AndroidHealthClinic

Hoevaak heeft Killy het over (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ahahahahahaha EricR 193keer over "objectief"

[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Big T 111 keer over Apple.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Big T 111 keer over Apple.

250 keer, maar hij toont er niet meer dan 250 dus waarschijnlijk meer :P

[Link niet meer beschikbaar]
 
ahahahahahaha EricR 193keer over "objectief"

[Link niet meer beschikbaar]


:D Maar 40% of zo gaat over 'objectief zijn' en dus niet over een objectief voor een camera. Valt nog mee dan.
 
Ik snap er geen reet van...:(
 
Kraft, ik vind jou ook lief.
 
Killy is idd een vervelend mannetje. Lijkt een beetje op type Constantijn die met zijn vriendjes Floris-Jan en Florentine na het tennissen in de wijnkelder van papa het gaan hebben over de obligaties en hun hobby fotografie.

Zou hem weleens een keertje willen uitnodigen in mijn hood, eens kijken hoe hij zich daar redt met zijn 6000kcal per dag.

Hahaha was het maar zo'n feest, moet helaas alles zelf betalen,voedsel + hbo.
Dus denk dat je met al je hosselen in de hood meer verdient dan mijn minimumloon mobieltjes verkoper :p
 
Kan je toch weer zien wat een oestrogeen forum dit is, zelfs als ruud het nog zo slecht bedoelt is dit toch eigenlijk best een gezellig topic geworden :D


OT: OP is a fag
 
Kan je toch weer zien wat een oestrogeen forum dit is, zelfs als ruud het nog zo slecht bedoelt is dit toch eigenlijk best een gezellig topic geworden :D


OT: OP is a fag

moet altijd lachen om jou :roflol:
 
Killy, hoeveel rode kaarten heb je al?
 
Wat is het probleem dan ruud,
Uit je gevoels nou eens, opkroppen is slecht.
 
Kan je toch weer zien wat een oestrogeen forum dit is, zelfs als ruud het nog zo slecht bedoelt is dit toch eigenlijk best een gezellig topic geworden :D


OT: OP is a fag
Potverdomme je doet me echt denken aan die Ned Flanders uit The Simpsons, kan je nog zoveel vuil over spuiten maar zich beledigd voelen zal hij nooit doen. Écht schijt irritant.
 
Wat is het probleem dan ruud,
Uit je gevoels nou eens, opkroppen is slecht.

geen probleem, alleen grote praatjes weinig daden

dat soort mensen vind ik altijd wel grappig :D
 
ik mag Killy wel.
 
Potverdomme je doet me echt denken aan die Ned Flanders uit The Simpsons, kan je nog zoveel vuil over spuiten maar zich beledigd voelen zal hij nooit doen.

God dodeli dogelola, ik hecht gewoon erg weinig waarde aan het internet.
Offline schijnen mensen het wel degelijk met mij te kunnen vinden, vind ik zoiezo ook wat leuker :D
 
Back
Naar boven