XXL Nutrition

zma

Bezoekers in dit topic

bodypumper8

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
1.663
Waardering
54
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
ik neem nu z-force van dymatize en heb ergens gehoord dat 1 uur voor het slapengaan het beste is om je zma in te nemen. maar op de verpakking staat een half uur. zou ik best een uur voor slapengaan die zma nemen of doen zoals het op de verpakking staat ? ???
 
ik neem nu z-force van dymatize en heb ergens gehoord dat 1 uur voor het slapengaan het beste is om je zma in te nemen. maar op de verpakking staat een half uur. zou ik best een uur voor slapengaan die zma nemen of doen zoals het op de verpakking staat ? ???

Dat moet niet veel uitmaken. Je kunt het gewoon 30-60 minuten voor het slapen gaan nemen.

Dit is ook goed om te weten:
ZMA should be taken before bed on an empty stomach (2 hours after eating your last meal and at least 30 minutes prior to any other supplements). The product should not be taken with calcium (cheese,milk,etc.), the reason being that calcium blocks the absorption of zinc.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/ZMA_%28supplement%29
 
Dat zal weinig uitmaken aangezien het supplement zelf al niet veel doet.
 
Daar moet je zeker een topic over maken ja, een volledig half uur verschil! Je zou wel dood kunnen gaan als je het niet op het exact juiste tijdstip nam...

Wat een failtopic :roflol:

Dat zal weinig uitmaken aangezien het supplement zelf al niet veel doet.

+1
 
Daar moet je zeker een topic over maken ja, een volledig half uur verschil! Je zou wel dood kunnen gaan als je het niet op het exact juiste tijdstip nam...

Wat een failtopic :roflol:



+1

ha ha ;p who cares dude, iedereen heeft vrage en daar zitte soms domme bij zeker :D
 
Back
Naar boven