XXL Nutrition

Facebook verwijderen en weer aanmaken

Bezoekers in dit topic

Primo Victoria

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
3.048
Waardering
227
Lengte
1m92
Massa
85kg
Weet iemand of je weer een facebook account aan kunt maken met hetzelfde email adres nadat je je profiel verwijdert hebt?
 
probeer het zal ik zegge dan kom je er achter
 
probeer het zal ik zegge dan kom je er achter
Ja, maar als het niet lukt kan ik hem niet meer op die account aanmaken en moet ik weer een nieuwe aanmaken en weer alles omzetten naar dat email adres. And I have no zin in dat.
 
Ik dacht dat je profiel enkel inactief werd indien je het verwijderde. Echt verwijderen ging toch niet?
 
heb je het al geprobeerd? bij mijn weten is verwijderen echt niet mogelijk (ook al pretenderen ze van wel).
We have received a request to permanently delete your account. Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days.

If you did not request to permanently delete your account, please login to Facebook to cancel this request:

http://www.facebook.com/login.php


Thanks,
The Facebook Team


Dit kreeg ik in m'n mail.
 
De grap is nu dat als je binnen deze 14 dagen ook maar iets doet op Facebook, je account weer geactiveerd wordt. Je hoeft maar naar facebook.com te gaan met autologin ingesteld in je browser en je bent de pineut.

Hierna is je account inderdaad echt weg.
 
Ik wil graag het verhaal horen achter de wil om je huidige account op te zeggen maar wel een nieuwe aan te maken.:)
 
je kan je profiel niet eens verwijderen, enkel deactiveren, log je opnieuw in en je hebt het terug.. fb suckt dus gewoon
 
Pas 14 dagen na jouw aanvraag tot verwijdering wordt het echt verwijderd zodat jij het niet kan heropenen. Maar ze zullen het wel bewaren op de server voor het geval politie/justitie het nodig heeft, dus écht weg zal het nooit zijn. ;)
 
Je kan wel verwijderen, duurt 2 weken volgens mij
 
Account verwijderen kan niet, hij wordt alleen geïnactiveerd. BTW, alles wat je op facebook zet, al je plaatjes zijn eigendom van facebook zodra ze erop verschijnen.
 
Account verwijderen kan niet, hij wordt alleen geïnactiveerd. BTW, alles wat je op facebook zet, al je plaatjes zijn eigendom van facebook zodra ze erop verschijnen.

They wish ;) .
 
Het is toch echt zo.

For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos (“IP content”), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook (“IP License”). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven