Fitness Seller

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Leuk initiatief!

Als er vrouwen uitgezocht moeten worden kan je me bereiken.
 
inderdaad, voor de vleeskeuring van vrouwen meld ik me ook vrijwillig aan :D
 
Erg goed idee idd! Wens de toekomstige gelukkige alvast veel succes en sterkte:P Goede begeleiding is schaars in onze sport jammer genoeg.
 
Goed initiatief, moet hier en op andere fora toch genoeg onontdekt talent rondlopen.
 
Heel goed initiatief, lijkt mij leuk hieraan mee te doen.
 
Leuk initiatief zeg.
Begeleid worden door 2 toppers, goed bezig!!
 
Lijkt me wel een erg vet idee om te doen (en zelf ook om mee te doen). Is het dan ook de bedoeling dat het een soort talentenjacht wordt à la X-Factor?

Er zijn inderdaad verschillende talenten jachten in Nederland en X factor is daar een van.
En ja we zoeken inderdaad een fitness talent met een X factor. Dit kan zijn omdat dit het nieuwe talent is om wedstrijden te gaan doen maar het kan ook zijn dat het een talent is omdat hij de uitstraling en lichaam heeft van een fitness model.
Daarom kunnen alle lichaamstype zich inschrijven, dus ja ecto`s ook. Vergeet trouwens niet dat hele bekende pro atleten (oa Berry zelf) ook ecto waren, dus dat zegt niets ;)

Informatie en inschrijvingen fitnesstalentsearch@gmail.com
Schrijf even wie je bent, wat je weegt, je leeftijd etc...en stuur ook alvast wat foto`s mee.

Let the search begin;)
 
Mailtje gestuurd.
 
Zijn niet mn echte stats en ookal waren dat wel mn stats, wat is er mis mee? Niet elke powerlifter is zwaar, doe niet zo bekrompen zeg!
images?q=tbn:ANd9GcTqJNLK2jfTyY5Ce-AF_H-ahnBMm7vobdvJb4JBe33b5_GSMLnwEA.jpg
 
Zijn niet mn echte stats en ookal waren dat wel mn stats, wat is er mis mee? Niet elke powerlifter is zwaar, doe niet zo bekrompen zeg!


Fake stats is kaart:)
 
Fake stats is kaart:)


Jaa want Mack werkt voor de DBB-gestappo en ligt met een camera en meetlint in de bosjes, als je stats dan niet kloppen ben je er bij! :cool:
 
als dit 1 jaar geleden was geweest had ik eraan mee gedaan. heeft nu geen zin meer voor mij.
 
Heel gaaf idee!
 
als dit 1 jaar geleden was geweest had ik eraan mee gedaan. heeft nu geen zin meer voor mij.

Hoezo zou je er nu niet aan meedoen dan?Ben je je talent verloren :D
Gewoon fotoos opsturen en wie weet ben je juist wel het BB talent of Fitnessmodel wat ze zoeken ;)
 
Ik wil me wel aanmelden. Sommige mensen zeggen dat ik talent heb. Ben benieuwd wat jij en Berry ervan vinden
 
Back
Naar boven