XXL Nutrition

Elke dag vis goed of slecht?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is dat zo ja? Hoe weet je dat?
 
Wow! Wist ik nog niet man! Thnx! :)
 
ik kan die blije smiley niet zo goed plaatsen. is toch best treurig nieuws.
 
ik vreet elke dag zalm of panga file
 
dagelijks vis eten echt niet slim, bij kust dorpjes in china&japan kinderen hun ijzer gehaltes (kwik etc) zo hoog, veel afwijkingen ... no thx
 
elke dag een blik of 2, 3 tonijn kan best.. why not als je de rest van je proteine behoefte maar ook uit andere dingen haalt
 
ik kan die blije smiley niet zo goed plaatsen. is toch best treurig nieuws.

Is maar net hoe je die smiley opvat.. Blije smiley omdat de tonijn opraakt? NEE, maar als je logisch nadenkt kon je dat denk ik zelf ook wel bedenken..
Is een smiley, omdat iemand mij iets verteld wat ik nog niet wist.. ;)
 
dagelijks vis eten echt niet slim, bij kust dorpjes in china&japan kinderen hun ijzer gehaltes (kwik etc) zo hoog, veel afwijkingen ... no thx

Nu kan ik het me bij Japan niet goed voorstellen, maar in China zijn ze vaak zo arm als de ratten en God mag weten wat ze op de zee lozen via het riool en dus waar ze hun zelf gevangen vis mee voeden.

Misschien een referentie dat het echt zo erg is ?
 
En hoe zit het met de eskimo's dan? Eten ook elke dag vis? Toch? :p
 
En hoe zit het met de eskimo's dan? Eten ook elke dag vis? Toch? :p

Zijn dan ook allemaal ectimo's

Anyways, zal nooit elke dag gekookte vis eten m.u.v. De laatste paar weken voor een wedstrijd, mits het noodzakelijk is met mn bf dan. Ik cut veel beter wanneer ik af en toe afwissel met een gekookt stukje kip/kalkoen en zelfs een steakje gebakken in PAM. Bijkomend voordeel is dat je het door de afwisseling makkelijker volhoudt.
 
Zijn dan ook allemaal ectimo's

Anyways, zal nooit elke dag gekookte vis eten m.u.v. De laatste paar weken voor een wedstrijd, mits het noodzakelijk is met mn bf dan. Ik cut veel beter wanneer ik af en toe afwissel met een gekookt stukje kip/kalkoen en zelfs een steakje gebakken in PAM. Bijkomend voordeel is dat je het door de afwisseling makkelijker volhoudt.

Ik wissel het ook zeker af.. Vroeg het me alleen af of het nou echt zo slecht is..

Wat is trouwens PAM??
 
Ik wissel het ook zeker af.. Vroeg het me alleen af of het nou echt zo slecht is..

Wat is trouwens PAM??

Eenzijdig voedsel is in mijn optiek niet ideaal, maar wat is de definitie van slecht .....

Pam is een spray die je bakboter of olijf olie vervangt, zoek maar eens op in supplementen winkel
 
Oke thnx! Zie dat ze het in de BodyenFitshop hebben inderdaad! Is dit echt aan te raden? Bak nu meestal in zonnebloem/olijfolie..
 
Oke thnx! Zie dat ze het in de BodyenFitshop hebben inderdaad! Is dit echt aan te raden? Bak nu meestal in zonnebloem/olijfolie..

Daarmee kun je dus vetvrij (en zonder extra calorieen) bakken. Ik gebruik het ook, ben er heel tevreden over.
 
Oke thnx! Zie dat ze het in de BodyenFitshop hebben inderdaad! Is dit echt aan te raden? Bak nu meestal in zonnebloem/olijfolie..

Zeker een aanrader, vind zelf de naturel het lekkerst.
 
Hmm misschien ook maar eens aanschaffen dan.. Kost toch niet zoveel! :)
 
Back
Naar boven