XXL Nutrition

3,6 iu Geno of 5 iu Hygetropin ?

Bezoekers in dit topic

Curtis

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
1.906
Waardering
113
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
11%
Wie heeft er ervaring met deze middellen ?

3,6 iu genotropin kost me evenveel als 5 iu Hygetropin wat zou er sterker zijn ?
 
De geno, dat is als je de echte hebt:)
 
Ja rechtstreek hier uit de apotheek via iemand
 
Geno denk ik ook wel ja
 
minder geno dan dat + 1gram of 1.2 gram aas resulteerde bij mij in bloeddrukverhoging.
wel mooie gains, geef ik eerlijk toe.

maar ik denk dat ik daar met jintropin of hygetropin ook toe was gekomen, alleen lijkt geno gek snel te werken (is mss maar een indruk)

maatje van mij zit nu al een tijdje op hyge, die was m s gaan wegen vorige week, die belde op volledige door het dolle heen, was 7 kilo bij en das op 2iu of 4iu (weet ni meer
die gast is, zoals mij, ook al wat ouder. BigRon voor degene hier die hem kennen

voor mij persoonlijk is de volgorde van kwaliteit geno > hyge > jin maar voor betrouwbaarheid is het hyge > jin > geno

dus ja...
 
Bloekddrukverhoging heb je altijd wel toch... Geno werkt zeker snel!

7 kilo bij in hoeveel tijd en welke AAS erbij? je komt natuurlijk geen 7 kilo aan door gh only lijkt me
 
geno, echt lekker spul.
 
Zou dan gaan voor zekerheid en real human grade kopen. Als het echt is zoals in jouw geval heb je meer zekerheid over het juist aantal iu, het soort(191 of anders) en consistentie in de dosis.

TLDR: Geno dus.
 
pfff zit paar dagen op 4iu hyge,mijn voeten kraken als een dolle,en mijn vingers en handen voelen aan alsof ze 3 keer zo groot zijn,wat een k*tspul.
 
begonnen op 4iu direct?
 
nee eerst ff op 2,maar merkte niet zoveel,nu op 4iu en gelijk weer mis.
 
Krieltje kappuh met dat spul joh. is niet goed voor je, neem het wel van je over :D
 
Krieltje kappuh met dat spul joh. is niet goed voor je, neem het wel van je over :D

hehehehe,jaja,wel lekker,maar k*t dat mijn handen iedere keer haast slapen.
Tis net alsof je op een warme dag een uren lange wandeling maakt,en dat je handen dan helemaal opzwellen.
 
hehehehe,jaja,wel lekker,maar k*t dat mijn handen iedere keer haast slapen.
Tis net alsof je op een warme dag een uren lange wandeling maakt,en dat je handen dan helemaal opzwellen.

Wandel je op je handen? :D
 
Ja dat moet als je op hyge zit, wist je dat niet?

Ga abrupt naar beneden,ga zeker 50% terug, gewicht steeg binnen 2 weken van 102 naar 105,9 kg, mie not gusta. K*t dat water, ik haat dat.
 
Laatst bewerkt:
Kan je nog je veters strikken of gebruik je clittenband?;)
 
waardeloos dit,altijd een probleem met hgh
 
pfff zit paar dagen op 4iu hyge,mijn voeten kraken als een dolle,en mijn vingers en handen voelen aan alsof ze 3 keer zo groot zijn,wat een k*tspul.

Zou je zeggen dat het sterk spul is toch? Op geno heb ik nooit echt bijwerkingen alleen dikke handen en vingers wat stijfer (alsof je net onderarmen heb getraind)
 
hgh toevoeging verhoogt je ADH. Tevens werkt het ook prolactine verhogend. Ik heb daar iets last van. Verder vind ik het gevoel vreselijk als ik van schijnbaar droger naar vochtballon transformeer. haast 4 kg in nog geen 2 weken tijd......das echt geen spiermassa,maar gewoon klote water.
 
ik pak helemaal geen vocht alleen stijve voorarmen en kaak met somatropin 5iu 5/2
 
Back
Naar boven