AndroidHealthClinic

hulp nodig 4ekuur kom nix aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rvdheide

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
16
Waardering
0
ik zit met een dilemma met kuren ik train nu zo bijna 7 jaar en heb in de laatste 3 jaar 3 kuren gehad bezig met 4e maar ik kom maar niet aan.

ik moet wel zeggen dat ik al mijn hele leven moeilijk aan kom dus.

eerste kuur was testo deca
tweede kuur was test tren
3e kuur test tren
4e kuur nu dus test deca sustanon
dit alles van de meeste bekende merken..

bij elke kuur kom ik in de eerste 2 weken zo 3 kilo aan en dan stopt t en die 3 kilo ben ik ook zo kwijt. word alleen maar droger bij alle 4 de kuren zweet als een os niet normaal ( ja ook bij de deca ).

Wat te doen zit zelf te denken groeihormoon ofzo..

stats ben 1.75 lang
90 kilo

was 7 jaar terug 62,5 dus redelijk aangekomen maar niet door kuren tot en met 87.5 kilo heb ik zelf aangevreten en getraind..

alvast bedankt...
 
Waarom test + sust?

Voeding?
 
waarom? weet ik niet ken iemand die al jaren kuurt en ik hoop dat hij t weet ken m al een tijdje redelijk grote vent 120 kilo +-

voeding is bij mij redelijk tot goed.. 3500 tot 5000 calorien per dag en ja ja redelijk schoon.
 
Dan eet je dus te weinig.
 
Dus van 3 jaar met kuren ben je 3kg aangekomen? Woow that's some shitty stufff...

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Post je voeding is. 3500 tot 5000 is natuurlijk geen schema..
 
waarom? weet ik niet ken iemand die al jaren kuurt en ik hoop dat hij t weet ken m al een tijdje redelijk grote vent 120 kilo +-

voeding is bij mij redelijk tot goed.. 3500 tot 5000 calorien per dag en ja ja redelijk schoon.

Nogal een verschil, 3500 tot 5000 kcal. Op 3500 kcal gain ik ook geen fluit.
 
Dus van 3 jaar met kuren ben je 3kg aangekomen? Woow that's some shitty stufff...

Post je voeding is. 3500 tot 5000 is natuurlijk geen schema..

+3

3kg in 3 jaar met kuren?

klinkt mij dan gewoon als een gaar voedingschema, red met mijn gewone voeding op onderhoud al meer dan dat :P

3500-5000 kcal is nogal ruim geschat. 1500kcal is niet eventjes 3 eieren meer eten op een dag...
 
dus hoeveel cal per dag moet ik halen

smorgens neem ik 1 shake 40 eiwit met vitargo koolhydraten kan smorgen om 6 niet echt eten.

8 uur neem ik een drinkontbijt

9.30 neem ik 200 gram kipfilet met broodjes of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
11.00 probeer ik een broodje te eten lukt niet altijd met werk
12.30 neem ik weer 200 gramkipfilet met brood of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
15.00 neem ik weer paar broodjes 1 a 2 als t lukt met werk
16.15 thuis meteen een shake
17.00 aardappel of rijst met kip 200 gram
trainen
20.00 shake
met slapen kwark 350 gram
en tussen door neem ik ook nog amino zuren 15 per dag van gaspari 8000
niet genoeg???

dat met 3500 of 5000 was een te snelle indicatie

denk de 4500 wel te halen .. of niet???
de eigenaar waar ik train heeft net een wedstrijd gedaan en hij zat op 5 a 6000 cal

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:00 ----------

alleen de laatste 2 wkn was ik druk met verbouwen en dan haal ik dit niet vandaar.
maar dat mag het gewoon niet doen denk ik toch.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:01 ----------

moet toch iets aankomen ook is het maar kilo want word wel sterker harder
 
Je hebt het dus zelfs nog nooit nagerekend na al die kuren en je doet maar wat? :rolleyes:

Dit is overigens lang geen 4500 kcal.
 
ok nou super bedankt ga dus meer eten

nee heb t nog nooit nagerekend heb t ooit eens voorgelegd en toen was t wel redelijk wat ik at..

NOT dus
 
ok nou super bedankt ga dus meer eten

nee heb t nog nooit nagerekend heb t ooit eens voorgelegd en toen was t wel redelijk wat ik at..

NOT dus

Hele wijze keuze, post je je voedingsschema op DBB wanneer je hem klaar hebt? :)
 
dus hoeveel cal per dag moet ik halen

smorgens neem ik 1 shake 40 eiwit met vitargo koolhydraten kan smorgen om 6 niet echt eten.

8 uur neem ik een drinkontbijt

9.30 neem ik 200 gram kipfilet met broodjes of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
11.00 probeer ik een broodje te eten lukt niet altijd met werk
12.30 neem ik weer 200 gramkipfilet met brood of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
15.00 neem ik weer paar broodjes 1 a 2 als t lukt met werk
16.15 thuis meteen een shake
17.00 aardappel of rijst met kip 200 gram
trainen
20.00 shake
met slapen kwark 350 gram
en tussen door neem ik ook nog amino zuren 15 per dag van gaspari 8000
niet genoeg???

dat met 3500 of 5000 was een te snelle indicatie

denk de 4500 wel te halen .. of niet???
de eigenaar waar ik train heeft net een wedstrijd gedaan en hij zat op 5 a 6000 cal

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:00 ----------

alleen de laatste 2 wkn was ik druk met verbouwen en dan haal ik dit niet vandaar.
maar dat mag het gewoon niet doen denk ik toch.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:01 ----------

moet toch iets aankomen ook is het maar kilo want word wel sterker harder

http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/
 
waarom? weet ik niet ken iemand die al jaren kuurt en ik hoop dat hij t weet ken m al een tijdje redelijk grote vent 120 kilo +-

voeding is bij mij redelijk tot goed.. 3500 tot 5000 calorien per dag en ja ja redelijk schoon.

iemabd zegt hier waarom test + sust en jij weet het niet ? dan denk ik dat je nog niet veel weet en beter stopt met kuren en gaat lezen :D en met kuren zoals test en tren 3 kilo bijkomen en terug verliezen .. pfff
 
kuren met onderandere test, tren, deca en maar 3kg aankomen en alles weer verliezen....ga je schamen echt waar. Van een beetje creatine kan ik die 3kg al aankomen. Je doet iets heel erg verkeerd.
 
Kuur je wel na ?
 
is dit serieus?
bepaalde dingen nemen, maar je weet niet waarom? ik zou me niet echt verantwoord voelen als ik blindelings op advies van iemand zou afgaan. get your homework done man, anders blijf je maar wat aankloten
 
Laatst bewerkt:
Weet genoeg helemaal goed zo
iedereen bedankt


SLOT erop
 
38 jaar, 41.610 maaltijden achter de kiezen en nog niet weten hoe het moet, triest!
 
Onderhoud berekenen,
voedingsschema maken die er boven zit.
goede verdeling e/k/v
spiegel in de gaten houden
 
Back
Naar boven