MuscleMeat

Bodybuilding afgekraakt door klein gespuis

Bezoekers in dit topic

Als ik ronny was had ik ze kapot gemaakt,
 
Valt me op dat alle vrouwen dat altijd als smoes gebruiken, kinderen

Ja, dit, of "geen tijd" voor wat normaals te eten. Dan doe je toch iets verkeerd in je leven.
Heb er al zat gezien in mijn omgeving, zien er netjes uit tot ze een lief goedzakkerig vriendje hebben. Dan laten ze zich gaan want die sukkel blijft toch wel bij haar. Binnen een jaar van leuk wijfie naar varken. Komt toch neer op mentaliteit.
 
Hoezo? redelijk normaal dat je niet iemand op zijn bek gaat rammen hoor
Om nou meteen iemand op zijn bek te gaan rammen, nee, maar wat frustratie en woede mag hij toch wel laten zien? Zou het ook niet erg op prijs stellen als iemand mijn fysiek zo af liep te zeiken terwijl ze er zelf niet uit zien.
 
Hahahahaha dikke vetzakken die mensen met wilskracht afkraken.

I've seen that before.
 
Als het een andere pro was, dan was het weer een toffe peer :rolleyes: .

nee dan was het ook nog steeds stom. Zijn genoeg pro's die op tv programma's komen maar niet op zulke nee.
 
Het ging om bodybuilding, niet om het gebruik van steroids en je krijgt ervoor betaald.
 
Wat een mongolenwicht, gaat ze die ecto laten showen ...
 
"Der stoppft doch nur kreatin drinne und umpf umpf umpf..."

:')
 
Waarom traint die voetballer alleen zijn obliques?
 
Die jongen uit een publiek, die dikzak, wat een mogol

Hij is echt zon luie mogol in de sportschool , weet t cker
 
Wat een stom volk. Ik blijf respect hebben voor bodybuilding ook al kan ik het zelf nooit meer doen. Je moet het niet op die gasten gaan afreageren omdat je het zelf niet meer kan of de moeite ervoor kan opbrengen. Had ik deze ziekte niet gehad ik stond nu nog in de gym te knallen. En wat voor beast ik zou geweest zijn :) zucht....hopelijk tweede leven, tweede kans na dit alles
 
Ik had er echt 1 op ze bek gestampt :roflol: wat een stel mongolen zeg gvd helemaal die eerste kerel uit het publiek die ronny zit af te zeiken man man man dat hij zich rustig kan houden
 
Wat een pleuris wijf, elke keer in de rede vallen.
 
wijf verdient een kogel
 
LOL wat een domme kloot die gast in de tribune @ 3:00.

.... alleen creatine nemen en pompen pompen pompen ....

Denkt die nu echt dat die BB daarmee zijn doel bereikt heeft :mad:


Heb echt respect voor die BB die daar zit.
Zou zelf nooit die rust kunnen bewaren zoals hem en gewoon die achterlijken een kopje kleiner maken.
 
Ik ga toch maar eens kijken.
 
Dit bewijst maar weer eens dat mensen over het algemeen moeite hebben met het accepteren van iemand die ergens beter in is dan zij zelf. Dit zie je overal. Obsessed is what the lazy use to describe dedication. Als je uitblinkt op school ben je een nerd, als je het goed doet bij de vrouwen ben je een player, en als je sport op topniveau ben je een geobsedeerde freak.

Ik verwacht dat dit in Nederland nog veel erger is, met onze door het Calvinisme opgedragen zesjescultuur.
 
wat een lul die dikke denkt hij dat het komt aanwaaien ofzo
op straat zou hij nooit zoiets durven zeggen
wtf heeft die dikke voor kleren aan nep negert
 
Dit bewijst maar weer eens dat mensen over het algemeen moeite hebben met het accepteren van iemand die ergens beter in is dan zij zelf. Dit zie je overal. Obsessed is what the lazy use to describe dedication. Als je uitblinkt op school ben je een nerd, als je het goed doet bij de vrouwen ben je een player, en als je sport op topniveau ben je een geobsedeerde freak.

Ik verwacht dat dit in Nederland nog veel erger is, met onze door het Calvinisme opgedragen zesjescultuur.

ik ben potverdomme naar dat voetbalplein gekomen man!:mad:
 
Back
Naar boven