AndroidHealthClinic

Karateles voor Marokkaanse jeugd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

??? je uitleg bevestigd wat ik al zei: je praat onzin

Black Cobra is vrij cliché voor een Marokkaan, dat zou je toch wel moeten weten op die leeftijd ondertussen.

Dan vind ik ook dat de ouders meer belasting moeten betalen, als er zoveel wordt uitgegeven aan hun kinderen.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 14:37 ----------



Ben je een marokkaan of niet?

Dat had hij al duidelijk gemaakt toen hij iets zei in de trend van: "Dan kunnen we jullie allemaal in elkaar trappen".
 
Dan vind ik ook dat de ouders meer belasting moeten betalen, als er zoveel wordt uitgegeven aan hun kinderen.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 14:37 ----------



Ben je een marokkaan of niet?

Extra belasting? meen je dat serieus man, ik vind eigenlijk dat marokkaanse ouders subsidie moeten krijgen, zodat ze het financieel kunnen doen.
 
Extra belasting? meen je dat serieus man, ik vind eigenlijk dat marokkaanse ouders subsidie moeten krijgen, zodat ze het financieel kunnen doen.

Mooie terugkeerpremie, moeten ze wel die rotventjes gelijk meenemen.
 
Eric, ga plz een keer naar een marokkaanse buurt loop daar wat rond en maak wat praatjes, je zult zelf wel zien dat het gewoon relaxe gasten zijn. bij mij in de sportschool is zo'n 75% arabisch 20% donker en 5% NL, en de enige persoon waar ik niet mee kan opschieten, is 1 arrogante Nederlander uit het kleine groepje dat er is..
 
Wat nou als die jongeren niet willen? Worden ze dan ook gedwongen om er naartoe te gaan?
 
Wat nou als die jongeren niet willen? Worden ze dan ook gedwongen om er naartoe te gaan?

Dan zit er maar 1 ding op...

DIENSTPLICHT!!!!!!!!
 
Eric, ga plz een keer naar een marokkaanse buurt loop daar wat rond en maak wat praatjes, je zult zelf wel zien dat het gewoon relaxe gasten zijn. bij mij in de sportschool is zo'n 75% arabisch 20% donker en 5% NL, en de enige persoon waar ik niet mee kan opschieten, is 1 arrogante Nederlander uit het kleine groepje dat er is..

Ik heb het over overlast bezorgende rotventjes, heb verder geen problemen met welke groep ook. Maar wie zich misdraagt mag van mij opdonderen. Alleen verder niet haalbaar omdat het over het algemeen personen zijn met een Nederlands paspoort.
 
Ik heb het over overlast bezorgende rotventjes, heb verder geen problemen met welke groep ook. Maar wie zich misdraagt mag van mij opdonderen. Alleen verder niet haalbaar omdat het over het algemeen personen zijn met een Nederlands paspoort.

Ow ok begreep het verkeerd:o maar idd, word wel tijd dat het wat veiliger word op straat.
 
Eric, ga plz een keer naar een marokkaanse buurt loop daar wat rond en maak wat praatjes, je zult zelf wel zien dat het gewoon relaxe gasten zijn. bij mij in de sportschool is zo'n 75% arabisch 20% donker en 5% NL, en de enige persoon waar ik niet mee kan opschieten, is 1 arrogante Nederlander uit het kleine groepje dat er is..

Loop snachts eens langs vanaf Antwerpen-Zuid tot de Amerikalei als Belg/Nederlander.

Kom dan eens terug :)
 
Met of zonder wapens... :cool:

Met wapens zou ik zeker niet doen. Wat ben je met 1 mes of blaffer als je tegen een bende staat.
Ws dood of levensgevaarlijk gewond, en gedumpt in Schelde.

Of ga snachts eens wandelen met je vriendin op het Koxplein in Borgerrokko. Aka Boxplein.
 
Laatst bewerkt:
Met wapens zou ik zeker niet doen. Wat ben je met 1 mes of blaffer als je tegen een bende staat.
Ws dood of levensgevaarlijk gewond, en gedumpt in Schelde.

Lopen ze daar ook gemiddeld met blaffers rond dan? Dat is wel anders dan hier in NL.
 
Eric, ga plz een keer naar een marokkaanse buurt loop daar wat rond en maak wat praatjes, je zult zelf wel zien dat het gewoon relaxe gasten zijn. bij mij in de sportschool is zo'n 75% arabisch 20% donker en 5% NL, en de enige persoon waar ik niet mee kan opschieten, is 1 arrogante Nederlander uit het kleine groepje dat er is..

Ik woonde eerst in Gouda, en nu een dorp verderop. Moet wel altijd naar Gouda voor school/stage. Maar ik kan je vertellen dat 99,99999% van de Marokkanen daar **** Marokkanen zijn. De enige "nederlandse" gasten die hun relaxt vinden zijn hier vaak die nep mocro's.
 
Lopen ze daar ook gemiddeld met blaffers rond dan? Dat is wel anders dan hier in NL.

Gemiddeld, nee, maar er is daar regelmatig een schietpartij, is een no-go zone voor de flikken, worden vaak mensen overvallen :)

De enige keer dat ik er snachts rondliep achter me "nee man check die shouders" horen zeggen. Buff zijn = preventie(no shitting on this one)
 
Laatst bewerkt:
laat ze gewoon een potje schaken in hun buurtcentrum of moskee

(ja ik ken ook een paar aardige marokanen..1 zelfs nog jong ook)
 
daar gaan de belastingcenten weer! Wil je iets gratis voor elkaar krijgen dan moet je in Nederland gewoon dwars gaan liggen, krijg je het allemaal in je schoot geworpen! Dienstplicht moeten ze invoeren, straffen verhogen en eventueel het invorderen van een verblijsvergunning!
 
het leger in met die klootzakken
 
daar gaan de belastingcenten weer! Wil je iets gratis voor elkaar krijgen dan moet je in Nederland gewoon dwars gaan liggen, krijg je het allemaal in je schoot geworpen! Dienstplicht moeten ze invoeren, straffen verhogen en eventueel het invorderen van een verblijsvergunning!

Dienstplicht ben ik ook zwaar voor, gewoon voor iedereen die geen reet uit voert, snap niet dat ze dat niet gewoon doorzetten.

Mensen in de bijstand die gewoon kunnen werken? Hup het leger in.
 
lijpehond jij bent een retard
 
daar gaan de belastingcenten weer! Wil je iets gratis voor elkaar krijgen dan moet je in Nederland gewoon dwars gaan liggen, krijg je het allemaal in je schoot geworpen! Dienstplicht moeten ze invoeren, straffen verhogen en eventueel het invorderen van een verblijsvergunning!

Probeer als nederlander maar eens geen wegenbelasting te betalen, dan zijn de rapen gaar, of je studieschuld niet proberen terug en betalen, sjongojonge, de deurwaarders staan voor je deur om je deur mee te nemen.
 
Back
Naar boven