MuscleMeat

PS3 kapot> yellow ring of death (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

K*t man. Gister is mijn 46 " plasma stuk gegaan:(

Weet je ook hoe je PS3 zo stuk kan gaan? Of het te voorkomen iig? (stof oid)

Ik zou btw een Xbox kopen.. kosten minder dan een pak havermout tegenwoordig en kan je evengoed erg veel lol van hebben (MW3, BF3). Nieuwe playstation komt wss in 2012 ergens. Kan niet zo heel lang meer duren. Anders zit je straks met een gloednieuwe slim.
Xbox live? ;)
 
@johan22

ps3 opbergen, kamer opruimen.

Ps3 hoog zetten , dus niet op de vloer leggen of in een kast douwen.
 
He keun, 6 jaar is wel lang hoor.

Je kan best een nieuwe kopen.

Kijk eens bij de mediamarkt.
Daar zijn ze goedkoop.

Aantal weken geleden was er nog een aanbieding 230 euro voor ps3.
Ik heb het net even opgezocht bij m'n bankafschriften heb hem nu 3 en een half jaar hehe:P Maar hij heeft het laatste jaar al veel problemen gehad!

K*t man. Gister is mijn 46 " plasma stuk gegaan:(

Weet je ook hoe je PS3 zo stuk kan gaan? Of het te voorkomen iig? (stof oid)

Ik zou btw een Xbox kopen.. kosten minder dan een pak havermout tegenwoordig en kan je evengoed erg veel lol van hebben (MW3, BF3). Nieuwe playstation komt wss in 2012 ergens. Kan niet zo heel lang meer duren. Anders zit je straks met een gloednieuwe slim.
Emm ja ik denk als je gewoon afentoe het stof ertussen uit zuigt met de stofzuiger tegen de vents aan dat je wel wat kunt voorkomen, maar het is uiteindelijk gewoon slijtage en veel gebruik lijkt mij.

Want die xbox betreft, qua live verbinding is het wel stukken beter, maar ik ben een ps3 controller gewent en m'n broer heeft zelf ook een eigen ps3 sinds een paar maanden dus we gamen altijd samen en sharen zo ook map-packs en dergelijke/party etc.
De xbox360 is wel een stuk goedkoper viel me al gelijk op nu!
 

Hmm.. is 40 euro per jaar oid. Xbox 360 is 200 euro ofzo? Tja dan komt het allemaal wel in de buurt. + Keun heeft nog een shitload spellen voor de PS3 waarschijnlijk. Dacht eigenlijk dat de Xbox veel goedkoper zou zijn.

@johan22

ps3 opbergen, kamer opruimen.

Ps3 hoog zetten , dus niet op de vloer leggen of in een kast douwen.

Dus vooral zorgen dat er geen stof in komt? Zijn er verder nog dingen die je preventief kan doen als je al bijvoorbeeld 4 jaar in een redelijk stoffige kamer gamed?
 
Qua games volg ik meerendeels de CoD series voornamenlijk, maar het is toch wel fijn nu zo samen met me bro gamen. Maat het zou wel het ideale moment zijn om te switchen van consoles zulke momenten..

Valt me op dat die 160gb qua prijs niet veel verschilt met de 250gb???
 
Qua games volg ik meerendeels de CoD series voornamenlijk, maar het is toch wel fijn nu zo samen met me bro gamen. Maat het zou wel het ideale moment zijn om te switchen van consoles zulke momenten..

Valt me op dat die 160gb qua prijs niet veel verschilt met de 250gb???
Dan zou ik gewoon voor de PS3 gaan, doe je twee mensen een plezier mee. En je kunt je eigen stuff hergebruiken. Klopt, scheelt maar iets van €30,- als ik het goed heb?
 
haardroger werkt wel degelijk hoor :p alleen hebben wij het iets te lang gedaan --> ps3 half gesmolten :)
maarja hebben teminste de game er nog kunnen uithalen hij ging wel degelijk terug aan :p enkel met zeer vreemde geluiden en na enkele minuten een beetje geknetter
toch maar een nieuwe gaan halen dus maarja om snel game eruit te halen en savegames op usb te zetten is het zeker handig
 
Een nieuwe Playstation komt niet eerder dan 2014. Ze willen de levensduur van de huidige generatie zo lang mogelijk uitrekken. Kunstje met de haardroger werkt wel, zelf ook gedaan met een Xbox360. Hoeveel kost het repareren? Anders zou ik het zelf even proberen en als dit echt niet gaan lukken een nieuwe aanschaffen, zit niets anders op.
 
Back
Naar boven