Fitness Seller

Ass oefeningen

Bezoekers in dit topic

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Berichten
5.137
Waardering
1.242
Lengte
1m64
Ik zoek oefeningen voor mn ass, waar ik vrijwel geen quats mee pak.
Zijn die er überhaupt?

Zelfs in Krachttraining voor vrouwen van Frederic Delavier (waarin bijna alleen maar been en buik oefeningen staan) kan ik niet echt iets noemenswaardigs vinden. Oefeningen zoals de pelvic lift... Maar er moeten toch betere alternatieven zijn?

Danku :D
 
Waarom glutes trainen zonder quads ? Waarom niet 2 vliegen met 1 klap slaan ?
 
Walking lunges met dumbbells zijn echt een goede glute killer..
Je pakt wel quads mee, maar een isolatie oefening voor glutes heb ik nog nooit van gehoord.
 
Walking lunges met dumbbells zijn echt een goede glute killer..
Je pakt wel quads mee, maar een isolatie oefening voor glutes heb ik nog nooit van gehoord.

rear foot elevated Bulgarian split squats .... doen AUW in je bips !

Denk eraan, hoe dieper, hoe meer glutse, hoe oppervlakkiger moe meer quad. Dus zelfs squats kun je tot een glute-isolatie oefening maken :)
 
Squat blijnven compound, hoe ver je ook onder parallel blijft in je beweging. :D
 
Ik zou wel eens een foto van je willen zien.
Dan denk ik dat "we" je binnen 5 posts uit je hoofd praten dat je het nodig hebt om de gluteus maximus (je kont dus! ;)) geïsoleerd te trainen. :D
 
Laatst bewerkt:
In! :)
En idd, volgens mij heb je helemaal geen vlakke ass? ???
 
Gewoon squatten en schuine legpress doen 't bij mij goed.
 
pullthroughs met maximale focus op glutes aanspannen. kettlebell swings... same story.
 
Je kunt kiezen : squatten of Jeff Hoeyberghs

de 2e optie zal hier en daar wat knippen en silicone spuiten en je hebt een perfecte kont
 
Aan de foto op de avatar lijkt er niks mis met je billen.
Post ook eens een grotere versie daarvan. :)

Je kan je billen trouwens echt amper isoleren. Je kan met squaten en deadliften wel extra spanning vanuit je billen geven zodat deze geaccentueerd worden.
 
pullthroughs met maximale focus op glutes aanspannen. kettlebell swings... same story.
Nooooit van gehoord, ziet er veel belovend. Bedankt

rear foot elevated Bulgarian split squats .... doen AUW in je bips !

Denk eraan, hoe dieper, hoe meer glutse, hoe oppervlakkiger moe meer quad. Dus zelfs squats kun je tot een glute-isolatie oefening maken :)
Kijk, dan ga ik die eens proberen.
Zal wel een uitdaging worden, zo goed is mijn evenwicht niet :D Maar zo te zien moet het wel te doen zijn

http://www.treadmillscentral.com/images/403.jpg
Die kan bij ons niet zwaar genoeg....:(

Ik zou wel eens een foto van je willen zien.
Dan denk ik dat "we" je binnen 5 posts uit je hoofd praten dat je het nodig hebt om de gluteus maximus (je kont dus! ;)) geïsoleerd te trainen. :D
Merk gewoon dat de massa op mijn quats veel sneller groeit dan op mn ass.
En dan nog, alsof ik verantwoording moet afleggen voor een keuze. Doe normaal... als ik daar meer accent op wil leggen, moet ik dat zelf weten ;)
 
Laatst bewerkt:
Merk gewoon dat de massa op mijn quats veel sneller groeit dan op mn ass.
En dan nog, alsof ik verantwoording moet afleggen voor een keuze. Doe normaal... als ik daar meer accent op wil leggen, moet ik dat zelf weten ;)
En gelijk heb je.
Maar vergeet niet dat oefeningen als Squats meestal juist voor ontwikkeling in de juiste verhoudingen zorgen.
Je zou zelfs kunnen kiezen voor een "Powerlifting Squat" waarbij je véél meer accent legt op de heupen, hamstrings en, jawel... je ass! :D
De manier waarop je tot nu getraind hebt zal waarschijnlijk de oorzaak zijn van je "overontwikkeling" van je quads t.o.v. je gluteus maximus (wat een naam éh..?!)
En sommige mensen hebben nu eenmaal een minder bolle poepert dan anderen...
Maar dat kan ik niet beoordelen zonder foto of je een keer gezien te hebben natuurlijk.
Dus ik zeg: Squats in Powerlifting style dan. :thumb:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 11:13 ----------

T-Nation is een schatkist. :thumb:
 
Back
Naar boven