AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Mascha

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2004
Berichten
1.176
Waardering
91
Ik zat gisteren samen met een vriend, Berry de Mey, met het idee te spelen over een zoektocht naar een nieuw talent.
Een nieuwe Arnold, maar ook een nieuw Fitnessmodel.
Er zit ook een begeleiding aan vast en een sponsoring van supplementen!
Wat vinden jullie ervan?Zouden jullie je voor zoiets willen aanmelden?
 
die talenten kunnen jullie toch makkelijk uitpikken uit degene die zich voor de fotocontest meldden, zowel mannen als vrouwen?
 
Zou dat graag willen maar denk niet dat ik echt een ''talent'' ben helaas. Een kunstbeen voegt ook niet echt veel waarde toe aan een fitnessmodel :D Wel een leuke actie.
 
Leuke actie hoor!
 
Ezravdb schiet mij als eerste te binnen.
 
Lijkt me wel een erg vet idee om te doen (en zelf ook om mee te doen). Is het dan ook de bedoeling dat het een soort talentenjacht wordt à la X-Factor?
 
Idd Ezravdb, lenny1, Rob S.
 
@spark...daar heb je gelijk in
maar er komt meer bij kijken dan de foto`s. Daarom willen we echt aan de slag met de mensen om te kijken of er ergens een talent verscholen zit....
misschien is dat talent wel foto schuw of weet zich niet zodanig op een foto neer te zetten dat wij de potentie goed zien.

ons email adres is FitnessTalentSearch@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
hoe zien jullie de begeleiding dan?
blijft de atleet trainen in zijn vertrouwde omgeving
sponsoring..
wedstrijden deelnemen..
kan je wat meer uitleg geven, want het blijft allemaal erg vaag..
 
ik zou hier op zich wel intresse in hebben, weet niet of ik echt een talent heb maar zou fijn zijn om eens proffesioneel advies te krijgen etc. Heb namelijk gehoord dat jullie mensen heel goed af kunnen beulen tijdens workouts haha. Zou je er idd nog iets meer over kunnen vertellen?
 
Leuk idee!!!
 
Ik zou wel willen, maar ben ecto.. dus weet niet of dat zich kan ontwikkelen in talent.
 
top idee... is de droom van iedereen neem ik aan?
 
Ik wil wel meedoen. *bigsmile*
 
Ik zou meedoen.
 
ik wil wel meedoen
89 kilo 18% bf 1,82 meter
 
Mascha, laat ons weten wanneer wat en hoe enzo hé.
 
euh... tot hoe oud is dat?:)
en als je een piepklein beetje dik bent, mag dat?
 
Back
Naar boven