Fitness Seller

Ramadan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik zie kikker (in ijsblokjuh)
 
En hoe weet je dan dat de andere stukjes die niet over doden en dergelijke gaan wel goed zijn vertaald en dat je die wel juist interpreteert?

Omdat islam voor vrede staat en de koran volstaat met het positieve wat kix post en de post van angelus domineert. Denk dat dit soort misinterpretaties tot extremisten leidt, waar men ook voor wordt gewaarschuwd zoals te zien is in de vers die kix poste.
 
Omdat islam voor vrede staat en de koran volstaat met het positieve wat kix post en de post van angelus domineert. Denk dat dit soort misinterpretaties tot extremisten leidt, waar men ook voor wordt gewaarschuwd zoals te zien is in de vers die kix poste.

Ik zie niet in hoe dit verklaart dat je weet dat de rest wel goed is vertaald en je dit juist interpreteert.
 
Omdat islam voor vrede staat
Zie ik ook altijd voorbij komen op sites als geenstijl enzo..
:p
Word echt het zinnetje van 2011.
 
Ik zie niet in hoe dit verklaart dat je weet dat de rest wel goed is vertaald en je dit juist interpreteert.

Of het goed vertaald is weet je nooit. Wel weet ik dat doden etc. ten strengste verboden zijn in de islam. Wil jij je echt verdiepen hierin en weten waarom die zinnen afzonderlijk elkaar tegen spreken dan raad ik je aan om met een geleerde te praten. Ik ben geen geleerde, mijn kennis over de islam is beperkt. Ik geef antwoord waar ik antwoord op kan geven en als ik het niet weet dan geef ik dat ook eerlijk toe, in tegenstelling tot sommige.
 
Of het goed vertaald is weet je nooit. Wel weet ik dat doden etc. ten strengste verboden zijn in de islam. Wil jij je echt verdiepen hierin en weten waarom die zinnen afzonderlijk elkaar tegen spreken dan raad ik je aan om met een geleerde te praten. Ik ben geen geleerde, mijn kennis over de islam is beperkt. Ik geef antwoord waar ik antwoord op kan geven en als ik het niet weet dan geef ik dat ook eerlijk toe, in tegenstelling tot sommige.

Ik heb ook geen kennis van de islam, maar waar komt t stenigen van verkrachtingsslachtoffers door familieleden ed vandaan?
 
Definieer geleerde volgens jou.
 
Ik heb ook geen kennis van de islam, maar waar komt t stenigen van verkrachtingsslachtoffers door familieleden ed vandaan?

weer zoiets barbaars wat absoluut niet in de koran staat,
dit heeft te maken met bepaalde achterlijke culturen/landen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen kennis van de islam, maar waar komt t stenigen van verkrachtingsslachtoffers door familieleden ed vandaan?

Die mensen zijn gewoon ziek in hoofd en daar kan ik wel met zekerheid zeggen dat het stenigen van verkachtingsslachtoffers ten strengste verboden is.
 
De koran heeft wel iets met stenen hehe;

If you try to compose a surah that is better than those in the Quran, and then fail, Allah will burn you forever if you in the fire that he has prepared for disbelievers, whose fuel is men and stones.
 
Definieer geleerde volgens jou.

Iemand die vanuit verschillende invalshoeken iets bestudeert op lange termijn, dus kennis heeft over dat onderwerp. Er zijn zelfs geleerde die het niet met elkaar eens zijn, dat laat dus ook zien dat het heel moeilijk kan zijn om dingen te interpreteren zoals ze geinterpreteerd moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die vanuit verschillende invalshoeken iets bestudeert op lange termijn, dus kennis heeft over dat onderwerp. Er zijn zelfs geleerde die het niet met elkaar eens zijn, dat laat dus ook zien dat het heel moeilijk kan zijn om dingen te interpreteren zoals ze geinterpreteerd moeten worden.

Definieer lange termijn. Anders kan ik mezelf allicht onder jouw definitie van geleerde scharen.

En moet je nagaan als geleerden het zelfs niet over de interpretatie eens kunnen worden, hoe kan het doorsnee volk dit dan? Als ik een boek schrijf waarin ik beschrijf hoe je je leven zou moeten leiden, dan zou ik deze zo duidelijk mogelijk schrijven, i.p.v. alles open laten voor (verkeerde) interpretatie. Voor een almachtige God zou het een peulenschil zijn om onmiskenbaar duidelijk te zijn, God is tenslotte, almachtig.
 
Ach, uiteindelijk heeft ieder geloof zn extremisten, mensen die er te ver in gaan, anderen willen bekeren, etc.

Voor mij totaal overbodig, en ik ben er van overtuigd dat over enkele honderden jaren, het geloof niet meer bestaat.
 
Vind naast het boedisme (lang leven de lol religie) de islam toch wel het meest redelijke geloof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven