MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Hoezo zou je er nu niet aan meedoen dan?Ben je je talent verloren :D
Gewoon fotoos opsturen en wie weet ben je juist wel het BB talent of Fitnessmodel wat ze zoeken ;)

Kan me niet meer op de niveau inzetten die ik zou willen. Daarnaast wil ik zowieso de perioteit de aankomende jaren aan mijn school geven en mijn opleiding een keer afmaken, had al lang klaar kunnen zijn als ik me niet zo bezig hield met sporten.

Ik vind het jammer, en ik twijvel ook niet aan het feit dat ik talent heb. Maar wat kan je ermee in nederland bereiken? Ik behoorde met mijn fysiek tot een jaar terug tot een van de beste van nederland in mijn leeftijdscatagorie en heb alles zelf gedaan zonder hulp of steun. Wat heb ik er uiteindelijk voor gekregen behalve een schouder klopje en wat argwane gezichten op straat?

**** dit. Ga lekker mijn school afmaken, geld verdienen en leven. Een keer 2-3x per week trainen om de boel wat bij te houden en heb alsnog een fysiek die er tussen uit springt. Win win situatie.
 
Kan me niet meer op de niveau inzetten die ik zou willen. Daarnaast wil ik zowieso de perioteit de aankomende jaren aan mijn school geven en mijn opleiding een keer afmaken, had al lang klaar kunnen zijn als ik me niet zo bezig hield met sporten.

Ik vind het jammer, en ik twijvel ook niet aan het feit dat ik talent heb. Maar wat kan je ermee in nederland bereiken? Ik behoorde met mijn fysiek tot een jaar terug tot een van de beste van nederland in mijn leeftijdscatagorie en heb alles zelf gedaan zonder hulp of steun. Wat heb ik er uiteindelijk voor gekregen behalve een schouder klopje en wat argwane gezichten op straat?

**** dit. Ga lekker mijn school afmaken, geld verdienen en leven. Een keer 2-3x per week trainen om de boel wat bij te houden en heb alsnog een fysiek die er tussen uit springt. Win win situatie.

Zeker verstandige woorden.
 
met een 5e plaats op een nk behoor je niet echt tot de beste lijkt mij:D
 
Kan me niet meer op de niveau inzetten die ik zou willen. Daarnaast wil ik zowieso de perioteit de aankomende jaren aan mijn school geven en mijn opleiding een keer afmaken, had al lang klaar kunnen zijn als ik me niet zo bezig hield met sporten.

Ik vind het jammer, en ik twijvel ook niet aan het feit dat ik talent heb. Maar wat kan je ermee in nederland bereiken? Ik behoorde met mijn fysiek tot een jaar terug tot een van de beste van nederland in mijn leeftijdscatagorie en heb alles zelf gedaan zonder hulp of steun. Wat heb ik er uiteindelijk voor gekregen behalve een schouder klopje en wat argwane gezichten op straat?

**** dit. Ga lekker mijn school afmaken, geld verdienen en leven. Een keer 2-3x per week trainen om de boel wat bij te houden en heb alsnog een fysiek die er tussen uit springt. Win win situatie.

Heb je even opgezocht, maar ik kan je nog herinneren ja op de JBC, idd een mooie atleet(klassieke fysiek) mooie poses, en je had een goeie uitstraling, maar het is niet alleen een BB search he?Ook een Fitnessmodel search en daarvoor hoef je dus niet dat BB fysiek te hebben ;)
En je hebt ook gelijk dat het niks oplevert, je krijgt dat schouderkklopje en een plastic beker, jij hebt er veel tijd, energie en geld in gestoken en krijgt minimaal iets terug.
Daarom is dit misschien gewoon wel iets voor je?Misschien ben je wel het model wat Berry de Mey zoekt voor zijn supplementenlijn en kom je zo meer in the picture te staan.
Stuur gewoon een mailtje met wat fotoos, Mascha en Berry beantwoorden persoonlijk je mailtje.
Het kost je niks en je kan er uiteindelijk wel iets voor krijgen, al zeg ik ook dat je opleiding wel heel belangrijk is en je daar zeker een goeie keuze in hebt gemaakt.
 
Een talentenjacht waar echt talent ontdekt wordt, daar willen wij met Berry de Mey Nutrition wel aan mee doen! Stel je voor: de nieuwe Arnold uit de polder!
 
Een talentenjacht waar echt talent ontdekt wordt, daar willen wij met Berry de Mey Nutrition wel aan mee doen! Stel je voor: de nieuwe Arnold uit de polder!
Welkom op het forum Berry! Succes met het vinden van de juiste persoon.
 
Het iig een heel leuk idee. Goed voor de sport. Top
 
Nu alleen nog bbing lessen op middelbare scholen en nederland gaat er heel wat pro's bij krijgen :D
 
Nu alleen nog bbing lessen op middelbare scholen en nederland gaat er heel wat pro's bij krijgen :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb net wat fotoos gezien van sommige onbekende talenten, maar moet zeggen dat er sommige tussen zitten die er echt verdomde goed uitzien?
Het mooie is dat deze jongens het eigenlijk niet eens beseffen dat ze er zo goed uitzien :)
 
heel leuk idee. toch maar even over nadenken.
 
Lijkt me erg tof, even aan me favorieten toevoegen en later erop terug komen met (recente) pics
 
Ik wil ook tips van the great one mr Berry de Mey
 
Geweldig dit! Mooie kans voor jongens met echt een talent voor BB
 
Leuk opstapje zo inderdaad.. Goed initiatief!
 
You got mail :)
 
Back
Naar boven