XXL Nutrition

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was meer misselijk en opgeblazen. Klopt, was idd vrij weinig, maar ik was echt moe en wou snel mijn bed weer in. Wat raad jij om te eten in de nacht?

Ga je ook trainen nador? of raad je het mij af?
 
Ga je ook trainen nador? of raad je het mij af?

Wel goed voor de vetverbranding ;)

Alleen zie ik niet in hoe je kunt trainen als je voor het laatst om 3 uur sochtends gegeten hebt, en dan 's middags/'s avonds nog is gaat eten.

Of je moet vroeg in de ochtend trainen, maar dan nog zou ik die energie lekker besparen voor de rest vd dag zonder eten.
 
Ga je ook trainen nador? of raad je het mij af?

Ik train al sinds januari-februari niet meer vanwege blessures. Wou het na de ramadan weer oppakken, maar heb nog steeds evenveel last als toen. Deze week maar een nieuwe huisarts opzoeken. Opzich kan je gewoon trainen, maar ik zou niet te zwaar gaan en zou rond etenstijd gaan trainen.
 
Wel goed voor de vetverbranding ;)

Alleen zie ik niet in hoe je kunt trainen als je voor het laatst om 3 uur sochtends gegeten hebt, en dan 's middags/'s avonds nog is gaat eten.

Of je moet vroeg in de ochtend trainen, maar dan nog zou ik die energie lekker besparen voor de rest vd dag zonder eten.

heb nu al dorst man:P Maar gewoon KT of cardio, Met lege maag KT doen = HOOFDPIJN
 
Wel goed voor de vetverbranding ;)

Alleen zie ik niet in hoe je kunt trainen als je voor het laatst om 3 uur sochtends gegeten hebt, en dan 's middags/'s avonds nog is gaat eten.

Of je moet vroeg in de ochtend trainen, maar dan nog zou ik die energie lekker besparen voor de rest vd dag zonder eten.

waarom niet? bij IF kan het ook...
 

Wat een ****ing debiel hé :roflol:

Het probleem met jou is dat je volgens mij wanhopig op zoek bent naar een komkommer

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 10:53 ----------



Ik moest zijn posts twee x lezen voordat ik me realiseerde dat er echt zulke mensen bestaan.:roflol::roflol:
betwijfel nu of jullie doelen op de inhoud van mijn posts, of om het feit dat ik hier als een no-lifer blijf reageren, maar jullie toch beseffen dat de inhoud klopt.

Zal ik er maar even vanuit gaan dat jullie doelen op het eerste en oprecht denken dat mijn posts achterlijke onlogische onzin zijn...

uitgezonderd onderstaande 2 kinderachtige reacties (die ik overigens enkel gepost heb omdat er zo kinderachtig en oninhoudelijk op mij gereageerd werd) heb ik niets dan inhoudelijke reacties gegeven.
Het enige wat jullie kunnen posten is "achterlijk dit, denkt niet na dat, retard blablabla", zonder ook maar enige reactie te geven op de inhoud van mijn posts;)

feit is dat wanneer het om gevoelskwesties gaat, alle logica ineens bij iedereen verdwijnt.
Uitgezonderd van eddine (die duidelijk niet begreep dat ik het in dit topic enkel over westerse gelovigen had) heeft er nog niemand ook maar 1 van mijn beweringen onderuit gehaald.

waarom denk je dat het mij interesseert als jullie je al dan niet interesseren in mijn traumatische ervaringen? Als je graag in je droomwereldje wil blijven leven en niet wil zien hoe ik het kaartenhuisje doe instorten, gebruik je gewoon de negeerfunctie zoals genoeg leden dat doen:)

Nee, niet echt. De reactie die ik zocht was: "We weten het nu wel jonge. Ramadan is een volslagen achterlijk, achterhaald en nutteloos gebruik, net zoals onze hele religie (en alle andere religies). Ben je nu klaar?"

maar toch goed geprobeerd:kiss:
 
Ideaal zou zijn als je een home gym hebt, dan kan je na etenstijd even trainen.

mijn gym sluit om 9 uur man das irritant ja....
hmm effe nadenken dus of ik neem ook maandje rust gewoon.
 
Waarom zouden moeite doen om jouw denkwijze te veranderen? Als jij er zo over denkt dan is dat prima, maar wat moeten mensen die vasten ermee?

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 11:25 ----------

mijn gym sluit om 9 uur man das irritant ja....
hmm effe nadenken dus of ik neem ook maandje rust gewoon.

Je kan van 8 tot 9 trainen, etenstijd is 21.35-21.40 en zal aan het eind wel ergens op 21.00 zitten. Je moet zelf even kijken, wat je verliest komt er na de ramadan toch zo weer aan.

Goed fysiek trouwens
 
Waarom zouden moeite doen om jouw denkwijze te veranderen? Als jij er zo over denkt dan is dat prima, maar wat moeten mensen die vasten ermee?

mijn denkwijze veranderen? ik heb geen denkwijze. Het enige wat ik doe is inconsistenties in jullie geloof en gebruiken aanwijzen. Minste wat je kan doen als intelligent persoon is daar over nadenken en je leven er naargelang aanpassen.
Als je om een of andere reden denkt dat die inconsistenties helemaal geen inconsistenties zijn, verzoek ik je vriendelijk om de gaten in mijn redenering aan het licht te brengen.
Natuurlijk heb je daar geen verplichting toe, maar ik dacht dat de ramadan om vriendelijkheid e.d draaide, en ik apprecieer het ten zeerste als er fouten in mijn redeneringen aan het licht gebracht worden. Dat is namelijk de enige manier om te groeien als mens:)
 
Lees de koran zou ik zeggen, daar staat alles mooi in uitgelegd. Als jij wilt groeien als mens en daar meer duidelijk in wilt, dan raad ik je aan om je te verdiepen in de islam. Ik ga niet de tijd nemen om jouw gedachtengang te veranderen, terwijl je alleen maar loopt te trollen. Het interesseerd me eerlijk gezegd niks wat jij van de ramadan of de islam vind.

Ik ga verder ook niet op je posts reageren.
 
Laatst bewerkt:
typisch... had niets anders verwacht:)
 
Lees de koran zou ik zeggen, daar staat alles mooi in uitgelegd. Als jij wilt groeien als mens en daar meer duidelijk in wilt, dan raad ik je aan om je te verdiepen in de islam. Ik ga niet de tijd nemen om jouw gedachtengang te veranderen, terwijl je alleen maar loopt te trollen. Het interesseerd me eerlijk gezegd niks wat jij van de ramadan of de islam vind.

Ik ga verder ook niet op je posts reageren.

Zelfstudie jongen, doe er wat mee

:trollface:
 
Dat bewijst maar weer dat je gewoon aan het trollen bent, no lifer ;)
 
Lees de koran zou ik zeggen, daar staat alles mooi in uitgelegd. Als jij wilt groeien als mens en daar meer duidelijk in wilt, dan raad ik je aan om je te verdiepen in de islam. Ik ga niet de tijd nemen om jouw gedachtengang te veranderen, terwijl je alleen maar loopt te trollen. Het interesseerd me eerlijk gezegd niks wat jij van de ramadan of de islam vind.

Ik ga verder ook niet op je posts reageren.

Jammer dat je het dan nog wel even een keer doet ;)

Succes met de Ramadan jongens, ikzelf ga lekker een biefstukje maken!
 
waarom niet? bij IF kan het ook...

is in principe het zelfde als IF ja

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:14 ----------

Jammer dat je het dan nog wel even een keer doet ;)

Succes met de Ramadan jongens, ikzelf ga lekker een biefstukje maken!

iets met dohhhhhhhhhhhh

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:18 ----------

Ik train al sinds januari-februari niet meer vanwege blessures. Wou het na de ramadan weer oppakken, maar heb nog steeds evenveel last als toen. Deze week maar een nieuwe huisarts opzoeken. Opzich kan je gewoon trainen, maar ik zou niet te zwaar gaan en zou rond etenstijd gaan trainen.

heb je voorgaande jaren ook tijdens het vasten getrained nador ?
ik ben van plan deze maand te gaan cutten dus dat komt eigenlijk wel goed uit,
lekker veel cardio en kort/zwaar KT om alles bij te houden.
enige wat zwaar zal worden is om genoeg kals naar binnen te proppen denk ik
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik deels getraind en deels rust gehouden en het jaar daarvoor heb ik wel getraind. Het was wel te doen, maar je voelt je leeg. Dit jaar is het natuurlijk moeilijk om zoveel binnen te krijgen idd. Als je vrij bent is het nog te doen, maar nu werk ik en moet ik dus vroeg naar bed en dat is wel ****d up. In feite kan je de cals gewoon halen. Ik deed altijd een maaltijd naar binnen werken etc en wanneer ik vol zat een shake erachteraan met havermout ofzo. Zo kom je ook aan je cals. Dit jaar train ik niet ivm met blessures, maar denk dat ik anders wel rust had gehouden.
 
Lees de koran zou ik zeggen,

Heb ik gedaan.
Heb na de verse:' Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol. ' dat boek een teringgooi gegeven de Afghaanse vlakte in en er een magazijn op leeggeschoten... Heb echt helemaal niets tegen moslims en heb respect voor ze, maar sommige teksten uit de koran ???

Maar back on topic:cool:.

Ben blij dat mijn gym 24/7 open is. Kunnen de moslim die vasten toch nog trainen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven