MuscleMeat

Zo 'genees' je homoseksualiteit: vaderliefde en knuffels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

naturell

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
7.857
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Met de eerste homohuwelijken in New York is de discussie over homocoïtusualiteit in de Verenigde Staten weer helemaal opgelaaid. Daarbij komen ook onvermijdelijk weer nieuwe manieren aan het licht om homocoïtusualiteit te 'genezen'. De nieuwste hype is een variant van de knuffeltherapie... door vaders. Niet alle Amerikanen, vaak verbonden aan conservatieve en religieuze partijen, vinden dat homocoïtusualiteit deel uitmaakt van de natuur en geloven niet dat mensen met hun coïtusuele oriëntatie geboren worden. Homocoïtusualiteit is een ziekte voor hen, die kan opgelost worden door (afhankelijk van de stroming) bidden, bekering, therapie of bestraffing.

De nieuwste therapie is een knuffeltherapie waarbij homocoïtusuele mannen de vaderliefde toegediend krijgen die ze als kind gemist hebben. Doordat ze als kind geen 'gezonde aanrakingen van iemand van hetzelfde geslacht', erotiseren ze op latere leeftijd mannelijke aanrakingen en 'worden' ze homo.

Een van de manieren om te genezen van homocoïtusualiteit is het boeken van een weekendje 'Journey into manhood', vrij vertaald 'Reis naar mannelijkheid'. Fysieke aanrakingen, van knuffelsessies tot worstelwedstrijden, zijn de prioriteit tijdens dat weekend. De begeleiders zijn vaak 'ex-homo's' die zich opwerpen als levend bewijs en zoals alle pas bekeerden heiliger proberen te zijn dan de paus.

Grondlegger van de beweging Richard Cohen meende in 2007 in zijn boek 'Coming out straight' al dat "het natuurlijk is om een zekere stimulatie (lees: erectie) te voelen bij intieme aanrakingen, ook al is het iemand van hetzelfde geslacht." Hij waarschuwt evenwel dat te veel knuffelen verslavend kan zijn.

Iets wat schrijver Ted Cox kan beamen: "Op mij werd de 'motorfiets'-knuffel toegepast: mijn begeleider zat achter mij, ik zat met mijn benen vooruit gestrekt en leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder. Rondom ons zaten vijf andere mannen, die hun hand op mijn armen, benen en borstkas lieten rusten. Na een tijdje was de bult in zijn broek onmiskenbaar." Geen erg, erecties zijn een deel van het genezingsproces, zo luidt de theorie.

Zelfs voor de ex-homobeweging gingen de uitspraken van Cohen te ver en ze ontsloegen hem van al zijn functies. De nationale organisatie voor onderzoek en therapie voor homo's deletete alle verwijzingen naar zijn beweging. Maar de theorie en de praktijken zijn daarmee niet uitgeroeid, zoals nu weer bewezen wordt.

Het is niet de eerste keer dat seksueelmisbruik vermomd wordt als 'genezing van homocoïtusualiteit'. In de jaren '80 al gaf Colin Cook van Homocoïtusuals Anonymous naakte massages om de homocoïtusualiteit weg te masseren. In de jaren '90 herviel hij in zijn praktijken, en gebruikte massages, knuffels en gezamenlijke masturbatie om de homo's te 'desensibiliseren' voor hun homocoïtusuele wensen.

Het is spijtig dat een groep die al kwetsbaar is, voor zowel pesterijen en afkeur van anderen als haat voor zichzelf, ook nog eens ten prooi valt aan misbruiken van andere homo's die nooit met zichzelf in het reine zijn gekomen. Al even opvallend: over lesbiennes wordt met geen woord gesproken. (edp)
Hopelijk wordt deze ziekte op deze manier uit de wereld geholpen.
 
ja ik was vroeger homo, lol, nog nooit meegemaakt op een verjaardag
 
En wie betaald die poppenkast?

Het is spijtig dat een groep die al kwetsbaar is, voor zowel pesterijen en afkeur van anderen als haat voor zichzelf, ook nog eens ten prooi valt aan misbruiken van andere homo's die nooit met zichzelf in het reine zijn gekomen. Al even opvallend: over lesbiennes wordt met geen woord gesproken. (edp)

:orly:
 
Voel je je geroepen om deze dames op het goede pad te helpen met een masterclassje? :D

Je met knuffel en aanraak sessies. Tot nu toe is geen een van mijn ex-vriendinnen lesbienne geworden dus ik denk dat het werkt!
 
homofilie bestrijden met gedoseerde homofilie, klinkt als homopathie.
 
waar kan ik me inschrijven?
 
America, home of the warmongers, rednecks and retards since 1776.
 
  • Like
Waarderingen: kix
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven