MuscleMeat

Bodybuilding afgekraakt door klein gespuis

Bezoekers in dit topic

versta er geen reet van
 
Hier met vertaling.

Verder hoop ik dat je snapt dat dit een soort jerry springer programma is waar iedereen wordt betaald om ruzie te maken. ..

EDIT:lol te laat
 
''I'm not someone who judges people by their looks''
:roflol::roflol:
 
Een soort duitse jerry springer show, zo zie je maar weer de vele voor oordelen mbt bodybuilding.
Bodybuilders afkraken, maar zichzelf wel accepteren als ze een overgewicht hebben.
Bah Bah Bah.... gwuuuuu tuuuu (lees spugen :D)
 
Jammer dit.
Iemand afkraken en het niet kunnen onderbouwen en het dus op persoon gaan spelen.
 
vreselijk om dit te zien, iemand ide vele jaren werk bloed zweet en tranen. is er zoon dikzak die hem ff loopt af te kraken. slaat toch nergens op zegge dat hij te breed is blabla terwijl hij zowat zelfde formaat heeft maar dan met een blubberpens
 
Ronny Rockel is een mongool.
 
vreselijk om dit te zien, iemand ide vele jaren werk bloed zweet en tranen. is er zoon dikzak die hem ff loopt af te kraken. slaat toch nergens op zegge dat hij te breed is blabla terwijl hij zowat zelfde formaat heeft maar dan met een blubberpens

Die vette trol is gewoon zo vals als maar kan, diep van binnen waarschijnlijk vreselijk jaloers op iemand met zoveel discipline en doorettingsvermogen.
 
Die vette trol is gewoon zo vals als maar kan, diep van binnen waarschijnlijk vreselijk jaloers op iemand met zoveel discipline en doorettingsvermogen.
ja dat geloof ik graag ;) word gewoon beetje boos als ik dit zie. haha
 
Hopelijk heeft ie er goed geld voor gevangen. Ik had al lang een voet in der kop gezet.
 
Kende hem al. Wat een k*t lui.
 
Best knap dat Ronny die vrouw niet met stoel en al uit de studio heeft gemept. Geweldige smoes, ik was professionele zwemmer totdat ik kinderen kreeg... Over Vanilla Ice uit het publiek laat ik maar niet beginnen.
 
Idd erg knap dat hij zo relaxd blijft..
 
Best knap dat Ronny die vrouw niet met stoel en al uit de studio heeft gemept. Geweldige smoes, ik was professionele zwemmer totdat ik kinderen kreeg... Over Vanilla Ice uit het publiek laat ik maar niet beginnen.

Valt me op dat alle vrouwen dat altijd als smoes gebruiken, kinderen
 
jammer van rockel weer hoor om zich zo te verlagen
 
Back
Naar boven