XXL Nutrition

Bedankt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
laten we een poll maken om dbb nachtcafe weer te openen
 
ze moeten harder optreden bij mensen die veel te vroeg in nachtcafe posten gelijk topic ban geven
 
laten we een poll maken om dbb nachtcafe weer te openen

hey jah, dat is super cool!

daarna kunnen we elkaar met slagroom bespuiten om het vervolgens af te likken!:thumbs:
 
er werd wel gedreigd met topic ban maar dan moeten ze ook uitdelen ook
1 a 2 min voor 22:00 ok maar 10 uur van tevoren is duidelijk topic ban
 
hey jah, dat is super cool!

daarna kunnen we elkaar met slagroom bespuiten om het vervolgens af te likken!:thumbs:

ja en dan pakken we een tuinslang stoppen we hem in onze poepgaatjes en zetten we de kraan aan halen we em er weer uit en gebruiken we onze ani als waterpistolen
 
Laatst bewerkt:
ja en dan pakken we een tuinslang stoppen we hem in onze poepgaatjes en zetten we de kraan aan halen we em er weer uit en gebruiken we onze anussen als waterpistolen

ani;)
 
ik geef dit topic nog 2 pagina's max
 
maarten, jij failt
 
Goed voor jullie
 
Topic is al op slot maar toch even zeggen dat sommigen blijkbaar een probleem hebben met regels en als die overtreden worden denken dat dat geen gevolgen zal hebben. En in plaats van die gevolgen dan gewoon te accepteren de moderators nog eens 'machtsgeil' noemen. Als je niet ziet dat dergelijk gedrag irrationeel en kinderachtig is dan vraag ik me serieus af in wat voor wereld je leeft.

Het topic 'Nachtcafé' zal binnen enkele dagen weer open gaan. En daarna zullen we de regels blijven toepassen. Na een gele en rode kaart zal een topicban volgen voor wie de regels blijft negeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven