Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

AAS interesseert me niet. Ik heb er wel eens wat over gelezen in de AAS-sectie maar het boeit me niet.
 
Omdat de weg ernaar toe vele male mooier is. + ik relateer het aan puur drugs gebruik. Voor mij zit er geen verschil tussen test E of cocaïne. Verder zie sig.

Ik wil hierbij toevoegen dat dit mijn mening is en dat ik het keuze van aas gebruik bij andere mensen respecteer. Het is niet aan mij om andermans keuzes te beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
Heb 6 jaar naturel getraind, en altijd aas in het verdom hoekje geplaatst.

Nu wil ik mijn grensen opzoeken,omdat ik de bovengrens van mijn naturel kunnen wil overschreiden, en aas zullen hierbj helpen dit te doen.

Met kuren behoud je altijd wat kilo's als je on en of cycles doet zul je dus elke kuur iets iets groter en sterker worden.

Als je naturel al niet de ballen hebt om flinke massa aan te komen dan zul je met aas ook geen **** bereiken.

Dedication = satisfaction ;).
 
In mijn omgeving constateer ik dat bodybuilding veelal een fase is, na enkele jaren stoppen ze ermee of is er een terugval. Zonde van het geld en je gezondheid. :)
 
Ik doe het niet, omdat ik niet weet waar ik het kan kopen.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Kuren is haram :trollfacex:. Ik ben bang voor de sides; haaruitval, haargroei op lichaam, etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe het niet, omdat ik niet weet waar ik het kan kopen.

Vragen naar bronnen is verboden.



Niet kuren, zoals Big-T al aangaf je massa moeilijker te behouden is wanneer sneller gegained met een hormoon insertie. De terugval lijkt me moeilijk te bahappen, even toppen is voor toppers (die in de Arena).
 
Wat weerhoud mensen ervan om geen XTC te nemen op een party terwijl hij toch zijn vrienden de hele nacht hard ziet gaan.

Wat weer hou iemand ervan om geen andere middelen te nuttigen, alcohol, coke etc. Gezondheidsrisico's? Denk eerder gewoon behoefte.

Waarom halen sommige mensen een motor rijbewijs?
Waarom gaan mensen bungie jumpen, parachute springen etc.

Kan nogwel 100 dingen opnoemen die verhoogd risico met zich mee brengen.

Sommige mensen hebben geen behoefte aan groter worden en harder gaan dan anderen terwijl anderen dat wel hebben. Sommige mensen spelen alles op safe terwijl anderen elk risico nemen. Ik zeg: ieder zijn ding :P
 
:roflol:

Ga eens aan wedstrijd atleten vragen hoe zwaar de contest prep is

Genoeg superdudes die aan de AAS gaan, een broodje bakpao en een whey shake extra nemen, als een malloot gaan lopen curlen, en toch redelijk grote biceps krijgen, bouncer in plaatselijke discotheek is er het levende bewijs van. wel andere context als wedstrijd atleet maar toch
 
Laatst bewerkt:
Om je een man te voelen? En wat moeten de dames wel niet van kleine ballen denken?
Als je lang genoeg aan de AAS zit, blijven je ballen net zo klein. Je maakt van nature geen testosteron meer aan en kan je regelmatig langs het ziekenhuis gaan om testosteron te laten injecteren, waardoor je weer volume in je ballen krijgt.

het ligt effe wat gecompliceerder dan dat, maar als je het goed doet herstellen ze zich na je cycle ja
 
Wel een hoop vooroordelen en veel ongefundeerd geblaat maar ja dat is te verwachten in een dergelijk topic natuurlijk.
 
Ja net alsof alle juicers kleine mannetjes zijn die graag groot willen lijken! :mad:
 
Enige wat mij er in eerste instantie van weerhield was het feit dat er veel vooroordelen over bestaan.
Mensen die het niet doen omdat het te 'duur' is kunnen niet logisch nadenken. Als je omrekent hoeveel je kwijt bent aan een kilo spieren is het juist verreweg het goedkoopst. Als je verstandig kuurt (1x per jaar, niet te lang, niet te zware middelen, goede nakuur en regelmatig bloed laten controleren) zijn de gezondheidsrisico's verwaarloosbaar.

Verder vind ik wel dat je het pas moet doen als je bereid bent er 100% voor te leven en als je een groot deel van je naturel potentieel benut hebt.
 
:roflol:

Ga eens aan wedstrijd atleten vragen hoe zwaar de contest prep is

Ik ga ermee akkoord dat je als natural stricter moet eten en trainer dan als kuurder, met als enige uitzonder de contest prep. Maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen die AAS/prohormonen gebruiken doen aan wedstrijden? :)

En OT:

- je behoudt je natural massa veel langer
- kuren is duur
- grote risico's
 
Maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen die AAS/prohormonen gebruiken doen aan wedstrijden? :)

En OT:

- je behoudt je natural massa veel langer
- kuren is duur
- grote risico's

80% van de wedstrijd bbers zitten aa de aas, 15% liegt er over 5% is naturel :P
 
1. ik hou v/d discipline die je moet hebben en houden om naturel te gainen en te blijven gainen
2. de gezondheidsrisico's die er zowiezo aan vast hangen (wat anderen ook beweren,ook hier op t forum)
3. potentieproblemen die je erdoor krijgt
4. mentale problemen die je erdoor krijgt (agressieve buien wanneer je ON bent, depressies wanneer je OFF bent en weer minder buff wordt, de mentale verslaving ook aan de juice)
5. het schommelen in kledijmaat bij OFF en ON, heb geen zin om telkens nieuwe kleren te kopen
6. zie er ook niets positiefs aan om te juicen als je toch niet à wedstrijden doet
7. in een gevechtssituatie heb je er geen voordeel bij, integendeel, je wordt trager en logger
8. je gewrichten krijgen nog meer te verduren, want je bent ON en je spieren kunnen meer aan, maar je gewrichten zijn wel niet sterker geworden
9. 90% v/d vrouwen vinden kuurfysieken totaal niet aantrekkelijk, en vrouwtjes zijn nog altijd 1 v/d voornaamste redenen waarom ik train
10. ik doe ook aan BB omdat ik het een gezonde levensstijl vind, dus juicen WTF?!
11. de hoge kosten verbonden aan juicen
12. is ook niet handig om er als een tank bij te lopen, denk maar aan auto's die te klein worden, als je in t vliegtuig zit.. enzoverder..

Van 1 kuurtje of misschien 2 krijg je niet echt een kuurfysiek. Ik denk juist dat je van 1 goede massakuur juist net dat fysiek krijgt wat de vrouwtjes mooi vinden. Als je de juiste levenstijl hebt tenminste. Kijk naar greg plit en zyzz. Die hebben tussen de 1 en 3 kuurtjes genomen (denk ik) en die zien er perfect uit. Precies wat de chicks willen.
Maar als je het voornamelijk voor de chicks doet, moet je denk ik inderdaad niet gaan kuren, dat lijkt het me niet waard.
 
Van 1 kuurtje of misschien 2 krijg je niet echt een kuurfysiek. Ik denk juist dat je van 1 goede massakuur juist net dat fysiek krijgt wat de vrouwtjes mooi vinden. Als je de juiste levenstijl hebt tenminste. Kijk naar greg plit en zyzz. Die hebben tussen de 1 en 3 kuurtjes genomen (denk ik) en die zien er perfect uit. Precies wat de chicks willen.
Maar als je het voornamelijk voor de chicks doet, moet je denk ik inderdaad niet gaan kuren, dat lijkt het me niet waard.

Little do you know...
Die zyzzmongool is de helft van het jaar on ofzo.
 
Little do you know...
Die zyzzmongool is de helft van het jaar on ofzo.

Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar hij houd zijn massa wel in stand. Volgens mij is hij de afgelopen 2 jaar niet veel kilo's aangekomen. Hij heeft dus een bepaald fysiek bereikt, en houd dat in stand. Voor die greg plit hetzelfde, ik zag een foto van hem waarin hij er echt juiced uitziet. Maar nu heeft hij minder massa dan toen, terwijl hij wel een zeer goed fysiek heeft en onderhoud. Dat doet mij vermoeden dat hij een kuur of een paar kuurtjes heeft gedaan om een bepaald fysiek te bereiken, en toen hij dat bereikt had, hoefde hij het alleen maar te onderhouden.
 
little do you know...
Die zyzzmongool is de helft van het jaar on ofzo.

+1

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 20:28 ----------

Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar hij houd zijn massa wel in stand. Volgens mij is hij de afgelopen 2 jaar niet veel kilo's aangekomen. Hij heeft dus een bepaald fysiek bereikt, en houd dat in stand. Voor die greg plit hetzelfde, ik zag een foto van hem waarin hij er echt juiced uitziet. Maar nu heeft hij minder massa dan toen, terwijl hij wel een zeer goed fysiek heeft en onderhoud. Dat doet mij vermoeden dat hij een kuur of een paar kuurtjes heeft gedaan om een bepaald fysiek te bereiken, en toen hij dat bereikt had, hoefde hij het alleen maar te onderhouden.

Ja, want als je kuurt en daarna stopt ga je je fysiek volledig hetzelfde kunnen houden :rolleyes::rolleyes:
 
On topic:

1- bang voor de mentale effecten van AAS.
2- Ik ben gevoelig voor verslavingen.
3- De medische onwetendheid wat het nu echt met je doet op de lange termijn.
4- Mijn omgeving zou het soieso afkeuren, en ik wil niet stiekem gaan kuren terwijl ik weet dat me omgeving het zou afkeuren.
5- naturel kan ik de komende jaren nog genoeg gainen.
 
Back
Naar boven