AndroidHealthClinic

Kopi Luwak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Weet al een tijdje van het bestaan af maar word nu wel nieuwsgierig naar de smaak. Weet iemand waar dit te halen is en hoe duur het is? Als je de smaak zou moeten omschrijven, hoe smaakt het precies?
 
het smaakt naar meer










































:trollface:
 
Meer in de zin van doe nog maar een kopje of meer in de zin van ''MOAAR!''?
 
geen idee joh, ik drink geen koffie.

drugs are bad;)
 
Ik heb ook helemaal niets aan jou he, Anus :mad:
 
Hele milde koffie. Erg lekker maar het is ook het idee.

Je kunt het halen bij Simon levelt. Iets van twintig euro per honderd gram.

Hier ook meer info

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hele milde koffie. Erg lekker maar het is ook het idee.

Je kunt het halen bij Simon levelt. Iets van twintig euro per honderd gram.

Hier ook meer info

[Link niet meer beschikbaar]
Bedankt! Zal morgen even een bestelling plaatsen daar :D
 
serieus... waar koopie

groep28.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?
 
Is hele lekkere thee.
 
Weet al een tijdje van het bestaan af maar word nu wel nieuwsgierig naar de smaak. Weet iemand waar dit te halen is en hoe duur het is? Als je de smaak zou moeten omschrijven, hoe smaakt het precies?

Is wel lekker, maar nu niet dat je er spontaan van klaarkomt als je het drinkt.

Heb het gezopen op Bali. Daar houden ze die beesten in kooien en voeren ze die gewoon koffiebonen, waarna ze koffie zetten van hun stront.
 
serieus... waar koopie

groep28.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?
:)

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 08:46 ----------

"De koffiebes wordt verbouwd op plantages. Hier wordt deze gegeten door de loewak, een civetkatachtige. Het vruchtvlees wordt verteerd, maar de pit blijft intact en passeert het maag-darmkanaal. Door fermentatie krijgt deze zijn geliefde exquise smaak. De pitten worden hierna teruggevonden in de ontlasting van de kat. De pitten worden vervolgens gewassen. Om de smaak zoveel mogelijk te behouden, worden de pitten meestal licht geroosterd. Aangezien de ontlaste bessen moeilijk te vinden zijn, is de prijs zeer hoog en heeft de koffie een exclusief karakter."
Neem aan dat die beesten gewoon in een kooi zitten, waar ze de bessen eten?
liggen allemaal op een rooster, waardoor ontlasting in een bak valt!
Of denk ik nu te Westers?

nietemin lijkt me dit wel keer interessant om te drinken!
 
Wat een bullshit.....loewakshit.

Denkt men nu echt dat je koffie beter smaakt omdat het door een kat is gegaan? Mensen die dit drinken zijn dezelfde rakkers die art galleries en mode shows bezoeken, overhypen van iets totaal nutteloos.

Voor de mensen die dit wel lekker lijkt..... ik produceer ook lekkere koffie, levering binnen 1 dag.
 
8 euro voor een kopje koffie :roflol:
 
Is wel lekker, maar nu niet dat je er spontaan van klaarkomt als je het drinkt.

Heb het gezopen op Bali. Daar houden ze die beesten in kooien en voeren ze die gewoon koffiebonen, waarna ze koffie zetten van hun stront.

Dat is dan weer minder om te horen.
Kan je die bonen daar ook gewoon kopen (en beetje meenemen?)
Hoe duur zullen die dingen daar zijn? Ik ga der over een maandje heen, en nouja waarom niet proberen eh.
 
heb er over gehoord in de film "the bucket list" maar is nu niet iets wat ik graag zou drinken en zoveel geld vor zou uitgeven :p
 
Wel eens kattenschijt geproefd? Zo smaakt het.
 
waarom heb jij kattenschijt geproefd?

Ik had mijn kat een biefstukje gevoerd, ik dacht misschien als hij het uit schijt dat mn biefstuk beter smaakt :)
 
Ik had mijn kat een biefstukje gevoerd, ik dacht misschien als hij het uit schijt dat mn biefstuk beter smaakt :)

biefstuk wordt verteerd, (die pitten niet) vandaar dat je kattenschijt proeft noob!!
 
Back
Naar boven