AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naomi1987

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
1.872
Waardering
172
Lengte
1m68
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Zo, de contest is voorbij, dus ga ik hier maar verder loggen.
Ik meld me zo aan bij een sportschool hier in het dorp, bench press e.d zal wel met de smith machine moeten helaas:mad:

Ik ben van plan vanaf nu weer te cleanbulken richting (en hopelijk voorbij) de 60kg, dat was de vorige keer de grens waar ik maar niet overheen kwam.

Oja ik combineer thaiboksen met KT.

Body stats
168
55 kg
Bovenbeen 56cm
Kuit 36cm
Bicep 31,5cm
Onderarm 26,5cm
Taille 66cm

Foto van mn huidige shape onder de spoiler
 
Wow, ziet er goed uit zeg. Dat wordt wat met 5kg erbij. Ik volg je iig weer!

Heb je ook een voedingsschema?
 
Ziet er goed uit Noami!!
Ik ga je zeker volgen! :D
Heel veel suc6!! :D:D
 
Zo eerste keer in de sportschool getraind, ff zoeken met gewichten omdat ik de meeste oefeningen thuis niet kon doen. Een ding weet ik wel morgen kan ik zeker niet lopen!!!

Squat in smith machine gewicht is wat er aan schijven op zit (en ja ik ben een mietje met sqauten)
10x20kg
10x20kg
10x20kg
7x25kg

Leg press
10x70kg
10x75kg
10x75kg
10x75kg

Tril tril tril....kan nu al bijna ni meer lopen...maarja eigen schuld dikke bult als je benen niks gewend zijn

Reverse leg curl
10x80kg pfieww beetje te zwaar
10x70kg
12x70kg
12x70kg

Leg extension
10x50kg
10x55g
10x55kg
10x55kg

Standing Calf Machine
11x80kg
10x80kg (laatste 2 kwam ik bijna niet omhoog)
10x70kg

Dumbbell kickbacks
8x6kg
10x6kg
10x6kg
10x6kg

Cable Rope pushdown
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

En nu helemaal leeg en kotsmisselijk...zit dicht tegen het overgeven aan:D...
 
Cutten tijdens de contest is goed gelukt, kan echt duidelijk zien dat je vet% een stuk lager is dan op je begin foto, goed gedaan!
Succes met het bulken de komende tijd.
 
Echt leuk dat je blijft loggen. Stats en doelen zijn zo ongeveer als die van mij. Dus je blijft een mooie graadmeter:D.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen om in de een sportschool te gaan trainen. En bovendien ligt er een mooie progressie voor je squat en deadlift in het verschiet!
 
Cutten tijdens de contest is goed gelukt, kan echt duidelijk zien dat je vet% een stuk lager is dan op je begin foto, goed gedaan!
Succes met het bulken de komende tijd.
Thanks,

Echt leuk dat je blijft loggen. Stats en doelen zijn zo ongeveer als die van mij. Dus je blijft een mooie graadmeter:D.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen om in de een sportschool te gaan trainen. En bovendien ligt er een mooie progressie voor je squat en deadlift in het verschiet!
Ja mijn god die squat is echt zoooo slecht!! Is het normaal dat je op de leg press 3x meer pakt dan met squatten zoals ik??

Wow, ziet er goed uit zeg. Dat wordt wat met 5kg erbij. Ik volg je iig weer!

Heb je ook een voedingsschema?
Hey, ik had een voedingsschema op mn laptop staan van 2500kcal, maar heb onlangs mn hele laptop moeten resetten dus toen was ik die ook kwijt. De komende dagen ga ik gewoon zo veel mogelijk eten:D maar ik ga wel aan de slag met het opstellen van een nieuwe schema.

Ziet er goed uit Noami!!
Ik ga je zeker volgen! :D
Heel veel suc6!! :D:D
Thanks! Jou vooruitgang is ook echt mega goed!!!
Leuk dat je me volgt!!
 
Ik ga je ook volgen. En de squat valt wel mee, je moet ook er aan wennen;)
 
Sjeeezussss ik kan bijna niet lopen!!! Wat n spierpijn in de benen. Gisteren ook nog de hele dag en nacht kotsmisselijk geweest van de dexaprine, die neem ik dus ook ni meer!!

Hier nog een fotootje van toen ik aant experimenteren was met poses. Een van de weinige fotos waarop je beetje borst-spieren kunt zien.
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto :). Je ziet je borstspier daar goed op
 
Vandaag weer met mn vriendin samen in de gym getraind. Zij traint liever met machines dan met losse gewichten (ik heb haar al wel over kunnen halen tot bench press, squat etc :P), dus beetje mix van machines en losse gewichten gemaakt.

Bench Press
10x25kg
6x30kg
10x25kg
9x25kg

Incline Bench Press
4x25kg (pfieww zo direct achter de bench press aan was dit ff teveel van het goede)
10x20kg
10x20kg
7x20kg

Chest Press op machine van Sterling, die is al zwaar zonder gewicht erop haha
8x10kg
15x5kg
10x5kg
10x5kg

Dumbbell flys
4x10x5kg

Op borst is iig nog heeeeeeeeel veel krachtwinst te maken!!

ff tussendoor 4x10x20kg side bends met dumbbells

Lateral raises
4x8x7,5kg

Seated Reverse flys (machine)
15x15kg
10x20kg au dr zit iets fout in mn schouder
nog een keer geprobeerd maar gaat niet, voelt alsof niet alles op zn plek zit???

shoulder press(machine)
3x8x15 Nee zit nog steeds niet lekker in mn schouder

Upright cable rows
10x20kg
10x30kg
10x30g
8x30kg

Grrrr :mad: mn vriendin is op eigenlijk alle spiergroepen sterker dan ik behalve buik en schouders, maja zij heeft vroeger een tijdje gewichtheffen gedaan, dus maybe nog iets van kracht overgebleven ofzo:p
Mn gf
3augustus201111.jpg
 
Laatst bewerkt:
* Foto vriendin *


Woow, gave tats! Komt zij nu ook op DBB? :D

Vrouwen die benchen en squatten.....bij ons doen de vrouwen hooguit ''lunges'' met van die roze 1kg dumbbells :rolleyes:.
 
Woow, gave tats! Komt zij nu ook op DBB? :D

Vrouwen die benchen en squatten.....bij ons doen de vrouwen hooguit ''lunges'' met van die roze 1kg dumbbells :rolleyes:.


Gaat neit om gewicht, maar om mind muscle connection:cool:

Naomi, je ziet er mooi droog uit, paar kilo erbij en ben benieuwd hoe je er bij staat.
Mooi dat je met zijn 2-en kan trainen, leuk voor de motivatie;)

Lightweight baby:D
 
mack10 traint dus ook met roze 1kg dumbbells? :p


Leuke vriendin Naomi!
 
Woow, gave tats! Komt zij nu ook op DBB? :D

Vrouwen die benchen en squatten.....bij ons doen de vrouwen hooguit ''lunges'' met van die roze 1kg dumbbells :rolleyes:.
Andere been is ook nog getattoeerd (heeft ze zelf gedaan, maar is nog lang niet af). Ze is duits, ze verstaat wel nederlands en praat het ook redelijk, maar schrijven is nog niet je van het, dus een logje bijhouden gaat nog niet lukken.
:p
Gaat neit om gewicht, maar om mind muscle connection:cool:

Naomi, je ziet er mooi droog uit, paar kilo erbij en ben benieuwd hoe je er bij staat.
Mooi dat je met zijn 2-en kan trainen, leuk voor de motivatie;)

Lightweight baby:D
Is idd goed voor de motivatie, want je wilt echt niet voor elkaar onderdoen haha:D

Leuke vriendin Naomi!
I know haha...Thanks!!
 
Leuk dat je een logje bijhoudt! Succes met je doelen!
 
Ik ga je volgen.
Echt leuk dat je nu in een gym traint.
Heb je nog een taiboks wedstrijd binnenkort of ging dat niet door een blessure? (ik weet het niet meer)
 
Ik ga je volgen.
Echt leuk dat je nu in een gym traint.
Heb je nog een taiboks wedstrijd binnenkort of ging dat niet door een blessure? (ik weet het niet meer)
Blessure is over, maar er staat niks op de planning, want ik weet nog niet hoeveel tijd ik over ga houden om te trainen als is per 1 september begin te werken en daarnaast nog post-master volg. Dat is dus even afwachten, thaibokstrainingen hebben nu zomerstop tot september, vandaar dat ik nu even een maandje alleen maar KT doe.
 
Morgen staat er biceps en rug op het programma, maar ik heb nog steeds super spierpijn in mn benen van maandag. Dus ik denk dat deadliften er niet inzit, aangezien traplopen en normaal lopen nog niet eens vlekkeloos gaat!

Lang geleden dat ik zo'n enorme spierpijn heb gehad!
 
Back
Naar boven