Fitness Seller

2012 einde vd wereld? rampen van 2011 tot nu toe:

Bezoekers in dit topic

2010 was erger dan 2011 (aardbeving haiti, hittegolf rusland)
 
2010 was erger dan 2011 (aardbeving haiti, hittegolf rusland)
2011 is ook nog niet voorbij.
En door de groeiende social media, zal het toch ieder jaar erger en extremer lijken. Gewoon omdat berichten steeds makkelijker verspreiden
 
2011 is ook nog niet voorbij.
En door de groeiende social media, zal het toch ieder jaar erger en extremer lijken. Gewoon omdat berichten steeds makkelijker verspreiden

Ja klopt, door de social media gebeuren er nu meer rampen. Imo, facebook/twitter enzow verbannen, Linked misschien ook, maar weet niet zeker.
 
Dus Facebook, Twitter, Myspace en Linked zijn de ruiters van de Apocalyps?
 
apocalypse.jpg
 
wat een lelijke poes









































en die kat ziet er ook maar raar uit:trollface:
 
jullie vergeten ook de extreme droogte in Afrika op dit moment... man man man waar gaat dit heen, vergeet ook niet dat er pasgeleden ook een kernramp was... voorproefje van een kernoorlog

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 11:37 ----------

die kat is ****ing eng man, stel je voor dat je in avond hond uitlaat ofzo, en zie je opeens zo'n beest van 5 meter hoog op 2 poten op je af lopen wtf man
 
Dude... :roflol:

Sowieso zorgen steeds meer communcatiemogelijkheden, en van die bizarre internetpagina's, dat meer en meer gebeurtenissen beter worden verslaggegeven. 90% van de shit die er gebeurt in de wereld is gewoonweg niet interessant voor de massa. Een klein aandeel vindt het wel interessant en pas sinds de afgelopen jaren hebben die de mogelijkheid gekregen om 'alle interessante' dingen te verslaggeven.
 
Dus Facebook, Twitter, Myspace en Linked zijn de ruiters van de Apocalyps?

Was laatst een onderzoek (door Harvard uni. volgens mij) dat een stukje software (internet explorer) je IQ kan verlagen naar 80. Moet je nagaan wat megasoftware zoals facebook enzow kunnen doen.

Minirampen zoals planking die verkeerd gaan of mass pedo rapes maar grote rampen overstromingen of superstormen gebeuren de laatste tijd ook veel!
 
---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 11:37 ----------

[/COLOR]die kat is ****ing eng man, stel je voor dat je in avond hond uitlaat ofzo, en zie je opeens zo'n beest van 5 meter hoog op 2 poten op je af lopen wtf man

Quoted for rofl.
 
Dead fish found in Ogeechee River-June 3

Zie wel vaker een dode vis.. moet ik dat daar ook reporten ?
 
Was laatst een onderzoek (door Harvard uni. volgens mij) dat een stukje software (internet explorer) je IQ kan verlagen naar 80. Moet je nagaan wat megasoftware zoals facebook enzow kunnen doen.

Minirampen zoals planking die verkeerd gaan of mass pedo rapes maar grote rampen overstromingen of superstormen gebeuren de laatste tijd ook veel!

Daarom voel ik me zo dom laatste tijd, fukin internet.
 
Heeeeeeeeeeeb je even voor mijjjjj ( tu tu tu tu tu du du )
maak wat tijd voor me vrijjjj ( tu tu tu tu tu du du )

ik kwam jou tegen

oooooooow weeeee jooooooooohhhhh

jij was verlegen

oooooooow weeeee jooooooooohhhhh

tu tu tu tu tuuuuuuuuuuuuuuu duuuu

ja lalalala

la la la la la la
 
omggg zo vet, waarom vallen er in NL geen duizende dode vissen/vogels uit de lucht man, gelijk alles opakken en invriezen, zodat ik maanden geen boedschappen hoef te doen godver:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven