AndroidHealthClinic

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

HAHAHA Nooit gehoord van pregnyl?
 
Om je een man te voelen? En wat moeten de dames wel niet van kleine ballen denken?
Als je lang genoeg aan de AAS zit, blijven je ballen net zo klein. Je maakt van nature geen testosteron meer aan en kan je regelmatig langs het ziekenhuis gaan om testosteron te laten injecteren, waardoor je weer volume in je ballen krijgt.
Dat is wat anders dan on en off blijven he, je kan voor altijd on blijven of je kan een keer kuren en dan een tijdje niet kuren.
 
bitch tits duhhh, anders had ik er allang een spuit ingejaagd
 
Hoe weerhouden jullie het als het soms zo verleidelijk is? Als je bijvoorbeeld als naturel zelf met een deftig voedingsschemaen optimaal en hard trainen er wel gains komen, maar wanneer je een van je vrienden of zo een gastje in de gym na 1 cycle, met zonder een deftig voedingsschemagains haalt waar jezelf bijna een jaar hard moet voor trainen...

Wat weershoudt je ervan al je tanden te laten trekken en een vals gebit te dragen voor de rest van je leven? Meteen een perfect droomgebit voor altijd, en weinig onderhoud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat weershoudt je ervan al je tanden te laten trekken en een vals gebit te dragen voor de rest van je leven? Meteen een perfect droomgebit voor altijd, en weinig onderhoud.

Wat een ****ing bullshit, je gebruikt toch ook creatine voor sneller resultaat.
 
Wat een ****ing bullshit, je gebruikt toch ook creatine voor sneller resultaat.

Ja, en ik poets men tanden tegen het rotten.
 
Lol, mister10 in een AAS-gerelateerd topic. Dis gon be gud :roflol:
 
Vuurtje opstoken??

Aas is voor mietjes
 
Heb er gewoon geen behoefte aan om groter te worden dan naturel mogelijk is.
 
Afkeur van omgeving, ik weet dat het alsnog hard werken is maar er wordt toch anders tegen je aan gekeken.
 
Komen ze nooit achter :cool:
 
- sport vooral om gezond te blijven......AS is niet gezond
- Vind wat je naturel kan halen mooi zat
 
- verdien er niks mee
- gezondheid
- afkeuring van anderen
- onethisch tegenover mezelf
- hoef niet groter te worden
- wil op eigen kracht sterk worden
 
Lol @ contra's, vooral het argument 'afkeuring van je omgeving'.Ik ga er maar vanuit dat 'afkeuring door je omgeving' wordt bedoeld trouwens.
 
-ik zie bb als een onderhoud/verbeteren van mijn gezondheid
-ik hou niet zo van naalden
-ik ga naturel niet erg snel, als ik AS zou gebruiken en er goed op reageren zou het moeilijk zijn om niet de ene kuur na de andere te doen
-je hebt geen absolute zekerheid over kwaliteit van AS
 
Ik vind groter worden dan naturel mogelijk is niet zo belangrijk dat ik daar middelen voor nodig heb. Stukje zelfwaardering zonder extreme spiermassa :)
 
Als je lang genoeg aan de AAS zit, blijven je ballen net zo klein. Je maakt van nature geen testosteron meer aan en kan je regelmatig langs het ziekenhuis gaan om testosteron te laten injecteren, waardoor je weer volume in je ballen krijgt.

:eek: :D Stel je eigen productie ligt echt plat en daar is met langdurige begeleiding van een endocrinoloog ook niks meer aan te doen dan is je periodieke test injectie (TRT) niet om je ballen weer op formaat te krijgen maar om je test niveau op normaal waarden te brengen voor dat van een man van je leeftijd. HCG werkt om je ballen op maat te houden, zoek maar op hoe precies.

En ik kuur dus wel, het gezondheidsprobleem waar ik nu mee zit en waarschijnlijk levenslang pillen voor moet slikken is hoge bloeddruk. Heb een normaal bloedbeeld en een goede lever, nieren, schildklier en waarden van kalium, natrium.... allemaal helemaal oke dit na toch twee vrij zware kuren. Iets verhoogt cholesterol maar dat trekt wel weer bij. Is er een verband tussen die bloeddruk en AAS gebruik? Ik weet het niet, het kan ook familiair zijn die bloeddruk en dat zou goed kunnen als ik naar mijn familie kijk. Maar Trenbolene T3 Clenbuterol efedrine HCL zou ook goed van invloed hebben kunnen zijn. Ik vraag me dit wel eens af ook in relatie met of en hoe ik in de toekomst nog wil kuren of dat ik dat nu met mijn bloeddruk pillen gewoon niet meer aandurf. Ik zie die bloeddruk toch als een soort waarschuwing, gooi ik die in de wind omdat het niet zeker is dat het door AAS komt of beinvloed het mijn AAS gebruik wel......dat is de vraag nu voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven