XXL Nutrition

Karateles voor Marokkaanse jeugd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
AMSTERDAM - Gouda geeft vanaf september vechtsportles aan Marokkaanse probleemjongeren.
karate_877914d.jpg


De lessen moeten de probleemjongeren leren om hun agressie in toom te houden. Daarnaast zou het ook een positieve invloed hebben op hun persoonlijke groei. De gemeente hoopt zo dat de overlast in de wijken vermindert en een groter gevoel van veiligheid ontstaat bij Gouwenaars, meldt het AD.

Volgens Jurgen Huizenga van het Nederlands Instituut voor Vechtsport & Maatschappij krijgen de hangjongeren door vechtsportlessen onbewust een gedragstraining die in de praktijk blijkt te werken, omdat er onder meer wordt gewerkt aan zelfbeheersing en zelfvertrouwen.


Telegraaf.nl
 
Beter, pomp nog maar wat geld in die gasten.
 
:roflol: Ik zou ze ook nog wat schiettraining geven.
 
wtf is dit man!
Waarom krijg ik niet dit soort dingen aangeboden van de overheid. Toch maar wat vaker mensen in elkaar slaan en fietsen jatten dus.
 
:roflol: Ik zou ze ook nog wat schiettraining geven.

:roflol:

wat ernstig is het hier toch in dit land he. Misschien kunnen we ze ook nog een feestje geven over vier maanden met nieuwjaar en een ander reisje naar het buitenland. Grappig dat t steeds de misdadigers zijn die hier worden beloond. Beter dat geld in een strenge beveiliging steken in die stad.
 
wax on, wax off
 
"groter gevoel van veiligheid ontstaat bij Gouwenaars, meldt het AD."
Die arme jongens voelen zich ook zo bedreigd :(. Hoe kunnen jullie nou geen medelijden met ze hebben.
 
don't care, het enige wat ik ervan merk is ms wat meer gaten in mijn kaas.
 
WTF ??? Waar halen ze zulke ideeën toch vandaan..
 
ik wordt echt gek als ik dit soort nieuwsberichten lees, moet niet gekker worden met de gemeente gouda
 
Mss als wij dbb'ers de straat opgaan en auto's deadliften, camions wegslepen, en cardio'en op gestolen fietsen krijgen we mss gratis fitness abonnementen.
 
Ik hoor; Dbb knok team.
 
WTF ??? Waar halen ze zulke ideeën toch vandaan..

het idee van karate en andere vechtsporten is discipline bij leren, ook om je in te houden en leren juist agressie uit de weg te gaan, maar dat weet iedereen vast wel.

Ben alleen bang dat dit juist averechts gaat werken. tijdens les zijn ze braaf, maar savonds buiten kun je er straks helemaal niks meer tegen beginnen, dan trapt zo een 14 jarig jochie je helemaal kapot als je hem je geld nie geeft...
 
Correctie trouwens: Knokploeg.
 
Anderzijds kost een zo'n instructeur en een pand wel minder geld aan de maatschappij dan dat er een (of meerdere) langdurig vastzit in de gevangenis.
 
Anderzijds kost een zo'n instructeur en een pand wel minder geld aan de maatschappij dan dat er een (of meerdere) langdurig vastzit in de gevangenis.

Jonge "nieuwe Nederlanders" zitten niet vast. Boete of waarschuwing is de koek mee af.

Beter zet je straftaken in waarvan de maatschappij zijn vruchten plukt, waarbij ze zwaar voor lul staan. Je moet dat probleem-volk gewoon psychisch breken.
 
Back
Naar boven