijken wat je lichaam van nature kan.
 
Briljant die dubbele ontkenning.

OT; Dopingcontroles en ben tevreden met het resultaat zonder AAS.
 
Het zou in mijn geval gewoon geldverspilling zijn, daar ik naturel nog een pak kan gainen als voeding/training/rust optimaal zouden zijn...

Sluit het zeker niet uit, maar eerst die zaken op orde en dan zien we wel :)
 
Laatst bewerkt:
Discipline, wetend dat jij beter bent dan je vriendjes die zwak zijn (+ als de zomer over is, raken ze alles kwijt omdat ze ''geen zin meer hebben'', en worden ze nóg moeilijker gespierd sinds ze hebben gekuurd)
 
Laatst bewerkt:
Bang dat mijn hormoonhuishouding niet meer herstelt.
 
Bang dat ik dan te groot word :cool:
 
-afkeuring van omgeving
-afkeuring van mezelf
-lichamelijke en mentale risico's
 
Kuren is huren. Naturel massa over lange tijd opgebouwd blijft langer zitten. Dan heb je nog het effect op gezondheid, het financiële, de trots die je hebt van alles zonder chemische hulp doen,...

En voor veel naturels is hun doel nu eenmaal perfect haalbaar zonder AAS, dus het is sowieso geen noodzaak als je tijd hebt en moeite wil doen. Er zijn nog zat andere redenen om niet te kuren, en het verschilt per persoon.
 
het is gewoon.

1 kost nogal wat geld maar is nog te doen.
2. hier zijn veel pussys die bang zijn om te injecteren of niemand hebben die hun injecteert, mij reet dat je resultaat naturel beter gaat vinden, good luck met jaren strict eten en trainen om je doel te behalen naturel.
 
Met AAS moet je ook strict eten & trainen
 
Ballen krijgen zo groot als pinda's, libido verlies en andere serieuze lichamelijke klachten en die mogelijk onomkeerbaar zijn. Het is nog duur ook.

Mij niet gezien dus.
 
Laatst bewerkt:
wat wou je met grote ballen doen dan? en als je stopt met gebruiken horen ze weer groter te worden
 
wat wou je met grote ballen doen dan? en als je stopt met gebruiken horen ze weer groter te worden

Om je een man te voelen? En wat moeten de dames wel niet van kleine ballen denken?
Als je lang genoeg aan de AAS zit, blijven je ballen net zo klein. Je maakt van nature geen testosteron meer aan en kan je regelmatig langs het ziekenhuis gaan om testosteron te laten injecteren, waardoor je weer volume in je ballen krijgt.
 
Back
Naar boven