AndroidHealthClinic

Karateles voor Marokkaanse jeugd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik woon in Den Haag maar kom toch maar weinig hoofddoekjes of straattuig tegen in mijn wijk. Kom verder vaak genoeg in buurten waar het wel zo is, werk er zelfs tussen maar Den Haag is wit genoeg in aardig wat wijken.

Ik weet waar jij woont, want daar heb ik ook gewoond en dat is indd een goeie buurt, Kraayenstein etc.

Gaan we over Spoorwijk praten dan praten we bijv. over een wat minder goeie buurt, dat is wat ik bedoel.

Ik heb het helemaal niet over Marokkanen of gangsters, ik discrimineer niet, Hoody noemt maw alle Nederlanders lui, dus dat is wel discriminatie.
 
Ik woon in Den Haag maar kom toch maar weinig hoofddoekjes of straattuig tegen in mijn wijk. Kom verder vaak genoeg in buurten waar het wel zo is, werk er zelfs tussen maar Den Haag is wit genoeg in aardig wat wijken.

EricR is een Haagse boi j3w33Tz!

Ik weet waar jij woont, want daar heb ik ook gewoond

ja was te denken aan die facebook pic van je :roflol:
 
Ik weet waar jij woont, want daar heb ik ook gewoond en dat is indd een goeie buurt, Kraayenstein etc.

Gaan we over Spoorwijk praten dan praten we bijv. over een wat minder goeie buurt, dat is wat ik bedoel.

Ik heb het helemaal niet over Marokkanen of gangsters, ik discrimineer niet, Hoody noemt maw alle Nederlanders lui, dus dat is wel discriminatie.

Nee, dat is generalisatie
 
:thumbs: dan kunnen we jullie beter in elkaar trappen :D
 
Gouda is toch verloren, ze kunnen de naam beter veranderen naar al-Chuada en schapenkaas maken.
 
Beter gaan ze op boksen en slaan ze elkaar dood.
 
Ik wist al bij het zien van je nickname op de hoofdpagina dat je een Marokkaan was :rolleyes:

kan je ook uit leggen waarom je dat aan m'n nickname kan zien,want ik denk je onzin praat
 
kan je ook uit leggen waarom je dat aan m'n nickname kan zien,want ik denk je onzin praat

Geen idee, voorgevoel.

En nee ik praat geen onzin, ik hoef me niet voor te doen als 1 of andere helderziende.

Black Cobra, in een Marokkanentopic is zo typisch.
 
Alsof kinderen van 14 opletten bij het meditatie gedeelte in karate, ze gaan zeker de instructeur bedreigen als ze gaan mediteren omdat ze willen vechten. K*t kinderen, ze kunnen gewoon beter worden gebruikt als bokszak, dan leren ze het wel af om iemand voortaan pijn te doen.
 
Geen idee, voorgevoel.

En nee ik praat geen onzin, ik hoef me niet voor te doen als 1 of andere helderziende.

Black Cobra, in een Marokkanentopic is zo typisch.



??? je uitleg bevestigd wat ik al zei: je praat onzin
 
Dan vind ik ook dat de ouders meer belasting moeten betalen, als er zoveel wordt uitgegeven aan hun kinderen.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 14:37 ----------

??? je uitleg bevestigd wat ik al zei: je praat onzin

Ben je een marokkaan of niet?
 
Back
Naar boven