Fitness Seller

Ramadan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is er zon debat hier jongens, iedereen heeft een ander mening.
Als je wilt vasten doe je het en als je dat niet wilt doen doe je het niet, zie btw veel mensen (moslims) vandaag gewoon buiten eten dus vele mensen doen het al niet.
 
Kan ik me voorstellen, maar je moet ook een beetje weten hoe je moet omgaan/communiceren met ze. Ik kom ook wel eens irritantjes tegen, maar voor zover nooit problemen gehad

Ik probeer iedere vorm van communicatie te vermijden, maarja 9/10x begint het met "wat kijk je @#*$*@" en vaak in een zweverige dronken bui gaat er toch altijd iemand in van de groep...

Maar dit is helemaal offtopic:P

Dus nogmaals:

Succes met Ramadan. Bedenk me nu wel dat het eigelijk best k*t is voor de jongens die trainen... Maar 1 maand toch geen probleem moeten zijn.
 
Hier moet ik je op corrigeren Kix, het zijn uiteindelijk toch de vrouwen die bepalen wat wij "mogen"doen....

Of ben ik te soft :D:D

hahaha, was sarcastisch bedoeld ibo :P vrouwen hebben idd de meeste vingers in de pap als ik zo denk
 
Ik ben zelf NL, en wat een k*t reacties hier zeg man. Ik woon zelf tussen veel buitenlanders en heb nooit problemen met ze gehad, zolang je respect toont krijg je het terug, dat is 1 van de belangrijkste lessen in het leven. Daarnaast dat buitenlanders vaak stoer doen is onzin, er zijn net zoveel iritante k*t Nederlanders die stoer doen dan buitenlanders. En als ik eerlijk moet zijn, kan ik zelf beter met buitenlanders opschieten dan met NLers, omdat Nederlanders vaak toch arrogant overkomen, omdat de gemiddelde Nederlander slimmen denkt te zijn dan een Marokkaan bv daar kan ik niet tegen. Vele NLers plaatsen zichzelf hoger dan een Marokkaan, dan lok je zelf ook een conflict uit, en dan raar opkijken als ze je uitschelden wtf.
 
Ik probeer iedere vorm van communicatie te vermijden, maarja 9/10x begint het met "wat kijk je @#*$*@" en vaak in een zweverige dronken bui gaat er toch altijd iemand in van de groep...

Maar dit is helemaal offtopic:P

Dus nogmaals:

Succes met Ramadan. Bedenk me nu wel dat het eigelijk best k*t is voor de jongens die trainen... Maar 1 maand toch geen probleem moeten zijn.

Dat is het m juist, en denk je dat hun dat niet zien?
probeer eens juist wel te communiceren met ze, en dan bedoel ik niet dat je meteen vriendjes hoeft te worden.. maar een praatje maken over alles en nog wat helpt al vaak.
 
Dat is het m juist, en denk je dat hun dat niet zien?
probeer eens juist wel te communiceren met ze, en dan bedoel ik niet dat je meteen vriendjes hoeft te worden.. maar een praatje maken over alles en nog wat helpt al vaak.

Idd als je juist contact vermeid, dan scheer je ze ook allemaal over 1 kam.
 
Voordat ik ga; laat iedereen lekker in zijn waarde en geloven wat die wilt, ook als die niet wilt geloven. Als sommige hier zo hard hun best doen om mensen te overtuigen van hun mening, dan ben je in mijn ogen net zo fout bezig als de gelovige die andere iets proberen op te leggen.

Inderdaad, vind ik ook.:)
 
Indd, laat mensen lekker in hun waarde, veel mensen hebben daar problemen mee, vaak zijn dat de grootste nerds die irl eigenlijk zo bang als een haas zijn (Angelus).
 
Gast. Wat heeft mijn zusje met mijn zelfrespect te maken? Minpuntje van je....

En je wil niet weten hoeveel Marokaanse meiden daar uit de kleren zijn gegaan hahaha. Zit al te wachten op de eerwraak..

De macht van een islamitische man bestaat alleen maar uit mishandeling en een uitkering trekken. (Dat is de reden dat vrouwen boerka's dragen. Zie je de blauwe plekken niet)
Zelf hun eigen kinderen houden ze niet op het rechte pad... Die trappen ze met 6 jaar de straat op tot 2300 om dametjes te beroven, ruiten in de gooien en nederlandse vrouwen uit te schelden.

@Nador.. Dacht dat je offline was.. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen

Ik ken anders ook heel wat Nederlandse gezinnen die hun kinderen niet op het 'rechte pad' hebben. En heb al veel vrouwen ontmoet die door hun Nederlandse man zijn mishandeld....

En ik ben toch echt vaker uitgescholden door Nederlandse jongeren en volwassenen dan door de mensen waar jij het over hebt.
 
Ik ken anders ook heel wat Nederlandse gezinnen die hun kinderen niet op het 'rechte pad' hebben. En heb al veel vrouwen ontmoet die door hun Nederlandse man zijn mishandeld....

En ik ben toch echt vaker uitgescholden door Nederlandse jongeren en volwassenen dan door de mensen waar jij het over hebt.
Niet vergeten dat er wel wat meer Nederlanders zijn dan 'de mensen waar hij het over heeft'.
 
Niet vergeten dat er wel wat meer Nederlanders zijn dan 'de mensen waar hij het over heeft'.

Jullie kappen ook nooit is he? telkens maar wat lullen.
Dan moet je het ook niet erg vinden als je nou geslagen wordt door een marokaan, Anders zijn jullie ook nooit stil;)
 
Als jij problemen heb met buitenlanders ligt het vaak ook aan jezelf, ik kom iedere dag met hun in aanraking en heb er nooit problemen mee gehad. Dan zou jij je toch moeten afvragen wat je verkeerd doet.
 
Jullie kappen ook nooit is he? telkens maar wat lullen.
Dan moet je het ook niet erg vinden als je nou geslagen wordt door een marokaan, Anders zijn jullie ook nooit stil;)
Wat de **** lul jij nou weer man. :o
Als of je mijn bedoelingen of denkwijze kan zien door de opmerking die ik gemaakt heb, ik maak alleen maar even duidelijk dat het niet raar is dat je vaker door een Nederlander uit gescholden wordt dan 'de mensen waar hij het overheeft' omdat er simpelweg 10x zoveel Nederlanders zijn en dat zijn argument daarom niet heel sterk is.

Voortaan eerst even nadenken voordat je zo iets doms zegt svp.
 
Wat de **** lul jij nou weer man. :o
Als of je mijn bedoelingen of denkwijze kan zien door de opmerking die ik gemaakt heb, ik maak alleen maar even duidelijk dat het niet raar is dat je vaker door een Nederlander uit gescholden wordt dan 'de mensen waar hij het overheeft' omdat er simpelweg 10x zoveel Nederlanders zijn en dat zijn argument daarom niet heel sterk is.

Voortaan eerst even nadenken voordat je zo iets doms zegt svp.

Wanneer 1 marokaan iets verkeerds doet zijn het toch ook 'ALLE' marokanen.
Heeft niets te maken met meer of minder, De gene die het doet is de gene die fout zit.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 19:16 ----------

big-t slotje?
 
Wanneer 1 Marokkaan iets verkeerds doet zijn het toch ook 'ALLE' Marokkanen.

Heb je het tegen mij? Want ik heb nooit beweerd dat wanneer 1 Marokkaan iets verkeerd doet alle Marokkanen iets verkeerd doen.
Heeft niets te maken met meer of minder, De gene die het doet is de gene die fout zit.Als je het allemaal even rustig na leest zul je zien dat het wel degelijk iets te maken heeft met meer of minder, en wederom heb ik nooit beweerd dat 'de gene die het doet niet de gene is die fout zit.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 19:16 ----------

big-t slotje?

NSFR
Not safe for ramadan? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
De eerste 'wij gaan toch stiekem eten hopen dat niemand het ziet' figuren alweer gespot. Beetje zielig helemaal tegen een muurtje aan en dan hoofd zo naar beneden steeds.

Vraag me toch af hoe je dan nog leuk thuis mee kan doen en elkaar straks een goede Ramadan toewenst. Mocht vaders erachter komen dan zwaait er wat denk ik ?
 
Heb al 9 turken door hun hoofd geschoten in de shoarma tent, ik help de koran! :D
 
De eerste 'wij gaan toch stiekem eten hopen dat niemand het ziet' figuren alweer gespot. Beetje zielig helemaal tegen een muurtje aan en dan hoofd zo naar beneden steeds.

Vraag me toch af hoe je dan nog leuk thuis mee kan doen en elkaar straks een goede Ramadan toewenst. Mocht vaders erachter komen dan zwaait er wat denk ik ?

wat verwacht je anders van een leven van onderdrukking?:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven