XXL Nutrition

here it goes.. | 27jr ruim 1.5jaar trainen.

Bezoekers in dit topic

mavgink

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2010
Berichten
85
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
83kg
Lees al een hele tijd mee hier. Tijdje geleden ook een account aangemaakt.
Maar ben meer een lurker.

dus:

3 pics...

april, veel te weinig kh, beetje doorgeslagen met cutten :/ ik weeg hier 77kg
rvvbq8.jpg


juni, meer gaan eten.
20f2n43.jpg


nu (augustus) weeg ik 82 a 83 kilo
2efuozt.jpg


ben nu druk bezig om mn borst en benen bij te trekken.

edit:

start: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-5jaar-trainen-283050/index2.html#post6027757
proof: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-5jaar-trainen-283050/index2.html#post6027816
legs: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-5jaar-trainen-283050/index4.html#post6028885
rug: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-5jaar-trainen-283050/index5.html#post6031840
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb jij sate prikkers met benen als dit 83kg, wel uber nice UB body hoor! Heel netjes!
Wat zijn je krachtstats?

Gekuurd als ik vragen mag? Denk dat dit een overbodige vraag is gezien middelste foto meest rechtse, sick armen + schouders.
 
Laatst bewerkt:
Bovenlichaam ziet er wel netjes uit inderdaad :)
 
Mooie upperbody. Super droog en rete hard. Wedstrijdplannen?
Ben ook wel benieuwd naar je benen nu, hoe staan die erbij?

Verder veel respect voor wat je bereikt hebt, mooie prestatie!
 
Knap hoor in ruim 1,5 jaar, 3e foto van juni is goed gelukt...
Respect voor je vet %
Keep it up!
 
Dit op 1,5 jaar? En nu serieus, wat heb je daarvoor gedaan van sport?

Streeffysiek wel qua upper body :thumbs:
 
Super ub!

Eerste foto vind ik echt te droog.
 
gvd wat een goede prestatie voor 1.5jaar
 
nice, wat meten je biceps
 
thnx!

stats zijn niet echt indrukwekkend:
BP: 4x 100kg
squat: 130kg
DL: geen idee, denk 100kg doet het niet zo veel, hele zwakke onderrug

Benen zijn echt onder de maat.. probeer daar van de week wel een foto van te maken.
verder geen andere sporten gedaan.

En heb even goed uitgerekend hoe lang ik nu bezig ben. maar dat is dus inmiddels al 2 jaar.
waarvan de eerste paar maanden een crash dieet en veel te veel trainen om mn vet weg te krijgen.

reden voor snelle gewichtsstijging is mn eerste creatine kuur waar ik nu in week 4 van zit. (vocht etc.)
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik eerst ook. Vond het er nogal Amerikaans uitzien of zo. Bij andere post stond dat ie bij healthcity WFC in Amsterdam traint. Dus ik opgezocht en tada: [Link niet meer beschikbaar]
 
im with jinkazama
 
Dacht ik eerst ook. Vond het er nogal Amerikaans uitzien of zo. Bij andere post stond dat ie bij healthcity WFC in Amsterdam traint. Dus ik opgezocht en tada: [Link niet meer beschikbaar]

Heb ze hyves/facebook/twitter al gevonden.

Als ik die foto van september 2010 zie, en dan nu een foto. Is het een absurd groot verschil. Foto van september sta je in je tshirt je ziet dat je wat vormen hebt, maar de foto's hierboven zijn aardig gek.

+ Je ontwijkt mijn vraag over kuren, dat zegt denk genoeg. Still is het een heel mooi resultaat!

Je rijd btw een blauwe fazer toch?
 
Heb ze hyves/facebook/twitter al gevonden.

Als ik die foto van september 2010 zie, en dan nu een foto. Is het een absurd groot verschil. Foto van september sta je in je tshirt je ziet dat je wat vormen hebt, maar de foto's hierboven zijn aardig gek.

+ Je ontwijkt mijn vraag over kuren, dat zegt denk genoeg. Still is het een heel mooi resultaat!

Je rijd btw een blauwe fazer toch?

Wtf is dit voor speurwerk HAHA :D
Komt een beetje wanhopig over op mij...
 
Wtf is dit voor speurwerk HAHA :D
Komt een beetje wanhopig over op mij...

Nee hoor, was 2 sec werk. Om precies te zijn 0,2sec werk. Dat je niet weet hoe je moet zoeken is een 2de.

Was gewoon benieuwd wie er achter zat, die foto's zien er gewoon absurd goed uit.
 
misc detectives
 
Wtf is dit voor speurwerk HAHA :D
Komt een beetje wanhopig over op mij...
Volgens mij doet Dennisik dit in enkele minuten, vindt echt van iedereen wel meer informatie :D Niets wanhopigs aan imo, gewoon handig als je het kan.

OT: Dit in 1.5 jaar... Lijkt me sterk. Maar als het zo is: superresultaat!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 14:13 ----------

Nee hoor, was 2 sec werk. Om precies te zijn 0,2sec werk. Dat je niet weet hoe je moet zoeken is een 2de.

Was gewoon benieuwd wie er achter zat, die foto's zien er gewoon absurd goed uit.
En is hij het of niet?
 
Nee hoor, was 2 sec werk. Om precies te zijn 0,2sec werk. Dat je niet weet hoe je moet zoeken is een 2de.

Was gewoon benieuwd wie er achter zat, die foto's zien er gewoon absurd goed uit.

Komt zo over van ik geloof niet dat dat kan omdat mij het niet lukt...

Staat volgens mij een bidon op de foto van Body en Fitshop...
 
Laatst bewerkt:
Oh er is zoveel te vinden over iemand :roflol:

Bevalt Google Wave trouwens?

Je kunt er zelfs achter komen welk besturingssyteem 'ie heeft :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven