Fitness Seller

Elke dag vis goed of slecht?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YinYang

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
835
Waardering
38
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Nu ik in de cut zit en veel eiwitten nodig heb vind ik vis altijd wel een goede eiwitbron. Maar is het slecht als ik dit elke dag eet? Of beter beperken tot 2-3x per week?
 
Gewoon doen
 
Hmmm ok.. Ik had namelijk ergens gelezen dat je teveel giftige stoffen binnen krijgt als je te veel vis eet..
 
Teveel is nooit goed zegt men.
Ik weet niet of het waar is wat je zegt, maar ik zou gewoon wat variaties doen.
Is zelf ok lekkerder om elke week ander soort visje of kip te doen.

Smakelijk!
 
kan geen kwaad, ik eet elke dag vis
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
waarom niet afwisselen met andere eiwitbronnen?
Kan inderdaad zware metalen inzitten, met name in vette vis en kweekvis kan ook risicos met zich meebrengen (kweekzalm, tilapia... etc)
 
Koolvis all the way! Lekker goedkoop en nauwelijks smaak! Hoppa!
 
68 kilo en in de cut zitten, soms snap ik het even niet..
 
waarom niet afwisselen met andere eiwitbronnen?
Kan inderdaad zware metalen inzitten, met name in vette vis en kweekvis kan ook risicos met zich meebrengen (kweekzalm, tilapia... etc)

Ja wissel zeker af met andere eiwitbronnen zoals kip, noten, kwark etc! :) Maar met vis heb ik naar mijn gevoel het snelst veel eiwitten binnen, zonder al te veel moeite te hebben met het naar binnen werken! ;)



68 kilo en in de cut zitten, soms snap ik het even niet..

Woog inmiddels 73kg.. Ik wil er gewoon droger bij staan voordat ik in September op vakantie ga! Erna ga ik weer cleanbulken.. :)
 
Ik vind dat je bij een bepaald aantal kg in gewicht je je niet druk moet maken om vetpercentage, maar dat is mijn mening :p liever groot met wat vetjes dan dun als een krielkip.
 
Mn vetpercentage was zo'n 17%.. Is nu in 2 weken cutten met 1-2% gedaald schat ik zo.. Heb ook nog nooit echt een duidelijk zichtbare sixpack gezien, dus dat is mijn doel nu voor voorlopig (~3 maanden).. :)
 
sixpacks are overrated
 
Haha ja het maakt mij niet uit wat andere ervan vinden.. Ik wil iig mijn eigen sixpack een keer gezien hebben! ;)
 
:roflol: :roflol:

Moet wel goed komen AAW YEAH
 
sixpacks are overrated

no they are not :)

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 13:10 ----------

waarom niet afwisselen met andere eiwitbronnen?
Kan inderdaad zware metalen inzitten, met name in vette vis en kweekvis kan ook risicos met zich meebrengen (kweekzalm, tilapia... etc)

las laatst nog een culinair stukje (Elsevier dacht ik) dat kweekvis vaak schoner was dan wildvangst (en soms zelfs nog lekkerder ook)

Ah hier: [Link niet meer beschikbaar]
 
Hmmm ok.. Ik had namelijk ergens gelezen dat je teveel giftige stoffen binnen krijgt als je te veel vis eet..

Wat je eigenlijk bedoelt is, meeste vissen hebben metalen in zich ( via zee opgenomen).

Maarja in iedergeval is het geen probleem om elke dag vis te eten immers ik doe het zelf ook.
 
Ik zou zoveel mogelijk tonijn eten, voordat het op is.
 
Back
Naar boven