MuscleMeat

Bonkers update

Bezoekers in dit topic

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
529
Waardering
12
Hier een fototje van vanochtend, koud uit bed..

Ben nu ongeveer een jaartje bezig met serieus trainen, ben van 72kg naar 83kg gegaan.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja wat moet ik er van zeggen.. 100% eerlijk zie ik geen jaar training, maar weet natuurlijk niet hoe je before foto was.

meer eten en lekker door blijven trainen.
 
Hoe krijg je de foto in de thread? Iets met [Afbeelding niet meer beschikbaar] ofso? het lukt niet echt..
 
zonder spatie misschien ???
 
en dan krijg je een kikker waarschijnlijk.
 
Tja wat moet ik er van zeggen.. 100% eerlijk zie ik geen jaar training, maar weet natuurlijk niet hoe je before foto was.

meer eten en lekker door blijven trainen.

ik was best wel 'skinny fat'. Woog 65kg, maar had wel een pens. Ik deed toen 5x in de week een uur hardlopen en at veel te weinig.. Toen ik begon met serieus trainen woog ik 72. Maar ik ga van de winter flink bulken ..
 
ww
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig , goede basis probeer meer te eten en massa aan te zetten.
 
wtf je ziet een dikke ader op je arm en onderbuik maar je ben verder niet bepaald ripped. denk dat je pech hebt met je genen ofzo. post ook eens rug foto's of front double biceps?


Wat een gelul! Hij heeft gewoon een super mooi vetpercentage. Dat soort aders zijn juist zwaar gaaf want hij gaat dit dus ook hebben wanneer hij meer massa heeft.

Bulk zal je goed doen Bonkers, maar je bent zeker al goed bezig! :)
 
uploaden naar tinypic en dan de link [Afbeelding niet meer beschikbaar]
valt best wat van te maken hoor, je hebt geen verkeerd frame/basis.

Bench?squat?deadlift?
 
als je je shouders iets meer naar voren had gegooid had je denk iets meer kans dat je borst er beter uit kwam, borst ziet er heel weak uit atm :p good start opzich lekker eten en trainen en slapen!
 
Niet slecht bezig !
 
borst vind ik niet echt goed voor een jaar "serieuze" training
 
borst vind ik niet echt goed voor een jaar "serieuze" training

loopt ook achter. is altijd mijn meest problematische spiergroep geweest.. maar er wordt hard aan gewerkt.
 
uploaden naar tinypic en dan de link link
valt best wat van te maken hoor, je hebt geen verkeerd frame/basis.

Bench?squat?deadlift?

bench 2x 125
squat 5x 140 (nooit getopt, maar 1x 170 moet denk wel lukken)
deadlift 5x 140 (loopt achter, maar doe ik nog niet zo heel lang.)
 
Sterke bench met zon mini borst.
 
wat loop je nou te lachen? Ik weet zeker dat jij na 1 jaartje trainen niet gelijk een reus was..
 
Als ik jou was zou ik nog zeker een jaar of 5 echt serieus trainen voor je aan die geplande kuur begint...
 
wat loop je nou te lachen? Ik weet zeker dat jij na 1 jaartje trainen niet gelijk een reus was..

Hij lacht omdat je al zo vroeg wil beginnen met AAS en je er wsl geen bal vanaf weet en denkt dat het even veilig is als een sigaretje roken ...
 
Back
Naar boven