XXL Nutrition

mijn post is geopend :S

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik krijg zojuist een envelop zonder inhoud. De bovenkant is afgesneden en leeggehaald...
Gelukkig ging het maar om 3 x 30ml BA water, maar ik vind dit toch wel heel bizar. Er komt ook nog envelopje deze kant met wat boeiendere dingen en ben nu bang dat het weer gejat wordt!
Zou het de douane geweest kunnen zijn? Duurde ook 12 dagen voordat het er was uit de UK, terwijl dit normaal 3 a 5 dagen duurt.
 
Ik zou niet raar gaan kijken als je morgen uit je bed gebeld wordt, wel raar dat ze de post nog versturen geopend.. Normaal komen ze meteen langs. Of heb je een buffe postbode die de pakketjes herkent?
 
Is wel sick inderdaad.. hoop niet dat ze het 2e pakketje onderscheppen en er werk van maken.. is en blijft toch altijd lastig.
Durf niet te zeggen wat je nu het beste kunt doen man. ik volg abbo.
 
weird :S
waarom laat je ook zoiets uit uk komen is ook niet echt zo slim
 
dat is ****ed up.
kan je niet aangetekend verzenden?
 
UK is geen Schengenland, dus duh dat men het open kan doen.

Ik zou toch verhaal halen, want niks krijgen, zonder brief of info is nog iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Douane houdt zich daar niet mee bezig. UK hoort bij de EU.
Denk eerder iemand bij de post.
Beter pakketpost gebruiken en geen cheape bubbelenveloppen.
 
Oja neem de moeite niet om de tnt te bellen, die doen niks je hebt immers geen bewijs.
 
Douane houdt zich daar niet mee bezig. UK hoort bij de EU.
Denk eerder iemand bij de post.
Beter pakketpost gebruiken en geen cheape bubbelenveloppen.

Nog niet opgevallen dat nog steeds de pond enz bestaat? EU wil niet automatisch betekenen vrij verkeer van g/d/p
 
heb ook nog nooit meegemaakt dat goederen van UK naar hier gecontroleerd worden, andersom wel
 
vast een idioot die dacht dat ie 'money' gaat maken op een paar vials BA water..
ik heb ooit eens een vakantiebaantj gehad bij de tnt, als je ziet hoe het daar geregeld is lig je ff dubbel
 
Als het de douane was geweest had je er een brief bij moeten krijgen van de douane.
 
Is wel sick inderdaad.. hoop niet dat ze het 2e pakketje onderscheppen en er werk van maken.. is en blijft toch altijd lastig.
Durf niet te zeggen wat je nu het beste kunt doen man. ik volg abbo.
Volgens mij kan de douane er niks mee aangezien het geen illegale middelen zijn.

weird :S
waarom laat je ook zoiets uit uk komen is ook niet echt zo slim
Omdat ik nergens anders die flesjes van 30ml kan kopen voor iets van 5 euro per stuk. En bovendien zou je toch wel wat moeten kunnen bestellen in het buitenland?

dat is ****ed up.
kan je niet aangetekend verzenden?
Volgens mij niet. Ik heb zojuist weer 3 flesjes besteld en voor verzekerde zending gekozen, hopelijk komt deze wel aan. Heb al wel vaker bij hun besteld dus leveren doen ze wel.

UK is geen Schengenland, dus duh dat men het open kan doen.

Ik zou toch verhaal halen, want niks krijgen, zonder brief of info is nog iets anders.
Ik heb die gast gemaild dat de envelop leeggehaald is. Voor de rest zou ik niet weten via wat het verstuurd is, dus ik hoop dat hij er nog wat mee kan.
Wat is een Schengenland? :P

vast een idioot die dacht dat ie 'money' gaat maken op een paar vials BA water..
ik heb ooit eens een vakantiebaantj gehad bij de tnt, als je ziet hoe het daar geregeld is lig je ff dubbel
Ja ik weet hoe het gaat idd. Af en toe is het zweten en hopen dat je pakje nog aankomt. Weet jij trouwens ook hoe het gaat als je een verzekerd pakket doet via tnt? Ik heb zelf het idee dat er dan iets beter mee wordt omgegaan. Niet zeker ?:P
 
Ja ik weet hoe het gaat idd. Af en toe is het zweten en hopen dat je pakje nog aankomt. Weet jij trouwens ook hoe het gaat als je een verzekerd pakket doet via tnt? Ik heb zelf het idee dat er dan iets beter mee wordt omgegaan. Niet zeker ?:P

verzekerde pakjes zitten op een andere afdeling (afdeling waar normale sorteerders etc niet kunnen komen). Word wel iets beter mee omgegaan, maar of t nou zoveel uitmaakt.. tja
 
Dat is dus de reden waarom ik het altijd aangetekend wil, en anders haal ik het zelf op.

Jay... waarom moet jij dingen uit de UK bestellen???

???
???
???
???
 
Kijk je zo op marktplaats, zie je een TNT medewerker 3x 30 ml BA water aanbieden. :roflol:
 
weird :S
waarom laat je ook zoiets uit uk komen is ook niet echt zo slim

In EU heb je vrije doorgang. Ze worden amper gecontroleerd. Komen ze buiten EU, dan ondergaan ze strengere controles. En de douane zou zeker en sticker moeten plakken indien ze je post hebben geopend. Maar in welke land zou bac water nou verboden zijn?
 
Laatst bewerkt:
Nog niet opgevallen dat nog steeds de pond enz bestaat? EU wil niet automatisch betekenen vrij verkeer van g/d/p

Wat bedoel je met g/d/p ?
 
Back
Naar boven